3ds max كاراش بيان تو

آقايون و خانومهاي محترم سابيليك :lol:

كسي ميتونه دررابطه با شبيح سازي مايعات در 3ds max توضيحي بده ؟؟

به عنوان مثال ريختن آب از ظرفي به ظرف ديگه :lol: :wink:
 

Saeid Taheri

Active Member
من فقط اين رو ميدونم كه اين كار در مكس 6 به راحتي انجام ميشه به وسيله ابزارهاي نوار كناري صفحه مكس ولي طريقه انجامش رو متاسفانه خير ولي ميتونيد در اين رابطه مقالاتي در سايت هاي مختلف (لاتين ) پيدا كنيد
موفق باشيد.
 
با عرض پوزش اوني كه شما ميفرماييد Reactor هست وكارش سيموليت كردنه اونو خودم هم بلدم من شبيح سازي Real رو گفتم

بازم ممنون
 

Saeid Taheri

Active Member
Amir Hossein گفت:
با عرض پوزش اوني كه شما ميفرماييد Reactor هست وكارش سيموليت كردنه اونو خودم هم بلدم من شبيح سازي Real رو گفتم

بازم ممنون
آها OK شرمندم
موفق باشي.
 

johnsss

New Member
اين کار با Particle System قابل انجامه. منظور شما رو از Real نفهميدم ولی اگه منظور شما
Non Even Driven Particle System هست که توی خود Max اگه Search کنين ميتونين ياد بگيرين. اگر هم منظور شما Real Time هست که بايد در موتور گرافيک خودتون يک Particle System بسازيد. (که خيلی هم سخت نيست).
اگر منظورتون رو بهتر توضيح بدين راحت تر ميشه کمک کرد.
يک چيز ديگه هم که يادم اومد اينه:
Blob Mesh
توی مکس يک سرچ بکنيد اينرو:
BlobMesh Compound Object
به احتمال زياد چيزی که ميخواين اينه.
 
ممنون ازهمگي ولي اينها هم نبود

براي رسوندن منظورم شايد مثال جالبي نباشه ولي اگر شما كارتون شرك رو ديده باشيد (كه البته حتما ديديد ) در صحنه اي كه سربازان لرد فاركواد دارن يه بيسكوييت رو شكنجه ميكنن در يك سكانس از داخل ظرف شير شير را بهدرون ليوان ميريزند منظور من دقيقا همينه (البته اينو ميدونم كه با يك نرم افزار كمكي در مايا كه براي شبيح سازي مايعات طراحي شده اين صحنه درست شده ) البته نمونه هاي ساخته شده بامكس هم كم نيست مثلا پروژه عضيم فاينال فانتزي كه از اين دست كارها خيلي پيشرفته ترشو داره

بازم ممنون
 
شرمنده

شما ميتونيد سمپلهاي فاينال فانتزي رو توي دايركتوري images و scenes تري دي مكس 4 براحتي پيدا كني
 

johnsss

New Member
دوست عزيز.
Final Fantasy: The Spirits within توسط مايا ساخته شده و با وجود اينکه خودم با 3dStudio
کار ميکنم (در حدی که کارکتر ها و اشيا رو برای بازی بسازم) بايد قبول کنم که مايا از 3dStudio
خيلی قويتره.
اينم اثبات برای شما:

http://www.mayaassociation.fsbusiness.co.uk/mov-finalfantasy.htm
http://www.sgi.com/features/2001/july/fantasy/
http://www.arstechnica.com/wankerdesk/01q3/ff-interview/ff-interview-1.html
 
آقايون اول من اعلام آتش بس كنم
دوم من باهردونرم افزار تلك پلك (يعني كار) ميكنم
سوم من هيچ اصراري بر قدرت هيچ كدوم ازاين دونرم افزار ندارم
چهارم منم بااستناد به سمپلهاي خود 3ds max اين حرف رو زدم
پنجم از بحث اصلي دور نشيم واگر جوابي در مورد سوال داشته باشيد ممنون ميشم
 

siamak

Member
با سلام
بهترين راه حل استفاده ازparticle flow در داخل MAX6مي باشد.البته اين كار براي يك مبتدي قدري سخت است.
با تشكر
 

siamak

Member
با سلام

فكر مي كنم با استفاده از helpداخل نرم افزار به نتيجه دلخواه برسي كافي است كلمه particle flow را تايپ
كنيد اطلاعات بسيار خوب ودقيقي خواهيد گرفت.
 
از لطف شما متشكرم كا با پارتيكل فلورو كاملا بلدم منتهي اون چيزي كه من ميخام نيست بازم ممنون
 

mirdamadi

New Member
فكر كنم بدك نباشه 1 سر به سايت www.nextlimit.com بزنين و برنامه realflow رو ببينين. و اگه تونستين smaple هاش رو دانلود كنين . plugin اش هم براي تمام برنامه هاي 3d هست
 

mirdamadi

New Member
قابلي نداشت اگر مشكلي هم تو كار باهاش داشتي بپرس .تا اونجا كه بتونم در خدمتم . و توصيه ميكنم كه كسي اين برنامه رو از دست نده كه واقعا محشره .
 
با سلام
اول اینکه finalfantasyحتما با مایا درست شده (این قظعیت به دلیل اینه که من هم با مکس و مایا کار کردم و هم اینکه مقاله ای در مورد ساخت آن خواندم.
دوم برای ساخت مایعاتی ک شما می خواهید (که به قول خودت real و مبتی بر فیزیک باشه) باید از plug in های خاصی مثل همون realflow استفاده کنیـد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا