بی بی کد *****afshar residential*****

وضعیت
موضوع بسته شده است.

*farshid*

کاربر VIP
سلام دوستان عزیز
آپارتمان افشار کرمانشاه هست طراحی شده توسط آتلیه طراحی چکاد

3ds max 2013
vray 2.4
ps6
attachment.php



day 2.jpg
day.jpg
night.jpg
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام حیلی کار خوبی شده. طرح چوب نما واقعا یه ایده قشنگ بوده.
به لحاظ فنی هم در حد high level محسوب میشه.

یه مشکلی جدیدا خیلی آزارم میده.وقتی گاما 2.2 میشه برای زنده شدن تکسچرها مجبورم بیشترشون رو توی color corection تیره کنم.آیا راهی هست که نشه؟
ویو اصلی رو خیلی camera corection دادی. در کل عالی شده.خدا قوت
 

f9023

Member
کاره خوبیه--یه آن فک کردم چوبه-جالبه - (من کرمانشاهیم چرا بیشتر روش کار نکردی هآآآ):mad:شما که مکستون عالیه
کجای کرمانشاه هست مهندس؟
این چکاد کرمانشاهه یا تهران؟
 
آخرین ویرایش:

darklight

کاربر فعال
چرا من هرچی نیگاه می کنم بیشتر به این نتیجه می رسم که نمای کار سنگه نه چوب؟
ولی کلا خیلی قشنگ شده ....
 

*farshid*

کاربر VIP
سلام حیلی کار خوبی شده. طرح چوب نما واقعا یه ایده قشنگ بوده.
به لحاظ فنی هم در حد high level محسوب میشه.

یه مشکلی جدیدا خیلی آزارم میده.وقتی گاما 2.2 میشه برای زنده شدن تکسچرها مجبورم بیشترشون رو توی color corection تیره کنم.آیا راهی هست که نشه؟
ویو اصلی رو خیلی camera corection دادی. در کل عالی شده.خدا قوت
مرسی عارف
کلا همه چیز به تست رندر بستگی داره اگه با 2.2 مات و رنگپریده به نظر میرسه چارش همون اصلاح رنگه ... البته میتونی تیک coler و material editor رو از پیریفرنس برداری ولی کار درستی نیست.


کاره خوبیه--یه آن فک کردم چوبه-جالبه - (من کرمانشاهیم چرا بیشتر روش کار نکردی هآآآ):mad:شما که مکستون عالیه
کجای کرمانشاه هست مهندس؟
این چکاد کرمانشاهه یا تهران؟
به اعصابت مسلط باش
چکاد تهرانه عضو کرمانشاهی داره
ساختمون هم وسط کرمانشاه ...وسط کمی مانده به بغل

خیلی عالی شده کاش من هم میتونستم اینجوری رندر بگیرم
شما هم میتوانید . مدرسان شریف ... کی؟ مدرسان شریف کجا؟ مدسان شریف
مرسی لطف داری دوست عزیز

[h=2]
icon1.png
[/h]
چرا من هرچی نیگاه می کنم بیشتر به این نتیجه می رسم که نمای کار سنگه نه چوب؟
ولی کلا خیلی قشنگ شده ....
نتیجه گیریتون کاملا درسته ... سنگه نه چوب .
مرسی
 

davoodice

Well-Known Member
سلام حیلی کار خوبی شده. طرح چوب نما واقعا یه ایده قشنگ بوده.
به لحاظ فنی هم در حد high level محسوب میشه.

یه مشکلی جدیدا خیلی آزارم میده.وقتی گاما 2.2 میشه برای زنده شدن تکسچرها مجبورم بیشترشون رو توی color corection تیره کنم.آیا راهی هست که نشه؟
ویو اصلی رو خیلی camera corection دادی. در کل عالی شده.خدا قوت

برای بر طرف شدن ماتیه تکسچر ها حتما linear work flow استفاده کن عارف جان

یه سری هم به این ادرس بزن. در مورد منتال ری هست اما کمک میکنه
 
آخرین ویرایش:

martin eco

Well-Known Member
چه کار خوبی شده...رندر که جای خود داره..معماری هم قابل توجه شده...البته 2 بی سلیقگی داره کار که رفع بشه نتیجه بهتری میده....یکی اون ستون با اون فرم خالص و بدش...و یکی هم اون ازاره شبه خشکه چین که اصن خوب نیس..
مثل همیشه عالی:rose:
 

samantaheri

Active Member
اقا کارت واقعا عالی شده.فقط دوست عزیز ازت یه خواهشی دارم.این تکسچر هارو میتونی برام بذاری یه جایی که بتونم دانلودشون کنم.ممنونت میشم
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
میگه میشه کار استاد بد باشه ؟!
خیلی خوب شده تبریک ، فقط من با اون گیاهای توی طبقات مشکل دارم .

نور پردازی کاملا روی حساب و دقیق انجام شده ، رندر هم که نویزش به اندازه هست .
حرفی نمیمونه ! عالی ...

:rose:
 

webxyz

Member
کار زیباییه در نوع خودش. می خواستم بدونم قسمت پشتی ساختمان که بالا تر رفته کاربردی هم داره یا فقط برای قشنگیه؟:rose:
 

*farshid*

کاربر VIP
مرسی از همه :rose:
میگه میشه کار استاد بد باشه ؟!
خیلی خوب شده تبریک ، فقط من با اون گیاهای توی طبقات مشکل دارم .

نور پردازی کاملا روی حساب و دقیق انجام شده ، رندر هم که نویزش به اندازه هست .
حرفی نمیمونه ! عالی ...

:rose:
مچکرم :rose: شما لطف داری
چوخ گزل یورولما گردش :)
?hdri ..
evet hdri de
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا