انیمیشن Candle

yas_d

Member
Post Updated

hi everyone
:rose:
این یک فریم از کار جدیدم هستش


مدل سازی، تکسچرین،نورپردازی با Maya انجام شده

Uv ها با نرم افزار UvLayout باز شدن

رندرینگ هم با موتوره رندر SolidAngle Arnold هستش






New Version

?file=139044661574682_Candle Final.jpg


خوب تقریبا کار رو از اول رندر کردم:)
۱۵۱ فریم هستش که البته ۲۰۰ فریم بود که دیگه حوصله نداشتم و احساس کردم ۱۵۰ فریم کافی‌ هستش
هر فریم بین ۸ الی‌ ۱۰ دقیقه طول کشیده برای رندر و بسیار من رو حیرت زده کرد که موتوره آرنولد اینقد خوب کار می‌کنه و انقدر سریع هست با توجه به اینهمه Displacement Map و نرمال مپ که توی کار استفاده کردم
که البته بنده معتقدم باز هم میشد زمان رندر رو پایینتر آورد و صد البته بهتر از اینها رندر گرفت
از دوست خوبم حمید جان هم ممنونم به خاطره پیشنهاد‌های خوبی‌ که توی کار داشتن:rose::rose::rose:
کار رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید:rose:

Download

Size : about 10 MB
 

پیوست ها

  • 38031317514520901890.jpg
    38031317514520901890.jpg
    259 کیلوبایت · بازدیدها: 67
آخرین ویرایش:

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
یعنی حس عمق نداره ، یک جور ایجاد کنتراست و عمق میتونه کار رو جون بده .
 

davoodice

Well-Known Member
کارت عالی شده پسر. در مورد شیدر شعله شمع یکم توضیح بده
 

pclord

کاربر متخصص
سلام

آفرین کار قشنگی هست و بهتر هم میشه فقط روی تکسچر دیوار بیشتر کار کن چون این شمع در گوشه یک اتاق هست که شامل 2 تا دیوار میشه اما زیاد معلوم نیست تکسچر رو بهتر کن که واقعی تر جلوه کنه.

با تشکر
 

yas_d

Member
کارت عالی شده پسر. در مورد شیدر شعله شمع یکم توضیح بده


مرسی‌ داوود عزیز
راجع به شمع هم از AiStandard آرنولد استفاده کردم که خاصیت SSS رو براش اکتیو کردم
از AiSkin استفاده نکردم براش همون SSS خود شیدر استاندارد کافی‌ بود
ضمنا توی اینکار از ۲تا لایت استفاده کردم یکیش برای SSS شمع و دیگری برای روشنایی محیط
اینطوری کنترل بهتر و بیشتری روی کار می‌شه داشت و راحت تر جلوی محاسبات بیخودی رو می‌شه گرفت که زمان رندر پایینتر بیاد
 

yas_d

Member
سلام

آفرین کار قشنگی هست و بهتر هم میشه فقط روی تکسچر دیوار بیشتر کار کن چون این شمع در گوشه یک اتاق هست که شامل 2 تا دیوار میشه اما زیاد معلوم نیست تکسچر رو بهتر کن که واقعی تر جلوه کنه.

با تشکر


مرسی‌ از شما
دیوار به طور کّل عوض شد در ادیت جدید
لینک دانلود رو هم گذشتم اگه دوست داشتین ببینید
 

Mehran coyote

Well-Known Member
سلام به حسین عزیز
اقا ما نظر ندادیم که ویدئو آپ بشه ها
کار خوبی شده خسته نباشی

حتما خودت میدونی بعضی جاها نور و شعله ی شمع هماهنگ نیستن و نور محیطت که از شمع داره تامین میشه ، شبیه نور شعله ی شمع نیست و خیلی یکدست نورپخش شده

الان این نور محیط فیزیکال از شعله گرفته میشه یا دستی هست؟
 

yas_d

Member
سلام به حسین عزیز
اقا ما نظر ندادیم که ویدئو آپ بشه ها
کار خوبی شده خسته نباشی

حتما خودت میدونی بعضی جاها نور و شعله ی شمع هماهنگ نیستن و نور محیطت که از شمع داره تامین میشه ، شبیه نور شعله ی شمع نیست و خیلی یکدست نورپخش شده

الان این نور محیط فیزیکال از شعله گرفته میشه یا دستی هست؟


عالم مهران جان مرسی‌ که دیدی کار رو
فقط ۱ جاش هستش که یکم ناهماهنگ هست با نور شعله که اون هم اینقد سریع هست که چشم پوشی کردم
نه فیزیکال نیست خودم انیمیت کردم نور رو
 

Mehran coyote

Well-Known Member
اره کمه ناهماهنگیه ولی شعله ی شمع نورش اینقد یه دست نیست ولی خب بخوای فیزیکال در بیاری خیلی دردسر داره؟
 

yas_d

Member
اره کمه ناهماهنگیه ولی شعله ی شمع نورش اینقد یه دست نیست ولی خب بخوای فیزیکال در بیاری خیلی دردسر داره؟


چنتا رفرنس دیده بودم که تقریبا همین شکلی‌ بود
و اینکه یک دست نیست آخه چند بار دیگه دیدم الان کار رو
نمیدونم شایدم من اشتباه می‌کنم

آرنولد Fluid مایا رو یعنی‌ simulate شعله رو اونطور که من دلم می‌خواست رندر نمی‌گرفت
اینشد که شعله رو با منتال جدا گرفتم
 

Mehran coyote

Well-Known Member
شاید اون تیکه یک دست بودن که میگم رو یه جور دیگه متوجه میشی
یه شمع تو یه جا تاریک روشن کن و بهش همین طوری مثل فیلمت اروم فوت کن نتیجه رو ببین

در هر صورت شما سرور مایی
موفق باشی
 

toyz

Member
آفرین .
ایشاال... کارهای بلندتری با این انجین بسازید و ما هم از دیدنشون لذت ببریم .
:rose:
 

agira3d

کاربر VIP
سلام.
خیلی خوبه.جالب بود.:rose:
ارنولد خوبه ولی نه زمانی که بخوای از aov's استفاده کنی.یا رندر های داخلی.که واقعا سنگین و تایمش خیلی بالاست.
یا برای نور پردازی از چندین نور استفاده کنی.
موفق باشی.
 

yas_d

Member
سلام.
خیلی خوبه.جالب بود.:rose:
ارنولد خوبه ولی نه زمانی که بخوای از aov's استفاده کنی.یا رندر های داخلی.که واقعا سنگین و تایمش خیلی بالاست.
یا برای نور پردازی از چندین نور استفاده کنی.
موفق باشی.


دوست من پیشنهاد می‌کنم یه سری به سایت آرنولد بزنی‌
ضمنا آرنولد بیشترین استفادش برای فیلم هست
به دلیل Speed بالا و Rsult خیلی‌ طبیعی و واقعیی‌
من این رو بارها گفتم و باز هم میگم
قدرت یک موتوره رندرینگ رو کاربرش تعیین می‌کنه شما میتونی‌ با کاری که انجام میدی ثابت کنی‌ برای خودتون کدوم بهتره و بهترین نتیجه رو میده
thank you dude :rose::rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا