Bvh

سلام دوستان چطوری من میتونم یه انیمیت با فرمت bvh رو تو builder روی یه کاراکتر بندازم ؟
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
من الان builder ندارم 4 سال پیش کار کردم باهاش هم الان یادم نیست دقیق هم ممکنه عوض شده باشه ولی کار سختی نیست حتما بخش وارد کردن کلیپ جلو دسته، چون کار builder همینه نباید خیلی پیچیده باشه. یه مقدار سر و کله بزن پیداش میکنی عزیز
 
عزیز میتونم تو نرم افزار add کنمش ولی نمیتونم رو یه کاراکتر بندازمش .
 

saeedxp2600

New Member
راهی که به ذهن من میرسه اینه که با استفاده از قابلیت retargeting توی مایا، انیمیت رو منتقل کنی روی یه کاراکتر استاندارد موشن بیلدر. بعد هم اسکلت رو fbx به موشن اکسپورت کنی تا قابل استفاده باشه.

یه آموزش هست به اسم:

digital tutors non-linear animation with maya trax


حجمش توی وب حدود 300 مگه که این کار رو کاملا توضیح داده.
 
سلام من اونو دیدم مشکل من اینه که مایا فرمت BVH نمیخونه و تو builder هم که merge میکنی قابلیت retargeting نداره .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا