بی بی کد Bedroom -Modeling Test

crissangel

کاربر فعال
سلام خدمت دوستان و اساتید عزیز....

تو این تاپیک کار تمرینی اخیر خودم رو گذاشتم که هدفم این بود که کل صحنه رو مدل سازی کنم و از هیچ آبجکت آماده‌ای استفاده نکردم....

امیدوارم لذت ببرید....

3ds max - vray - Marvelous designer - photoshop CC
 

پیوست ها

  • 1.jpg
    1.jpg
    361.9 کیلوبایت · بازدیدها: 97
  • 2.jpg
    2.jpg
    386.9 کیلوبایت · بازدیدها: 75
  • 3.jpg
    3.jpg
    472.8 کیلوبایت · بازدیدها: 61
  • 4.jpg
    4.jpg
    452.7 کیلوبایت · بازدیدها: 73
  • 5.jpg
    5.jpg
    393.4 کیلوبایت · بازدیدها: 72
  • 6.jpg
    6.jpg
    399 کیلوبایت · بازدیدها: 67
  • 7.jpg
    7.jpg
    311.7 کیلوبایت · بازدیدها: 69

Ali.3D

کاربر متخصص
خسته نباشید
حرکتتون جای تقدیر داره من خودم حوصله م نمی شه و اصلا زیاد وارد هم نیستم وقتشم نیست :)
اما چیزایی که باید بهش توجه کرد:
لامپای خوبی مدل کردی ولی سیماشون خیلی ضخیم شده
چین بالشتا خوبه ولی پارچه ها لطافت ندارن بیشتر به کاغذ مچاله شده شبیهن
مپ ها کیفیت ندارن و نور کنترل نشده
 

KHURSHID

کاربر فعال
آفرین اینکه از هیچ آبجکت آماده ای استفاده نکردی کارتو با ارزش میکنه واقعا خسته نباشی.......
 

crissangel

کاربر فعال
ممنون از نظرات دوستان....لطف کردین....

علی جان راستش بیشتر مپ ها برای شرکت arroway هست که کیفیتش بالاس...احتمالا بی تجربگی من بوده که خراب کردم.....
بالشت‌ها رو هم بیشتر هدفم همین بود که یه حالت مچاله به خودش بگیره...مثل بالشت‌های فرو رفته که از یه قسمتش بیشتر استفاده شده و فشرده شده....

راستش منظورتون رو از نور پردازی کنترل نشده نفهمیدم..خوشحال می‌شم بیشتر توضیح بدین
 

Ali.3D

کاربر متخصص
بالشت‌ها رو هم بیشتر هدفم همین بود که یه حالت مچاله به خودش بگیره...مثل بالشت‌های فرو رفته که از یه قسمتش بیشتر استفاده شده و فشرده شده....

راستش منظورتون رو از نور پردازی کنترل نشده نفهمیدم..خوشحال می‌شم بیشتر توضیح بدین

بالشتا رو که گفتم اوکی هست بقیه پارچه ها مثل اون که جلو شومینه هست

راجعبه کنترل نور هم منظور سوختگی تصویر تو جاهای سفیده
 

crissangel

کاربر فعال
بالشتا رو که گفتم اوکی هست بقیه پارچه ها مثل اون که جلو شومینه هست

راجعبه کنترل نور هم منظور سوختگی تصویر تو جاهای سفیده

راستش فکر کنم یه مقدار توی پست پرو هم زیاده روی کردم و این سوختگی نور هم فکر می‌کنم بخاطر همینه...چون یه مقدار با نور فضای داخل و خارج توی فوتوشاپ بازی کردم و فکر کنم همین تغییر باعث شده که اینطوری به چشم بیاد....

بازم ممنون از راهنماییتون...

موفق باشید
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام خیلی خوب شده.ترکیب بندی کار خوب شده.رنگ بندی هم جالب در اومده
برای اینکه مدلسازی پارچه رو بهتر در بیاری توی مارولوز حتما روی حالت quad بزار که فیس ها 4 تایی باشه بعد از ورود به مکس حتما 2 مرحله بهش مش اسموس بده. بعداز این کار با pro obtimiz یه درصد معمولا 20 درصد کافی هست.فقط حواست باشه موقع pro optimiz‌تیک uvw رو بزنی که uv‌ها نپره

 

crissangel

کاربر فعال
سلام خیلی خوب شده.ترکیب بندی کار خوب شده.رنگ بندی هم جالب در اومده
برای اینکه مدلسازی پارچه رو بهتر در بیاری توی مارولوز حتما روی حالت quad بزار که فیس ها 4 تایی باشه بعد از ورود به مکس حتما 2 مرحله بهش مش اسموس بده. بعداز این کار با pro obtimiz یه درصد معمولا 20 درصد کافی هست.فقط حواست باشه موقع pro optimiz‌تیک uvw رو بزنی که uv‌ها نپره


ممنون از نظرت عارف جان...اتفاقا چون اولین تجربم با marvelous بود حواسم به این موضوع نبود....بعدا فهمیدم می‌شه اینکارو کرد....البته بعدا فهمیدم که توی خود مکس هم می‌شه تبدیلش کرد به quad....کافیه پارچه شبیه سازی شده رو توی مکس بیاریم و تبدیلش کنیم به editable poly و بعد از قسمت modeling و Geometry گزینه qudrify all رو بزنیم.....

بازم ممنون از نطرت
 

crissangel

کاربر فعال
سلام جدی؟ کجاست دقیق آدرس میدی؟

خدمت شما :

tap04.jpg


اول edit poly می‌کنی...وقتی اینکارو بکنی، این منو خود به خود فعال می‌شه....
 

جدیدترین ارسال ها

بالا