بی بی کد Alive Bath

mm88mm

Member
سلام میتونی لینک تکسچر سنگ یا کاشی استفاده شده رو بهم بدی؟ خوشم اومده ازش:paint:

بعد فکر کنم اگه شیرآلات رو از رنگ طلایی استفاده میکردی
یا متریال مشکی رو خام نمیزاستی بهتر میشد
یه کاور هم واسه روشویی بزار برای قسمت لوله های زیرش :snap:اون تابلو هم آیینه کن:neutral:
یکم شیرت رو هم بلند تر کن :green:
سنگتو دوس دارم:oops:
 
آخرین ویرایش:

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
عالی شده :green:

فقط یک چیزی رو میتونم ایراد بگیرم اونم انعکاس روی قابه ... اون پنجره باید یک انعکاس خوف ناکی بده روی تابلو که عمق بگیره ...

:rose:Keep Rocking
 

saeed taghizade

کاربر متخصص
سلام e-power
خسته نباشید
تشکر بابت طراحی مدرن و قشنگ این کار.
نظرات من:
منطق: دایره کوچیک بالای دستگیره درب ظاهرا مربوط به قفل دوم هست که شاید بهتر بود برای سرویس روشویی بکار نمیبردین.ای کاش بجای اون دو تا بطری یک شکل ، صابون و یا ابجکتی که شبیه به مایع دسشویی باشه و در کنار یک بطری شبیه به ادکلن استفاده میکردین.
1 کار بندی: کمی از سقف رو هم نشون میدادین تا ابعاد محیط مشخص بشه الان ارتفاع کار شما مشخص نیست.
2 زاویه دوربین: ok.
3 تناسبات: عمق کشوی پایین زیاد و اصطلاحا پاگیر هست.ارتفاع بیضی دستگیره کم و در عوض خودش مقداری بزرگ بنظر میرسه.
4 مدلسازی: عمق پنجره زیاد و پهناش کمه در واقع جای این دو تا عوض شده و یک فریم هم برای پنجرتون گذاشتین این یعنی پنجرتون فیکسه که مسلما اینجا نباید فیکس باشه
5 متریال: بیشترین چیزی هست که میشه در موردش صحبت کرد
داخلی 2 تا فن داره اگر اینارو بکار ببرین موفق خواهید شد
1 شلوغ بودن 2 براقیت زیاد
براقیت توی این کار خیلی کمه مخصوصا متریال کشوی پایین که از بقل اونو میبینید و شیشه پنجره که رفلکتش دیده نمیشه..اما سنگ مقابل نباید براقیت و رفلکتش دیده بشه چرا؟ چون از مقابل میبینید و مفهوم fresnel هم دقیقا همینه.
متریال دستگیره و شیر آب جالب نیس ای کاش با توجه به تیپ و طراحی کارتون مس و یا برنز میبود. بدنه بیرون روشویی هم سفید براق میبود بهتر بود.درز رو حتما توی سنگ مقابل نشون بدین هر چند باریک
6 نورپردازی: نور vray light چپ رو از بالا تا پایین اوردین این نور باید به ابعاد شیشه پنجره و دقیقا چسبیده به نور باشه.توی کار شما روی کشو روشن شده و بین مکان نور و شیشه تاریک شده که این اشتباهه.
پیشنهاد میکنم حتما از وجود آفتاب در محیط داخل استفاده کنید آفتاب رو بیارین داخل و با نورش بازی کنید زمین تا آسمون کارتون متفاوت میشه.
7 رندر: محدوده اکولوژن کمه سایه کنج ها با محدوده کم افتاده . محدوده بین 50 تا 150 سانت رو در پارامتر های اکولوژن رندر پیشنهاد میدم.
8 پست: اشاره کردین خیلی روش کار نکردین توی اینکار میتونستین کنتراست رو بیشتر کنید.
9 دیتیل طراحی: بهتر بود مقابل روشویی آینه باشه تا کنار، ای کاش اون دو تا بطری سمت راست میبود(میدونید دیگه طراحی ها بر اساس راست دستاست به ما چپ دستا ظلم شده)، لامپی رو هم که پایین آوردین کنار صورت پرشوناژ روشن میشه.
10 دیتیل اجرایی: مورد خاصی نیس.
موفق باشید.
 

E-power

کاربر متخصص
سلام میتونی لینک تکسچر سنگ یا کاشی استفاده شده رو بهم بدی؟ خوشم اومده ازش:paint:

بعد فکر کنم اگه شیرآلات رو از رنگ طلایی استفاده میکردی
یا متریال مشکی رو خام نمیزاستی بهتر میشد
یه کاور هم واسه روشویی بزار برای قسمت لوله های زیرش :snap:اون تابلو هم آیینه کن:neutral:
یکم شیرت رو هم بلند تر کن :green:
سنگتو دوس دارم:oops:

مرسی . چشم تکسچر و گذاشتم .

عالی شده :green:

فقط یک چیزی رو میتونم ایراد بگیرم اونم انعکاس روی قابه ... اون پنجره باید یک انعکاس خوف ناکی بده روی تابلو که عمق بگیره ...

:rose:Keep Rocking

ممنون حمید جان . والا از روی یه رفرنس واقعی ساختم ، رفله نداشت !:green:
تشکر
:wink:

سلام e-power
خسته نباشید
تشکر بابت طراحی مدرن و قشنگ این کار.
نظرات من:
منطق: دایره کوچیک بالای دستگیره درب ظاهرا مربوط به قفل دوم هست که شاید بهتر بود برای سرویس روشویی بکار نمیبردین.ای کاش بجای اون دو تا بطری یک شکل ، صابون و یا ابجکتی که شبیه به مایع دسشویی باشه و در کنار یک بطری شبیه به ادکلن استفاده میکردین.
1 کار بندی: کمی از سقف رو هم نشون میدادین تا ابعاد محیط مشخص بشه الان ارتفاع کار شما مشخص نیست.
2 زاویه دوربین: ok.
3 تناسبات: عمق کشوی پایین زیاد و اصطلاحا پاگیر هست.ارتفاع بیضی دستگیره کم و در عوض خودش مقداری بزرگ بنظر میرسه.
4 مدلسازی: عمق پنجره زیاد و پهناش کمه در واقع جای این دو تا عوض شده و یک فریم هم برای پنجرتون گذاشتین این یعنی پنجرتون فیکسه که مسلما اینجا نباید فیکس باشه
5 متریال: بیشترین چیزی هست که میشه در موردش صحبت کرد
داخلی 2 تا فن داره اگر اینارو بکار ببرین موفق خواهید شد
1 شلوغ بودن 2 براقیت زیاد
براقیت توی این کار خیلی کمه مخصوصا متریال کشوی پایین که از بقل اونو میبینید و شیشه پنجره که رفلکتش دیده نمیشه..اما سنگ مقابل نباید براقیت و رفلکتش دیده بشه چرا؟ چون از مقابل میبینید و مفهوم fresnel هم دقیقا همینه.
متریال دستگیره و شیر آب جالب نیس ای کاش با توجه به تیپ و طراحی کارتون مس و یا برنز میبود. بدنه بیرون روشویی هم سفید براق میبود بهتر بود.درز رو حتما توی سنگ مقابل نشون بدین هر چند باریک
6 نورپردازی: نور vray light چپ رو از بالا تا پایین اوردین این نور باید به ابعاد شیشه پنجره و دقیقا چسبیده به نور باشه.توی کار شما روی کشو روشن شده و بین مکان نور و شیشه تاریک شده که این اشتباهه.
پیشنهاد میکنم حتما از وجود آفتاب در محیط داخل استفاده کنید آفتاب رو بیارین داخل و با نورش بازی کنید زمین تا آسمون کارتون متفاوت میشه.
7 رندر: محدوده اکولوژن کمه سایه کنج ها با محدوده کم افتاده . محدوده بین 50 تا 150 سانت رو در پارامتر های اکولوژن رندر پیشنهاد میدم.
8 پست: اشاره کردین خیلی روش کار نکردین توی اینکار میتونستین کنتراست رو بیشتر کنید.
9 دیتیل طراحی: بهتر بود مقابل روشویی آینه باشه تا کنار، ای کاش اون دو تا بطری سمت راست میبود(میدونید دیگه طراحی ها بر اساس راست دستاست به ما چپ دستا ظلم شده)، لامپی رو هم که پایین آوردین کنار صورت پرشوناژ روشن میشه.
10 دیتیل اجرایی: مورد خاصی نیس.
موفق باشید.


تشکر از وقتی که گذاشتید . :rose:
این کارو از روی یه رفرنس واقعی ساختم و سعی کردم تمامش برابر با اون باشه .
رفرنسو پیوست کردم .

سلام. عالی بود. :wink:
موفق و سربلند باشید. :rose:

ممنون از شما:rose:
 

پیوست ها

  • Abarescato-Marble-Zoom.jpg
    Abarescato-Marble-Zoom.jpg
    427.7 کیلوبایت · بازدیدها: 22
  • Ref.jpg
    Ref.jpg
    100.8 کیلوبایت · بازدیدها: 34

saeed taghizade

کاربر متخصص
سلام
وقت بخیر
بله دقیقا شما ازین کپی برداری کردین ولی اینم رندره و عکس واقعی نیست و تقریبا تمام مواردی که من بهتون گفتم رو در مورد اینم میشه گفت.
 

E-power

کاربر متخصص
سلام
وقت بخیر
بله دقیقا شما ازین کپی برداری کردین ولی اینم رندره و عکس واقعی نیست و تقریبا تمام مواردی که من بهتون گفتم رو در مورد اینم میشه گفت.

فک نمیکنم رندر باشه! :?:
شما مرجعی دارید واسه اینکه این تصویر رندره؟
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
من فکر میکنم این کار عکس هست توسط hecker guthrie
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. مثل عکس شده. درود بر تو خوشحالم بچه های گلی مثل شما هنوز کارای خوبشون رو شیر میکنن و دوستان حرفه ای مثل سعید جان نظرات کارشناسی که حقیقتا برای همه ما مثل کلاس درس هست ... همگی موفق باشید.حاج رضا مفت مفت نمیشه!! کار بزار برادر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا