بی بی کد Arch Study 2 - Vray

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام به دوستان عزیز
اینم یک تمرین دیگه ، طراحی واقعا مبتدیش هم کار خودم بوده ، به بزرگی خودتون ببخشید .

این رندر 100 درصد با ویری بوده ، و واقعا ویری هم سریع تره هم حرف گوش کن تر ( این مکسول ادم رو پیر میکنه ! )

زمان رندر : هر عکس 10 دقیقه

خوشحال میشم ضعف کارم رو بگد چون میدونم به شدت ضعیفم




de77fe6c55feccea1.jpg

 

HR3D

کاربر فعال
همه چیز عالیه دیگه جای حرف زدن نمیمونه ، الان باید اساتید و به قول معروف اینکاره هاش بیان نظر بدن
فکر کنم باید 3d رو بذارم کنار :green:
بازم ادامه بده ، بسیاز لذت بردم .:rose:
 

SinaVG

New Member
کار قشنگی شده.
فقط 2 تا سوال
برای گچ بری و قرنیز از چی استفاده کردی؟
برای عکس بالایی که شبه برای لامپا از mesh استفاده کردی؟
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
مخلص دکتر و حمید :rose: درس پس میدیم محسن جان


-------

ممنون از شما
1 - کچبری ها ابحکت و displace هستند .
2 - منظورتون رو متوجه نشدم
-----
 

SinaVG

New Member
2 - منظورتون رو متوجه نشدم

نوری که استفاده کردین از چه نوعه؟
plan هست؟
یا mesh؟
کلا برای اینکه یه چراغ بذاریم خوبه که لامپش رو تبدیل به mesh light بکنیم؟
.......
میشه یه کم در مورد
displace توضیح بدین؟ یا یه لینک آموزشی شو بذارین؟
ممنونم.
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام
گچ بری و بالشت ها واقعا عالی کاملا طبیعی شده.
خسته نباشید.

ممنون از شما لطف دارید :rose:

نوری که استفاده کردین از چه نوعه؟
plan هست؟
یا mesh؟
کلا برای اینکه یه چراغ بذاریم خوبه که لامپش رو تبدیل به mesh light بکنیم؟
.......
میشه یه کم در مورد
displace توضیح بدین؟ یا یه لینک آموزشی شو بذارین؟
ممنونم.


vray sky & sun

هیچکدوم ، نور ها با Omni هستند

نه نیازی نیست کافیه از photometric ها و یا vray light استفاده کنید .

--------------------

Displace منت کمی شبیه به Bump هست با این تفاوت که سطح رو به چندین هزار ورتکس با توجه به کنتراست عکس خروجی میکنه و از اخر اون هارو جابه جا میکنه ، درواقع دیسپلیس در معنی لغت میشه ، جابه جایی .
 

Ali.3D

کاربر متخصص
این خیلی بهتر از قبلیه دستت درد نکنه
پیشنهاد می کنم یه رندر خارجی هم تمرین کنی
موفق باشی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.سعی کن با نورهای فقط vray کار کنی.omni اینها درسته سایه وی ری دارن اما توی پروژه های سنگین عدم همخوانی رو بوجود میارن.تجربه بهم میگه لامپ غیر وی ری استفاده نشه
 

ALI_TAKHTI

Active Member
سلام.عزیزم کف خیلی خوب شده با چی در آوردی؟ دیسپلیسمنت؟
مقیاس ها رو رعایت نکردی اندازه کولر انقدره؟
صندلی دفورمه شده معلوه اومدی بزرگش کنی یا کوچیک خرابش کردی
موفق باشی
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام ، سپاس از شما ، زمین بله با دیسپلیسمنت هست .
والا من کارم معماری نیست و من هم طبق اندازه های خودشون که بودن چیدم که همشون استاندارد هستن ، شاید مشکل از جای دیگه ای هست ، من چیزی رو Scale نکردم :green:
 

Fa

Well-Known Member
Contrast kare bala monasebe roz va light ke estefade kardi hast amma paeeini Contrast kheili balaee dare va real nist

Movafagh bashi
 

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
سلام حمید
به جمع وی ری کارا خوش امدی.
بابا این مکس (ولو) ولش کن خودش قبلا ول شده.:)
رندر اولی بهتر شده. دوس داشتم
توی کارات نویز می بینم . خودت استادی ولی فکر کنم اگه subdivs نور هاتو اضاف کنی و noise threshold رو کم کنی درس بشه.
البته از sun استفاده کردی توی کلید راست very properties می تونی subdivs پیدا کنی.
توی اولی هم از sun استفاده کردی ؟ اولی نویز داره.
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام حمید
به جمع وی ری کارا خوش امدی
.
سلام ، مگه تو جمع ویری کارها نبودم خدای نکرده :دی ، بودم توی معماری نبودم . سوع تفاوت شده ، فکر کنم 3 ساله ویری کار میکنم ، کوچیک شما :paint:

بابا این مکس (ولو) ولش کن خودش قبلا ول شده.:)
اخی بیچاره :green:، خوب شد ول شد که اسکارو برد اگر ولش نمیکردن خدامیدونست چیکار میکرد :neutral:


رندر اولی بهتر شده. دوس داشتم
تنکس یو
توی کارات نویز می بینم . خودت استادی ولی فکر کنم اگه subdivs نور هاتو اضاف کنی و noise threshold رو کم کنی درس بشه.
من عاشق نویزم ، همش دستی بوده :green:



البته از sun استفاده کردی توی کلید راست very properties می تونی subdivs پیدا کنی.
توی اولی هم از sun استفاده کردی ؟ اولی نویز داره.

همین Sun رو با Daylight زدم ، Sampling هم Mitchel بوده ، خودم با فتوشاپ نویز دادم . :rose:
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
خیلی عالی و زیبا شده مخصوصا اینکه مدلینگ رو خودت انجام میدی ارزش کار رو میبره بالا.
فقط یک پیشنهاد که میتونم بهت بدم سعی کنی موقع پست (مخصوصا توی رندر های معماری و نما) از Blur استفاده نکنی.
موفق باشی
 

*farshid*

کاربر VIP
خیلی خوبه که تمرین کیکنی . خسته نباشی . در مورد رندر روز ... زیبایی نورپردازی به اینه که سایه و روشنایی رو یکجا داشته باشی . نور در مقابل تاریکی معنا پیدا میکنه . انقدر منابع نوری زیاد یا وسیع هستند که عملا سایه ای دیده نمیشه .
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
خیلی عالی و زیبا شده مخصوصا اینکه مدلینگ رو خودت انجام میدی ارزش کار رو میبره بالا.
فقط یک پیشنهاد که میتونم بهت بدم سعی کنی موقع پست (مخصوصا توی رندر های معماری و نما) از Blur استفاده نکنی.
موفق باشی

کار زیبایی شده
مگه مدلینگ رو خودت انجام دادی؟:-?
اگه اره خیلی باید جلو پات لنگ بندازن :green:


سلام ، خیلی ممنون ، مدلینگ کار خودم هست و هم نیست ، مبل ها اماده اند و ... اما خودمم مدل کردم ، مخلوطه:green:
والا مدل ها زیادم کاره سختی نیست ، زمان بره ...


من از بلر استفاده نمیکنم ، متاسفانه یک شات نزدیک گرفتم برای شب DOF فعال بود روی دوربین ویری ، برای رندر بعدی یادم نبود خاموش کنم ، باز خوبه زیاد تار نشده ... : - D

:rose:

خیلی خوبه که تمرین کیکنی . خسته نباشی . در مورد رندر روز ... زیبایی نورپردازی به اینه که سایه و روشنایی رو یکجا داشته باشی .
نور در مقابل تاریکی معنا پیدا میکنه . انقدر منابع نوری زیاد یا وسیع هستند که عملا سایه ای دیده نمیشه .

ممنون فرشید جان ، لطف داری ، بله حق با شماست ، روی یک کار جدید کار میکنم که از راهنمایی شما حتمی استفاده میکنم ...

:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا