_!!!!!!!!!! Maya 2013 Extension Release: Direct X 11 Next gen viewport Shader

ehsan_62

Well-Known Member
http://news.autodesk.com/news/autod...nounces-Extensions-2013-3D-Animation-Software

:oops:
The extension for Maya 2013 software help users' complex data and creative ideas flow more smoothly through the sophisticated pipelines required to tackle today's challenging productions. The new Maya DX11Shader helps artists take advantage of the power of Microsoft DirectX 11 to create and edit high-quality assets and images in less time. Also, building on the Open Data platform, Alembic, and File Referencing, Scene Assembly tools provide users with a mechanism for representing production assets in Maya as discrete elements, each with complete support for multiple representations.


The extensions will be available by late-September 2012.


http://www.youtube.com/watch?v=XlMuQYgnKm4





مايا 2013 از اين به بعد متريال های dx11 را داخل خود viewport ساپورت ميکنه
مثل موارد زير
real-time reflection
real-time displacement map
parallax map
و يک سری افکتهای عجيب غريب ديگه که فقط مخصوص dx11 هستش
داخل خود ويديو توضيح کامل داده
 
آخرین ویرایش:

rainbmaya

Active Member
فرمت داده های پیچیده مایا 2013 نرم افزار کاربران به کمک و ایده های خلاقانه جریان بیشتر هموار را از طریق خط لوله پیچیده مورد نیاز برای مقابله با تولیدات چالش برانگیز امروز.DX11Shader جدید مایا کمک می کند تا هنرمندان را به استفاده از قدرت مایکروسافت DirectX 11 برای ایجاد و ویرایش دارایی ها و تصاویر با کیفیت بالا در کمترین زمان. همچنین، ساختمان داده ها بر روی پلت فرم باز، انبیق، و ارجاع پرونده، ابزار صحنه مجلس ارائه به کاربران با طرز کار و مکانیزم برای نمایندگی از دارایی های تولید در مایا به عنوان عناصر گسسته، هر کدام با پشتیبانی کامل برای بازنمایی های چندگانه
ترجمه ماشین
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
ببخشید میشه به زبان فارسی هم چند خطی توضیح بدید

سلام
ببین عزیز من در حد اطلاعات اندکم میگم هر جا مشکل داشت دوستان اصلاح کنند

ابزارهایی مثل open GL یا همین DirectX رابط های بین نرم افزارها و سخت افزار ها هستن، مثلا تو آموزش بعضی بازی ها هم دیدید که میگن اگه بازی اجرا یا خوب اجرا نشد DirectX فلان رو نصب کنید چون رابط بین بازی و کارت گرافیکتونه.
این مورد توی نرم افزارها هم هست تا بهترین نتیجه رو از کارگرافیک بگیرن، به نوعی رابط بین داده های نرم افزار و کارت گرافیکن.

حالا تو 11 DirectX اتفاقات خاصی افتاده که شما میتونی تو گیم ها هم اینها رو ببینی. shader ـهای خوب سایه ها یا ایجاد AO ـهای خوب reflect و ... و کلا کیفیت گرافیکی بازی یا مثلا تو مکس باید viewport ـت رو بذاری روی DirectX11 تا چنین چیز هایی رو ببینی و میتونی رو همون 9 یا 10 بمونی با این که تو اون ورژن viewport اون کیفیت رو داره ولی DirectX نرم افزارت رو روی اون ورژن خاص نذاشتی تا نرم افزار بتونی اون کارایی رو ار کارت گرافیکت بکشه که اینجا دوستمون در مورد ورود این بخش و خصوصیاتش به viewport خبر داد.

یا حق
 

جدیدترین ارسال ها

بالا