Borhan72
خستهی خسته...
يه طرح ذهنی داشتم كه اجراش كردم و به دليل شباهتش، اسمشو آئودی گذاشتم....
خوشحال ميشم نظراتتونو بدونم

Render By V-Ray
3Ds Max 2008
Render Time: 3.5H
Modeling Time: About 2.5 Weeks
Hope You Like

رندر تایم 3.5 ساعت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با عرض معذرت ولی چرا اینقدر lowpoly ؟؟؟؟؟؟؟برای گیم ساختی؟
مرسی رفيق...ببخشید که رک میگم ولی برای نمایش دادن کارات هنوز باید خیلی کارکنی.
به عنوان کار متوسط قاببل قبوله![]()
نور رندرت بسیار کمه
برهان جان كاراي قبلي خيلي بهتر بود
هم از لحاظ رندر و هم از لحاظ مدل
فكر كنم بايد بيشتر وقت ميذاشتي
موفق باشي
شاید چون ما میایم ماشینتو با آئودی مقایسه میکنیم و دوس داریم شبیه همون باشه احساس میکنیم کار خیلی خوبی نشده
در مورد کارت بالای شیشه جلو رو ببین حالت پلن شده لبه های ماشین رو اگر حجم دار کرد و به طرف داخل اکسترود داد از این حالت در میاد
مدل ذهنی زدن واقعا سخته اکثرا ما به بلوپرینت وابسته شدیم ، هم برای این مدل ها، هم مدل های ارگانیک مثل صورت و اندام
در هر صورت از این تمرین ها گاهی وقتا خوبه
موفق باشید
سلام برهان جان
اگر اجازه بدید می خواستم برعکس بقیه دوستان ، بهت تبریک بگم .
اول اینکه دوستانی که مدل سازی رو بطور حرفه ای انجام میدن ، می دونن که با تعداد فیس پایین مدل زدن ، کار هر کس نیست ، برای همین یک سری مسابقات مادلینگ در انجمن های معتبر دنیا یرگذار میشه که در اون ، جدا از زمان ، محدودیت پالیگانی هم وجود داره و از یک تعداد مشخص نباید بیشتر پالیگان داشته باشید .
دوم اینکه طراحیه ذهنی کاری نیست که هر کسی از عهدش بربیاد ، امتحانشم رایگانه ! یک بار سعی کنید مدلی پیچیده از روی ذهنتون خلق کنید ، خواهید دید که حتی کشیدنش روی کاغذ سخته .
نقاط قوت کار زیاده ، مخصوصا DoF که خوب اعمال شده و مادلینگ رینگها .فقط فکر نمیکنی روی پلاک ماشین ، اسمت رو کج نوشتی !
نور رو هم در سایر نقاط تصویر اگر کمی بیشتر کنی و همچنین از HDRI استفاده کنی، فکر کنم که جذاب تر هم بشه . مثل تصویر زیر
بازم بهت تبریک میگم و امیدوارم که کارهات روز بروز حرفه ای تر بشه .
موفق باشی![]()
مرسی HSN عزيز....منم با baloot3d موافقم
کار هر کسی نیست اینقدر لو پلی یه مدل بزنه.
حداقل من که نمیتونم.
کارت هم خیلی عالیه.
روی رندر یکم بیشتر کار کن و یه استودیو بهتر واسش بساز.
گوشه های چراغ هم یه جوری شده فکر کنم.
ولی در کل از کارت خوشم اومد.
به امید موفقیت روز افزون![]()
سلام برهان جان
منم میگم طرحت خوب شده فقط توی رندر میتونستی بهتر و بیشتر روش کار کنی
حداقل برای رفلکت ها میتونی از hdri استفاده کنی
سلام.برهان نسبت به کارهای قبلیت خوب یه مقدار پائین تره/مثلا چراغ جلو بالاش پیچ خورده .روش کار بکن مثل کارهای قبلیت فک ماره بچسبون زمین
درود دوستان
بلوط جان و hsn_maya عزیز
خود برهان جان گفت که فقط وایر رو low poly گذاشته و مدل اصلی این طور که من دیدم کاملا high poly بود
در ضمن اگر مدل وایر رو در نظر بگیرید این که low poly نیست مدل low poly وقتی یه smooth بهش میدی باید نسبت به مدل high حرفی واسه گفتن داشته باشه نه اینجوری !
مدل low ساختن که کار زیاد سختی نیست اول مدل رو high میسازی و بعد نرمال و bake a ازش میگیری بعد دستی کم میکنی edge هارو که کنترل داشته باشی روی مدل ... من که خودم این طوری میسازم پروسه ای که داره مشکلش اینه که باید حرفه ای باشی وگرنه کار سختی نیست...(منظور از حرفه ای کار کردن با چند نرم افزار با هم و دونستن ارزش هر پلیگون ! )
مدل low هم که به غیر از گیم و محیط های ریل تایم استفاده دیگه ای نداره ! داره ؟
در ضمن یه کار متوسط ارزش کارای یه حرفه ایت رو کم میکنه برهان جان ولی روی این مدل یا حوصله نذاشتی یا وقت کافی ... ولی مدل r8 خیلی خوبی ساختی وکامپوزیت کردی حالا اون r8 رو که خودت ساختی ؟![]()