3d max یا cinema 4d در طراحی داخلی و خارجی ساختمان؟

afshindb

New Member
با سلام خدمت دوستان عزیز
بنظر شما برای طراحی داخلی و خارجی ساختمان 3d max بهتر است یا cinema 4d ؟
از نظر:
1- مدت زمان آموزش؟
2- مدت زمان طراحی؟
3- کدامیک بیشتر به واقعیت نزدیک است؟
4- راحتی در طراحی؟

همه دوستان شرکت کنند و نظر دهند و خواهشاً نظرات با دلیل باشند.
تشکر از همه دوستانی که شرکت میکننده و چه نمیکنند ولی نظر بدید که برام خیلی موضوع حیاتیه نمیخام وقتمو برای چیزی بزارم که بعد مدتی بفهمم اشتباه رفتم، وقت برای اشتباه کردن ندارم .

با تشکر
 

afshindb

New Member
دوستان در بحث شرکت کنید مگه میشه در بین دوستان طراح کسی نباشه که در این ضمینه تجربه نداشته باشه، موضوع واقعا حیاتیه منتظر نظرات کارشناسیتون هستم، خواهشا همدیگرو نقد نکنید تا بحث به کل کل تبدیل نشه و بقیه دوستان هم از مطالب کارشناسی کمال استفاده را ببرند، با تشکر فراوان
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
از همه لحاظ به جز راحتی در یادگیری مکس از سینما بهتره، البته این بستگی به میزان مهارت داره. کسایی رو دیدم که کار یکی از بهترین هنرمندان با Cinema4d رو با کار یه تازه وارد 3ds max مقایسه میکنن. قطعا Max کامل تر و بهتره و منابع آموزشی غنی ای هم داره.
 

afshindb

New Member
اتفاقا مشکلی با منابع آموزشی ندارم چه cinema 4d و یا 3d max میخام بدونم در ضمینه معماری کدام بهتره (زمان آموزش،زمان طراحی، نزدیک به واقعیت بودن و راحتی در طراحی) تا منابع آموزشیو فراهم کنم و انتخاب اشتباهی در انتخاب نرم افزار و هزینه نداشته باشم اتفاقا برای cinema 4d منابع آموزشی زیادی پیدا کرده ام فقط منتظر نظرات دوستان هستم که با جمع بندی و انتخاب نرم افزار مورد نظر خرید کنم، دوستان در بحث شرکت کنید راه دوری نمیره همه استفاده میکنند.
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
همه میدونن که این روزها 90% صحنه های معماری با مکس ایجاد میشه کاملا واضحه. به لینک اول یه سر بزن چندتا فیلم هست دانلود کن توضیح کلی درمورد استفاده های مکسه توسط استاد بندری. دومی هم لینک آموزش های رایگان ایشونه که واقعا کم نظیره.

http://www.iran3dcenter.ir/Home.htm
http://www.iran3dcenter.ir/direct.htm
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
دوست عزیز afshindb لطفا قوانین رو رعایت کنید این کارتون اسپم به حساب میاد .

شما منظورتون چی هست ، دوستان گفتند دیگه کل مطلب رو ، چیزی جا نموند .

با خودتونه تصمیم .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا