CAD 2 MAX (Surface) 1

tigerdays

New Member
سلام
اول عذر خواهي ميكنم چون نميدونم كه آيا همينجا بايد سوالم رو مطرح كنم يا جاي خاصي براي طرح سوالات هست. (راهنماي كنيد)
سوال : من يه مكعب تو CAD ساختم و export كردم به Max. حالا نمي دونم چجوري بايد براش سطح درست كنم.
و يه سوال ديگه :چجوري مي تونم براي Texture ها مقياس تعريف كنم؟ منظورم اينه كه وقتي texture رو به سطح نسبت ميدم ابعادش دست خودم باشه؟
پيشاپيش متشكرم...
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
سلام
اول عذر خواهي ميكنم چون نميدونم كه آيا همينجا بايد سوالم رو مطرح كنم يا جاي خاصي براي طرح سوالات هست. (راهنماي كنيد)
سوال : من يه مكعب تو CAD ساختم و export كردم به Max. حالا نمي دونم چجوري بايد براش سطح درست كنم.
و يه سوال ديگه :چجوري مي تونم براي Texture ها مقياس تعريف كنم؟ منظورم اينه كه وقتي texture رو به سطح نسبت ميدم ابعادش دست خودم باشه؟
پيشاپيش متشكرم...
با سلام
منظورتون از درست کردن سطح چیه ؟چون مکعب خودش سطح داره.و اما راجع به سوال دومتون وقتی یه متریال به حجمتون میدین
diffuse -bitmap-coordinates- tiling
تو این قسمت دوتا عدد هست که حالت default اونا معمولن 1 و 1 هست که یکی مربوط به حالت عمودی و دومی افقی texture مورد نظر شماست شما با تغییر این دو گزینه میتونین اندازه مورد نظر texture تونو به حجم مورد نظرتون بدین.موفق باشین
 

Ultra3D

Well-Known Member
روش دوستمون هم درسته همینطور می تونی یک مودی فایر uvw map درست کنی (برای هر جسمی که می خوای بهش متریال بدی)
درباره سوال اولت
مگه مکعب تو view port مکس نیومده
خوب برو ادیت پلی یا مش کن (هر بلایی که می خوای سرش بیار:lol:)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا