5 رنگ مناسب مبل کلاسیک

fabseo

New Member
در خرید مبل کلاسیک احتمالا یکی از سوالاتی که برای همه افراد پیش میاید این است که کدام رنگ مبل کلاسیک مناسب است؟ چه رنگی از مبلمان را باید خریداری نماییم تا با سایر وسایل هماهنگ باشد؟ این ها سوالاتی است که ممکن است شما نیز با آن مواجه شوید. در ادامه این مقاله جواب این سوالات و اطلاعات مهمی را در رابطه با رنگ مبل کلاسیک برای شما شرح خواهیم داد.

در حال حاضر یکی از محبوبترین مبلمان منزل،‌ مبل کلاسیک است. این نوع مبلمان به دلیل راحتی و زیبایی منحصربفردی که دارد همواره مورد توجه افراد زیادی بوده است. اما مسئله مهم دیگر در رابطه با مبلمان، رنگ مبل می‌باشد. رنگ ها جذابیت مبلمان را به طور کلی تغییر می‌دهند و در دکوراسیون خانه نیز بسیار تاثیرگذار هستند. اما در صورت استفاده از رنگ های نامناسب و یا نا هماهنگ با دکوراسیون خانه، می‌تواند اثرات بدی در زیبایی خانه شما داشته باشد.

رنگ مبل کلاسیک - قهوه‌ای

از محبوب ترین رنگ ها در هر نوع مبلمان رنگ قهوه ای است. استفاده از این رنگ در مبلمان زیبایی آن را دو چندان می‌سازد. انواع طیف قهوه‌ای هرکدام گزینه مناسبی برای رنگ مبل کلاسیک است. اگر فرزند کوچکی دارید، مبلمان کلاسیک قهوه‌ای گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. استفاده از مبلمان قهوه ای، گرما و فضای خاصی را درون خانه ایجاد می‌نماید. بسته به سلیقه خود می‌توانید از هر رنگی استفاده نمایید، اما پیشنهاد می‌کنیم رنگ قهوه ای را نیز امتحان کنید.

رنگ مبل کلاسیک - طلایی و سفید

اگر به زیبایی خانه خود بسیار اهمیت می‌دهید و خانه ای با فضای شیک می‌خواهید، ترکیب رنگ طلایی و سفید انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. در ساخت مبلمان رنگ طلایی در چوب و منبت‌کاری‌های مبلمان استفاده خواهد شد. ترکیب رنگ سفید و طلایی به عنوان رنگ مبل کلاسیک ، فضای خانه را بزرگتر و دلنشین تر نشان خواهد داد. همچنین ترکیب رنگ سفید و طلایی حالت سلطنتی به مبل می‌دهد که زیبایی آن را بیشتر می‌نماید.

رنگ مبل کلاسیک

مبل کلاسیک رنگ طوسی

یکی از شیک ترین رنگ‌هایی که به عنوان رنگ مبل کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، رنگ طوسی است. این رنگ طرفداران بسیاری دارد و افراد با سلایق مختلف از این رنگ استفاده می‌نمایند. انواع طیف های رنگ طوسی مثل طوسی های گرم و طوسی های روشن و تیره موجود هستند که می‌توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. رنگ طوسی نسبت به رنگ مشکی دچار کثیفی نمی‌شود و ظاهر مبل را بد جلوه نمی‌دهد. از این رو اگر نگران زود کثیف شدن مبل هایتان هستنید، رنگ طوسی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ترکیب رنگ‌های گرم

رنگ‌هایی مثل رنگ قرمز، زرشکی و قهوه‌ای به عنوان رنگ گرم، باعث شیک بودن و جذاب کردن ظاهر مبل می‌شود و گرمای خاصی را در فضای خانه ایجاد می‌نماید. این نوع رنگ‌ها در رنگ مبل کلاسیک بسیار جذاب خواهند بود و توجهات را به خود جلب می‌نمایند. در این نوع رنگ‌ها از مبلمان کلاسیک، چوب‌ها به صورت قهوه‌ای می‌باشد که حس دلنشینی ایجاد می‌نماید. اگر به فکر خرید مبلمان هستید، حتما به این نوع رنگ مبل کلاسیک توجه نمایید.

رنگ آبی

آخرین رنگی که به عنوان رنگ مبل کلاسیک به شما پیشنهاد می‌کنیم، رنگ آبی است. اکثر افراد به دنبال رنگ سرمه ای هستند و این رنگ را مناسب مبلمان می‌دانند. اما رنگ آبی نیز می‌تواند زیبایی بسیاری به مبلمان بدهد. رنگ آبی با اکثر سبک های دکوراسیون هماهنگی دارد و زیبایی خاصی ایجاد می‌نماید.

جمع بندی

رنگ مبلمان یک عامل مهم در زیبایی آن است. به کار گیری رنگ های مختلف در ساخت مبلمان باعث شیک بودن مبل خواهد شد. در هنگام خرید مبل کلاسیک حتما توجه نمایید که رنگ آن متناسب با دکوراسیون شما باشد. برای مشاهده لیست قیمت انواع رنگ مبل کلاسیک و خرید مبلمان کلاسیک و مبل ال به فروشگاه اینترنتی فاب دیزاین مراجعه نمایید.

 

جدیدترین ارسال ها

بالا