شما ریگ های صورت ساده کار میکنید کلا ریگ پیشرفته منظورم بود برای اطلاعات بیشتر به آموزشی ریگ صورت شرکت فارنهایت مراجعه کن. و همچنین تا به مشکلات استفاده از روشی که گفتی برای ریگ صورت بخصوص کاراکتر هایی که لباس ندارند و کش آمدن و فشرده شدن صورت و بدن در اونها اعمال میشه برنخوری متوجه منظور من نمیشی. در مورد hair هم فکر می کنم اطلاعاتت خیلی کمه و جای بحثی نمی بینم. در مورد روش ساخت شلنگ داینامیک هم بهتره تجدید نظر کنی چون فقط در حد تئوریه حرفت. برای نتیجه بهتر بهتره به ا***ن زدن شلنگ به curve و داینامیک کردن اون با کمک hair یا ان پارتیکل فکر کنی.
در مورد مکس هم بهتره بدونی سطحش به خصوص تو ریگینگ از maya و xsi خیلی پایینتره .این حرفارو جای دیگه در مورد مکس نزن(حتی مکس ...
)
در آخر قربونت بشم.
عزیز دل خوب توجه کن نوشتم: (( این تو مکسه دیگه چه برسه به مایا)) یعنی چی؟ یعنی مایا خفن تره قربونت. خوب توجه کن.
در مورد ریگ صورت هم این که هیچ، ریگ کپچری هم دیدم که چنین کاری نکردن. اگه میخوای یه عالمه ریگ بهت نشون بدم که هیچ کدوم از wrap استفاده نکردن. ریگ های CG Academy رو خوب نگاه کن . من هم نگفتم اصلا استفاده نمیکنن گفتم تو 10تا شاید یکی استفاده بکنه.
در مورد دیدن یا ندیدن کاراکترها عزیز. سعی کن هیچ وقت و هیچ وقت خودت رو از کسی بالاتر ندونی ، این همون زمان سقوطته. اینو واسه خودم نمیگم واسه خودت میگم دوست عزیز.
از طرز صحبت شما شخصیتت رو گرفتم قربونت برم. باشه شما دانا ما نادان.
همین قضاوت سریع و بی توجهت در مورد نظرم به مکس که آخرش بهم خندیدی نشون داد که دارای چه تفکری هستی
همه این هایی هم که میگی بلدم عزیز. تو این زمونه با این همه آموزشی کار شاقی نیست این چیزا رو یاد گرفتن مسئله استفاده کردن ازشونه.