غیره 3D 2D & Zbrush sketchbook

alirezak4

Member
خیلی خوشحال شدم از دیدن کارهای شما که الحق فکر کنم یکی از معدود کاربرهای این سایت باشید که مدل سازی رو اینقدر خوب انجام میدید ای کاش میتونستم کارهای کامل شما رو هم تو این سایت ببینم.خیلی خوشحال میشم اگه آدرس بدید
 

Mb3d

Member
خیلی خوشحال شدم از دیدن کارهای شما که الحق فکر کنم یکی از معدود کاربرهای این سایت باشید که مدل سازی رو اینقدر خوب انجام میدید ای کاش میتونستم کارهای کامل شما رو هم تو این سایت ببینم.خیلی خوشحال میشم اگه آدرس بدید

خیلی ممنون شما لطف دارین
وبلاگم هست تقریبا اکثر کارهام توش هست
www.mahamberry.blogspot.com

اینم یه تصویر رندر تو زبراش



اینم یه کار کاملا ناقص هست که فکر کنم ادامش ندم
 
آخرین ویرایش:

Farrokh

Active Member
WOW !

واقعا کار های عالی ای هستند

ای کاش نور و متریال و رندرشون طبیعی تر می بود تا حق مطلب رو ادا کنه :rose:
 

Mb3d

Member
WOW !

واقعا کار های عالی ای هستند

ای کاش نور و متریال و رندرشون طبیعی تر می بود تا حق مطلب رو ادا کنه :rose:
خیلی ممنون ... کلا این کارها view port خود زبراش هست کلا متریال و رندر ندارن ... البته می شه تو محیط مکس هم ازشون رندر گرفت اما وقت گیره ... فعلا بیشتر رو خود مدلسازی سعی می کنم تمرکز کنم ... مرسی
 

Mandana

Active Member
کاراکتر علی داییتون خعلی خوشگل و شبیه خودش شده.ولی اون کاراکتر شبه سرباز رو بر عکس دوست نداشتم
ولی بنکلن کارهاتون جالبن.موفق بباشین:rose:
 

MOH3EN.SH4H

Member
ایول من از کار علی دایت خیلی خوشم اومد کلا همشون خیلی قشنگ درست شده بودن:rose:
 

Mb3d

Member
خیلی خیلی ممنون از همگی
این یه اسکچ دیگه 2 ساعته فعلا خیلی ناقصه مخصوصا دست و پاش بدون عکس رفرنس فعلا ذهنی




 
آخرین ویرایش:

Mb3d

Member
Irish W.I.P:paint:

96276399499818803417.jpg

78539967276916056723.jpg

77649239359770138987.jpg

 
آخرین ویرایش:

Mb3d

Member
این اژدها فقط کلیاته کلا ناقصه ولی احتمالا کاملش می کنم ... هیچ ربطی هم به ایرلندیه نداره:green: اونو برای مقیاس زدم .

84093529694796795588.jpg
 
آخرین ویرایش:

Mb3d

Member
اینم یه اسکچ ناقص دیگه :)
مخصوصا تنش خیلی ناقصه .... هم کلیات هم جزییات جای کار داره
کلشم زبراش هست .... اینم بیس مدل :



49241583847858999598.jpg
 
آخرین ویرایش:

Mb3d

Member
یه ذره دیگه رو مدل کار کردم البته هنوز خیلی ناقصه ... یه تکسچر از یه آدم واقعی هم روش انداختم بعدا با اون تکسچر قرمز مخلوطش می کنم تا طبیعی تر بشه ....

54706697705345072836.jpg
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
سلام.
کارات خیلی خوب هستن. تبریک میگم.
فقط اگر اندازه دستها و پاها رو هم استاندارد کنی خیلی بهتر میشن.
موفق باشی.
 

Mb3d

Member
آفرين كاراي خوبي زدي

موفق باشي
ممنون :rose:
سلام.
کارات خیلی خوب هستن. تبریک میگم.
فقط اگر اندازه دستها و پاها رو هم استاندارد کنی خیلی بهتر میشن.
موفق باشی.
مرسی
درست می گی دست و پای این کاراکتر آخریه یه کم بزرگه و نمی خوام توجیه کنم که مدلش اینجوریه :green:
مخصوصا پاهاش الان که نگاه می کنم رو مخه البته کلشم خیلی ناقصه و جای کار داره


اینم یه کار تفریحی ناقص دیگه (خیلی ناقص فقط کلیات)
کلش زبراش با بیس zsphere

45900969147500109174.jpg
 
آخرین ویرایش:

ehsan_62

Well-Known Member
تبرييک ميگم . مخصوصا کار علی دائی عالی بود.
فقط اگر يک سوال منا جواب ميداديد ممنون ميشدم.
توی براش با مايا ما گزينه اي به نام update on strok داريم که سطح مش تا حدی بالا ميد
و اگر برای بار دوم يا بيشتر روی اون قسمت براش کنيم ديگه بالا تر نمياد
ميخواستم اگر ميشه لطف کنيد بگيد توی zbrush اگر همچين امکانی هست منا راهنمايی کنيد که
اسم گزينش چيه و يا توی کدوم گروه از پارامتر های zbrush هستش
يک اشاره کنيد من متوجه ميشم

و سوال دوم من اينه که آيا
mudbox 2011 تونسته خودش را به zbrush برسونه ؟ (دوستانی که
خبر دارند)

ممنون ميشم

 

FATEMEH

همسفر قاصدک ها
کار قشنگی شده
فقط کفشاش شبیه کلانترا نیست :d

موفق باشی
 

Mb3d

Member
تبرييک ميگم . مخصوصا کار علی دائی عالی بود.
فقط اگر يک سوال منا جواب ميداديد ممنون ميشدم.
توی براش با مايا ما گزينه اي به نام update on strراok داريم که سطح مش تا حدی بالا ميد
و اگر برای بار دوم يا بيشتر روی اون قسمت براش کنيم ديگه بالا تر نمياد
ميخواستم اگر ميشه لطف کنيد بگيد توی zbrush اگر همچين امکانی هست منا راهنمايی کنيد که
اسم گزينش چيه و يا توی کدوم گروه از پارامتر های zbrush هستش
يک اشاره کنيد من متوجه ميشم

و سوال دوم من اينه که آيا
mudbox 2011 تونسته خودش را به zbrush برسونه ؟ (دوستانی که
خبر دارند)

ممنون ميشم

مرسی ...

راستش من با مایا کار نکردم ...منظورتون رو از اینکه سطح مش رو بالا ببرین متوجه نشدم ... اگه منظور اینه که برجسته بشه با inflat این کار رو می شه کرد تو پنل deformation
اگرم منظورتون دیوایده که با دیواید زیاد می شه :دی
mudbox هم من خیلی حرفه ای کار نکردم اما تقریبا امکاناتشو می دونم قدیم تر تو تکسچرینگ بهتر از زبراش بود اما الان نظر من اینه که تو هیچ ضمینه ای به خوبی زبراش نیست


کار قشنگی شده
فقط کفشاش شبیه کلانترا نیست :d

موفق باشی
خیلی مرسی ... آره بغیر از کفش کل لباسش رو فقط روی بدن اصلی سگمنت انداختم و تقریبا اصلا روشون کار نکردم ... احتمالا کاملش می کنم :rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا