Audi R8 لطفا نظر بدید

mb_tic

New Member
">سلام به همه
این کار و تازه زدم خوشحال میشم اساتید نظر بدن

توضیحات:maya 2008 - MentalRay - Photoshop






[url=http://img.majidonline.com/show/226636/Audi R8 - Wire 01.JPG] [/URL]
a%3E
url%5D
 
آخرین ویرایش:

.:. soroosh .:.

Active Member
ابتدا ورودتون را تبریک میگم .
بعد اینکه کار زیبایی شده دوست عزیز .
مدلینگ کار به نظر بدون نقص میاد .
بعضی قسمتها کمی نافرمی دیده میشه که احتمالا به دلیل نامنظم بودن رفلکت ها باشه .
پیشنهاد میکنم برای رندر ماشین به رندرهای بهتر و عکسهای صنعتی که از ماشین میگیرن بیشتر توجه کنید تا بهتر بتونید به ساخت استودیو بپردازید .
ضمنا پیشنهاد میکنم روی استودیو بیشتر کار کنید و رفلکتهای ایجاد شده را منظم تر و به جا تنظیم کنید .
موفق باشید .
 
آخرین ویرایش:

mb_tic

New Member
اول ازت تشکر میکنم
و بخاطر پایین بودن سیستمم روی رندر نمیتونم زیاد مانور بدم و اگه بگی این نا فرمی ها حدودا کجاست حتما روش کار میکنم چون من تمرکزم بیشتر روی مدلینگه و به توپولوژی کار خیلی اهمیت میدم در مورد استودیو هم مرجعی داری بم معرفی کنی. بازم ممنون
 

MehdiFX

Member
خیلی خوب شده...

فقط چندتا سوال
میشه از محیط نرم افزارت هم عکس بزاری تا ببینم نور های را در کجا قرار دادی و کلا رفلکت های سفید را چطور بدست آوردی....
و اینکه از چه نوری استفاده کردی؟
ادامه بده خیلی قشنگ شده....
با تشکر
موفق باشی
 

.:. soroosh .:.

Active Member
بابت وایر ها ممنون من اون موقعی ندیدم .
چرا اینقدر های پلی ؟!!!
فکر نمیکنم نیاز باشه .
ضمنا میتونی از منتال ری پروکسی هم استفاده کنید که دیگه داخل خود sence نیاز به اسموت کردن نداشته باشید تا راحت تر بتونید رو مدل کار کنید ...
 

mb_tic

New Member
خیلی خوب شده...

فقط چندتا سوال
میشه از محیط نرم افزارت هم عکس بزاری تا ببینم نور های را در کجا قرار دادی و کلا رفلکت های سفید را چطور بدست آوردی....
و اینکه از چه نوری استفاده کردی؟
ادامه بده خیلی قشنگ شده....
با تشکر
موفق باشی

از هیچ منبع نوری استفاده نکردم فقط hdri حتی نور پیش فرض هم غیر فعال کردم با یه کم تنظیمات نتیجه همین شد
 

mb_tic

New Member
بابت وایر ها ممنون من اون موقعی ندیدم .
چرا اینقدر های پلی ؟!!!
فکر نمیکنم نیاز باشه .
ضمنا میتونی از منتال ری پروکسی هم استفاده کنید که دیگه داخل خود sence نیاز به اسموت کردن نداشته باشید تا راحت تر بتونید رو مدل کار کنید ...

soroosh عزیز در صحنه رندر پلی ها پایینه فکر کردم تو وایر اگه high poly باشه زیباتر میشه در مورد منتال ری پراکسی هم بیشتر برام بگو تا حالا نشنیده بودم
 

.:. soroosh .:.

Active Member
دوست عزیز :
برای تست میتونید تو صحنه جدید این کارهایی که میگم را انجام بدید .
یک مکعب با تعداد فیس های 6 تا ایجاد کنید ( منظورم همون مکعب عادی بدون خطوط اضافی هست .
خب حالا از منوی windows از قسمت rendering editors و mentalray گزینه approximation editors را انتخاب کنید .
حالا مکعب را انتخاب کنید و از پنجره باز شده از قسمت subdivision روی گزینه creat کلیک کنید .
خب حالا با منتال ری از صحنه رندر بگیرید .
میبینید که مکعب در رندر به صورت اسموت شده رندر گرفته میشه در صورتی که داخل صحنه اسموت نیست و ...
این کار در صحنه هایی که آبجکت زیادی دارید به کمک شما میان که دیگه نیاز به اسموت کردن اجسام نداشته باشید و حجم فایل شما سنگین نشه و ...
 

.:. soroosh .:.

Active Member
خواهش میکنم دوست عزیز .
ضمنا از نسخه 2009 به بعد هم شما فقط با زدن کلید 3 از روی کیبورد میتونید داخل صحنه جسم را اسموت شده ببینید و نیاز به منتال ری پروکسی هم ندارید و در رندر هم اسموت شده رندر میشه و با کلید 1 هم مجدد بر میگردید به همون حالت لوپلی .
زمانی فقط نیاز به منتال ری پروکسی پیدا میکنید که عدد خاصی را نیاز دارید تا برای میزان اسموت در نظر بگیرید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا