قالب Audi S8 2013

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.به لحاظ مدلینگ به دید من از 100 نمره 100 میاره.
در مورد رندر قشنگ هست.مخصوصا زاویه های دوربین خوب شدن
اما توی بحث تکسچرینگ ضعیف عمل شده. کف زمین آسفالتش بسیار دونه درشت و اینطورکه معلومه uv اون انگار از کادربندی اصلی تکسچر خارج شده.
ایده مه خیلی قشنگ شده اما خب تناقصات شدیدی وجود داره مثل نور سفیدی که توی کاپوت افتاده که حاصل یه نور سفید بزرگ بالای ماشینه.می تونستی بایه نور واقعی مثل IES از تیر چراغ برق نور بدی پائین و با تکنیک beem effect خیلی جذابیتهایی رو بوجود بیاری
چراغ جلو روشن شده خوب نشده. البته قبول دارم کار بسیار دشواری هست چراغ جلوی ماشین عین واقعیت بشه اما خب با یه سری نفاط نورانی و پست پروداکشن خیره کننده میتونست بهتر باشه.
پیشنهاد میکنم برای زاویه یابی قوی و بحث نور بازی و کادر بندی این مقاله رو بخون
موفق باشی
Photographic-Approach-in-Architectural-Visualisation.jpg

 

::reza::

کاربر VIP
رندر دوی که شب هم هست بهتر شده. البته کمی میتونست تو نور و سایه ها بهتر باشه. (با توجه به نورهایی که از سمت کنار تابیده شده.)
در کل خوبه موفق باشی.
 

Yar.kh

Member
من فقط دو اشکال می بینم. مدل که عالی شده اما
- آسفالت توی دومی خوب در نیومده
- image sampling رو روی Fixed گذاشتی (اگه اشتباه نکنم). هرچند باعث شده لبه ها شارپ بشن و باعث جذابیت کار اما بعضی جاها پیکسل پیکسل شده مثل درز زیر چراغ عقب، لبه گلگیر عقب و درز در عقب. البته چون subdiv بالا بوده این اشکلات خیلی تو ذوق نمی زنه.
در کل ولی کار عالی شده

یه سوال: عاج لاستیک رو مدل کردی یا بامپ دادی؟
 

SinaTR

Well-Known Member
آره آسفالت خوب نشده، کلا اون رندر اون چيزی که می خواستم در نيومد.
نه رو dmc گذاستم، سايز اصلی رندر 2250*4000 بوده که تو ps شارپ هم کردم.
لاستيک مدل شده، رفرنس هم لاستيک بارز مال پرايد بود.
 

پیوست ها

  • tire V-ray 3.jpg
    tire V-ray 3.jpg
    66.2 کیلوبایت · بازدیدها: 13

mhsh

Banned
عالیه
فقط کاش سراغ مدل هایی می رفتی که آمادش نبود
 

جدیدترین ارسال ها

بالا