Bmw z4

سلام دوستان.من اخیرا یه مدل BMW ساختم.یه رندر هول هولکی ازش گرفتم فقط یه مشکلی هست.در قسمت مشخص شده بدنه مچ نیست یه جورایی دو رنگ شده.البته قطعات جدا جدا هستن.shell هم استفاده کردم(که نباید استفاده می کردم).ممنون میشم کمکم کنید.
 

پیوست ها

  • bmw1.JPG
    bmw1.JPG
    26.8 کیلوبایت · بازدیدها: 36

.:. soroosh .:.

Active Member
نميدونم دقيق منظورتون از دو رنگ شده چيه .
اگه منظورتون فقط كاپوت هست كه يه كمي خاكستري داره و ...
اون مربوط به رفلكت‌هاتون ميشه . بايد ببينيد از چه منابع نور و رفلكتي استفاده كرديد .

اما اگر منظورتون تفاوت بين رنگ كاپوت و جلوي ماشين هست .
خب اين مربوط به اين ميشه كه زوايا اونها با هم فرق ميكنه.
شما اگه كار را از نماي كنار ببينيد متوجه ميشيد كه از جلوي كاپوت به بعد ( يعني جايي كه جولي ماشين شروع ميشه ) يك شكست ناگهاني داريد .
خب اين شكست باعث ميشه رفلكت اين قسمت‌ها با هم تفاوت داشته باشه .
به همين دليل رنگ‌اونا هم با هم متفاوت ديده ميشه .
موفق باشيد .
 

Sorosh Max

New Member
سلام دوست عزیز کارت عالیه

اتفاقآ من هم یک هفته ای میشه که شروع یا ساخت bmw z4 کردم مال من هم بد نشده البته هنوز کامل نیست اینم عکسش ببینید چطوره :
 

پیوست ها

  • 111.JPG
    111.JPG
    29 کیلوبایت · بازدیدها: 13
نميدونم دقيق منظورتون از دو رنگ شده چيه .
اگه منظورتون فقط كاپوت هست كه يه كمي خاكستري داره و ...
اون مربوط به رفلكت‌هاتون ميشه . بايد ببينيد از چه منابع نور و رفلكتي استفاده كرديد .

اما اگر منظورتون تفاوت بين رنگ كاپوت و جلوي ماشين هست .
خب اين مربوط به اين ميشه كه زوايا اونها با هم فرق ميكنه.
شما اگه كار را از نماي كنار ببينيد متوجه ميشيد كه از جلوي كاپوت به بعد ( يعني جايي كه جولي ماشين شروع ميشه ) يك شكست ناگهاني داريد .
خب اين شكست باعث ميشه رفلكت اين قسمت‌ها با هم تفاوت داشته باشه .
به همين دليل رنگ‌اونا هم با هم متفاوت ديده ميشه .
موفق باشيد .

مورد دوم منظورمه.از بغل هم نگاه کردم ورتکس ها با هم فاصله ندارن.بازم باش ور میرم شاید درست شد.
ممنون از راهنماییت.
 
احسنت سروش جان فقط اگه یه تایپیک جدید ایجاد میکردی خیلی قشنگتر میشد.
اون خطی که از گلگیر جلو تا در اومده chamferesh کمه.لبه های کاپوت رو هم اگه به سمت پایین extrud کنی بهتره.رو جلو پنجره هم بیشتر کار کن.به اون عکسی که من گذاشتم نگاه کن متوجه میشی.مه شکن یادت نره(الانه ژیانم مه شکن داره).
موفق باشی
 

.:. soroosh .:.

Active Member
مورد دوم منظورمه.از بغل هم نگاه کردم ورتکس ها با هم فاصله ندارن.بازم باش ور میرم شاید درست شد.
ممنون از راهنماییت.

درود .
منظورم ورتكس‌ها نبود .
منظورم خطوط بود .
شما زماني كه خطوط روي كاپوت را ادامه بدي در امتداد جلوي ماشين در نمياد .
كه يه چيز طبيعي هست و مشكل به حساب نمياد .
اينجا ديگه برميگرده به هنر شما كه بايد خوب نورپردازي كني . همين .
موفق باشي .
 

Sorosh Max

New Member
احسنت سروش جان فقط اگه یه تایپیک جدید ایجاد میکردی خیلی قشنگتر میشد.
اون خطی که از گلگیر جلو تا در اومده chamferesh کمه.لبه های کاپوت رو هم اگه به سمت پایین extrud کنی بهتره.رو جلو پنجره هم بیشتر کار کن.به اون عکسی که من گذاشتم نگاه کن متوجه میشی.مه شکن یادت نره(الانه ژیانم مه شکن داره).
موفق باشی

چشم میثم جان میرم و یک تاپیک درست می کنم از راهنمایی هات هم ممنون...
 
اینم رندر جدید.به نظرتون رندر و متریال و نور پردازی چه طوره؟
اگه ایرادی داره بفرمایید.
 

پیوست ها

  • bmv1.jpg
    bmv1.jpg
    29.8 کیلوبایت · بازدیدها: 17

gigamax

کاربر متخصص جلوه های ویژه
قشنگه اما بدنش فکر می کنی قر شده ...
رفلکتها هم باید بیشتر باشن . به نظر من اگر از hdri استفاده کنی نتیجه بهتری میگیری

موفق باشی
 
قشنگه اما بدنش فکر می کنی قر شده ...
رفلکتها هم باید بیشتر باشن . به نظر من اگر از hdri استفاده کنی نتیجه بهتری میگیری

موفق باشی

نظر لطفتون.
منظورتون از قر بودن کدوم قسمت بدنست؟
چشم از hdri هم استفاده میکنم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا