5 فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی برتر در سال 1400

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی ، در ادامه فروشگاه های اینترنتی در حوزه لوازم آرایشی که در ایران از محبوبیت زیادی برخوردارند برای شما معرفی می گردد.

فروشگاه خانومی​

tandis.jpg

فروشگاه اینترنتی خانومی،خرید اینترنتی آسان و مطمئن با بهترین قیمت
فروشگاه اینترنتی خانومی با عرضه بهترین مارک های لوازم آرایشی بهداشتی، عطر و ادکلن اصل ،امکان خرید اینترنتی از مجموعه کاملی از کالاهای مورد نیاز یک بانوی شیک پوش و مشکل پسند ایرانی را فراهم آورده است. فروشگاه اینترنتی خانومی نمایندگی رسمی تمامی برندهای آرایشی و بهداشتی را داراست و شما در فروشگاه اینترنتی خانومی به آسانی به مجموعه کاملی از برندهای آرایشی و بهداشتی دسترسی خواهید داشت. با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی خانومی با ارائه توضیحات کارشناسی شده و دقیق درباره ویژگی های هر کالا در وب سایت، مشاوره و راهنمای خرید، تضمین اصالت کالا و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی خانومی ، این امکان فراهم آمده است به راحتی و با یک خرید اینترنتی لذت بخش، مطمئن و آسان کالای مورد نظر خود را تهیه کرده و به سرعت در سراسر ایران دریافت نمایید و با استفاده از بهترین های لوازم آرایشی بهداشتی از زیبایی خود لذت ببرید.

شعار خانومی: زیبا و سرزنده باش به خاطر خودت
فروشگاه اینترنتی خانومی فعالیت خود را در سال 1392 آغاز کرده است و با فروش اینترنتی مجموعه کاملی از بهترین های لوازم آرایشی بهداشتی شامل بهترین مارک های لوازم آرایشی، بهترین مارک های کرم پودر و پنکک، کانسیلر و رژ گونه، انواع ریمل و خط چشم، بهترین مارک های رژ لب و خط لب، محصولات آرایش بدن و تاتو، هم چنین بهترین مارک های محصولات مراقبت پوست شامل انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان، کرم ضد آفتاب، ضد لک و روشن کننده، ضد چروک، لیفت و سفت کننده و انواع ماسک، محصولات مراقبت دور چشم شامل بهترین مارک های کرم ضد پف و تیرگی دور چشم، ضد چروک و مرطوب کننده، محصولات مراقبت مو شامل مجموعه کاملی از بهترین برندهای شامپو، نرم کننده و حالت دهنده، ماسک، اسپری، سرم و تونیک مو، و همچنین مجموعه بی نظیری از عطر و ادکلن زنانه و مردانه اصل امکان خرید اینترنتی را فراهم می آورد تا به سهولت، کالاهای مورد نظر خود را از بهترین برندهای لوازم آرایشی بهداشتی شامل لورال، میبلین، گارنیر، بورژوا، اسنس، آرت دکو، بیو، بیودرما، نوروا، ویشی، لیراک و ده ها برند مطرح دنیا تهیه نموده و با اطمینان از اصالت کالا و بهترین قیمت، از خرید اینترنتی خود لذت ببرید.
لازم به تاکید است کلیه واردکنندگان و تولیدکنندگان کالاهای عرضه شده در فروشگاه خانومی موظف به ارائه پروانه بهداشتی ورود یا ساخت از وزارت بهداشت و نصب آن روی کالاهای ارائه شده می باشند و درصورتی که کالا بدون پروانه بهداشت برای شما ارسال گردید فورا واحد پشتیبانی مشتریان خانومی به شماره 02179186000 را در جریان قراردهید تا اقدامات لازم برای تعویض محصول را انجام دهند


آرایشی بانه


فروشگاه آنلاین جهت خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مراقبت از پوست و مو در برند های متنوع و با کیفیت عالی با تنوع بسیار بالا. خرید از سایت بصورت تک و عمده امکان پذیر بوده و برای ثبت سفارش می توانید از بخش دسته بندی محصولات و یا فروشگاه اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. جهت دریافت مشاوره کافی است از بخش گفتگوی آنلاین در واتساپ با کارشناس فروش در ارتباط باشید.

آدرس: کردستان بانه بخش مرکزی، خیابان انقلاب جنوبی، کوچه شبنم ۶، پلاک ۲۵، طبقه ۱


فروشگاه اینترنتی پوست کالا​

logo_site_99-1.png
فروشگاه اینترنتی پوست کالا ، در ششمین سال فعالیت یکی از اولین فروشگاه های تخصصی کالای آرایشی بهداشتی در کشور می باشد که با تکیه بر اصل صداقت و مشتری مداری و عرضه محصولات اصلی باکیفیت توانسته جایگاه مناسبی بدست آورد. تلاش ما در پوست کالا بر ارائه اطلاعات واقعی محصولات در کنار امکان سفارش آسان و قیمت منصفانه بوده است. در پوست کالا گروه های کالایی متنوعی ... از قبیل انواع لوازم آرایش صورت ( رژلب ؛ رژگونه ؛ کرم پودر ؛ خط چشم و ریمل ؛پرایمر و کانسیلر و انواع پاک کننده ها ) لوازم آرایش مو (رنگ مو ؛ دکلره و اکسیدان ؛ ژل مو و واکس مو ؛ فرکننده و صاف کننده مو) محصولات مراقبتی و زیبایی پوست ( کرم ضد آفتاب ؛ کرم آبرسان و مرطوب کننده ؛ کرم ضد چروک ؛ کرم دور چشم ؛ کرم روشن کننده ؛ ضد لک ؛ ترمیم کننده ؛ پوستهای حساس) ؛ محصولات بهداشتی ( شامپو سر و بدن ؛ ژل بهداشتی ؛ بادی میلک ؛ بادی باتر ؛ کرم دست و صورت ؛ برنزه کننده ؛ ژل و فوم اصلاح صورت و بدن ؛ تیغ اصلاح و افترشیو ؛ کرم و ژل موبر ) و انواع عطر و ادکلن (ست هدیه ؛ بادی اسپلش ؛ رول ضد تعریق ؛ اسپری خوشبو کننده) لوازم شخصی برقی ( ماشین اصلاح و ریش تراش ؛ اپیلاتور و سشوار ؛ اتوی مو ؛ حالت دهنده مو ؛ فرکننده مو ؛ لیزرهای زیبایی ) و محصولات مادر و کودک ( شامپو بچه ؛ ضد ترک ؛ پودر بچه ؛ دستمال مرطوب کودک ؛ روغن بدن کودک ) به آسانی قابل خرید هستند. تمامی سفارشات با بسته بندی مطمئن و ضد ضربه در سریعترین زمان به سراسر کشور ارسال می گردد. و سفارشات مشهد کمتر از 48 ساعت تحویل میگردد
آدرس: خراسان رضوی مشهد محله کلاهدوز، بلوار قرنی، خیابان ۲

فروشگاه اینترنتی میسلند​

این فروشگاه از قدیمی ترین فروشگاه های لوازم آرایشی هست که گوبا تعطیل کردن
ولی وبلاگ این فروشگاه در دسترس میباشد
آدرس: تهران - شمس آباد - میدان ملت - خیابان قنبری - پلاک 16 - واحد 1

توضیحات تکیملی:
تمامی فروشگاه های این مطلب دارای اینماد و درگاه بانکی معتبر میباشد
حتما قبل خرید محصول به اینماد فروشگاه ها توجه داشته باشید.
 
آخرین ویرایش:

ماکیاژ

New Member
ماکیاژ فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی زنانه و مردانه، باهدف فروش محصولات اصل آرایشی و بهداشتی با برند های معتبر از جمله محصولات آرایشی بهداشتی اوردینری، oxg، cliniqe، ساریسا، استاتیرا، روستیکا و.... را بصورت آنلاین می توانید خریداری کنید. تمامی محصولات ماکیاژ شامل 4 بخش: محصولات آرایشی(محصولات آرایشی چشم و ابرو، محصولات آرایش صورت، لوازم آرایش لب)، محصولات بهداشتی(مراقبت از مو، مراقبت از پوست)، عطر و ادکلن()، ابزار و تجهیزات آرایشی و بهداشتی() را به بهترین کیفیت و ناسب ترین قیمت بفروش می رساند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا