▐اعلام نتایج فینال مسابقه زیباترین قوری ▐

Dr.xyz

Well-Known Member
سلام به همه
ايول مثل اينكه قورى ها كم كم داره ديجيتال ميشه
فقط توى يك دو مورد خوب به نور توجه كرده بودند همينطور رنكها
يعنى دقت در اونى رو كه دارن ميسازن
اين خيلى مهم هست
و كار هر جى كه باشه مهم اينه كه به اين جزئيات خيلى مهم و نا محسوس توجه كرد و
فرق رو خودتون ببينيد
كه همه قورى هستند ولى كدام بهتر و جذابتر
يا على
 

Sherlock_Holmes

Active Member
اگه موافقین داور شرلوک هلمز و یکی دوتا دیگه از بچه ها باشن. به شرطی که تو مسابقه شرکت نکرده باشن.
البته در مورد داور من شوخی کردم... ولی خب میشه یه نظر سنجی گذاشت یا اینکه هر کی پست بزنه و نظرشو اعلام کنه...

منم به باشگاه 100 تاییا وارد شدم، البته اگه رام بدن!!

حتما... با این اسپمها بزودی وارد باشگاه 200 تایی ها هم میشی...!
30upn9j.gif


من یه نظر هم دارم . اینه که مدیر تاپیک همه کارهای بچه ها رو صفحه اول بزاره . (-:
پیشنهاد خوبیه ولی چندتا پیشنهاد دارم که آخر این پست میگم...

فقط قبلش اینا رو یه فکری بکنید براش:

1. جناب 3D ART از مدل آماده قوری مکس استفاده نکردند آیا پذیرفته هست یا نه؟
2. جناب geo_vahid دوتا طرح دارن هر دو قبوله یا نه؟

همه مخصوصا صاحب تاپیک که مسابقه رو ایجاد کرده نظرشونو بگن...

پیشنهادها:

1. مسابقه رو به بخش مسابقات کوچک منتقل کنیم... (به محض اینکه تعداد شرکت کننده ها به 12 رسید اینکار انجام میشه) اگر هم دوست دارید همینجا ادامه پیدا کنه و ختم بشه که هیچی...

2. بجای یک نفر سه نفر رو انتخاب میکنیم و مرحله دوم همون قوری رو دوباره بین سه نفر مسابقه میذاریم یعنی فینال...!

3. هر کسی داستان اینکه چجوری و چرا این قوری وارد آبجکتهای اولیه ی مکس شده رو پیدا کرد 1 امتیاز اضافه میگیره! سخت هم نیست! من خودم دو تا داستان مختلف از ورود این آبجکت به مکس بلدم!! هر داستان 1 امتیاز...!
سیستم رای گیری هم به این صورته که همه طرحها رو میذاریم و دوستان از یک تا 10 به هر رندر رای میدن و بعد امتیازها جمع زده میشه...

فعلا همین سه تاا...
بستگی داره بقیه اعضا چه کنند... شرکت کننده ها بیشتر بشن پیشنهادهای بهتری دارم... فعلا نظرتونو بگین...

ضمنا وقت مسابقه هم برای اینکه همه زودتر شرکت کنند تا رسیدن شرکت کننده ها به 15 نفر باشه به نظرم خوبه...! تا الآن 9 نفر شرکت کردن...
اینها هم پیشنهادهای ساده ای هست برای بیشتر شدن هیجان... بستگی داره شما چی بخواین, مخصوصا Dr.xyz چون شروعش با ایشون بوده...
شما هم پیشنهاد بدین اما پیشنهادهای شرکت کننده ها اولویت داره.. این واسه اینه که همه فقط پیشنهاد ندن, شرکت هم بکنن...

.
همگی موفق باشین...
 

DIMO

Active Member
2. بجای یک نفر سه نفر رو انتخاب میکنیم و مرحله دوم همون قوری رو دوباره بین سه نفر مسابقه میذاریم یعنی فینال...!

3. هر کسی داستان اینکه چجوری و چرا این قوری وارد آبجکتهای اولیه ی مکس شده رو پیدا کرد 1 امتیاز اضافه میگیره! سخت هم نیست! من خودم دو تا داستان مختلف از ورود این آبجکت به مکس بلدم!! هر داستان 1 امتیاز...!
سیستم رای گیری هم به این صورته که همه طرحها رو میذاریم و دوستان از یک تا 10 به هر رندر رای میدن و بعد امتیازها جمع زده میشه...

عالیه اینجور هیجان کار هم بالا میره....

من خودم دو تا داستان مختلف از ورود این آبجکت به مکس بلدم!! هر داستان 1 امتیاز...!

حالا واقعاً داستانی هم داره یا زائیده تخیله.........!

منم یه پیشنهاد دارم به شرکت کنندگان،اونم اینه که شرکت کنندگان به این محیط های ساده و تکراری بسنده نکنند و برن سراغ محیط های عجیب غریب مثل نقاشی های اسمش یادم نیست فکر کنم ونگوگ باشه(تو یکی از نقاشی هاش یه شیر رو تو صحرا کشیده بود) شرکت کنندها هم به عنوان یه راهنمایی میتونن یه پارکینگ بسازن به نام پارکینگ قوری ها و هزاران هزار ایدهٌ دیگه...........که میتونه یه رنگ و لعاب خواصی به مسابقه بده.


شاد و پیروز باشید
 

AVGHH

Member
البته در مورد داور من شوخی کردم... ولی خب میشه یه نظر سنجی گذاشت یا اینکه هر کی پست بزنه و نظرشو اعلام کنه...
نظر من همونیه که گفتم...


حتما... با این اسپمها بزودی وارد باشگاه 200 تایی ها هم میشی...!
30upn9j.gif
دستت درد نکنه...! یعنی این همه مطلب اسپمه؟! :?: :cry:
حالا که اینطور شد من از الان روزه سکوت میگیرم...
ولی فک نکنین دیگه پست نمیدما، اون سرجای خودشه. موقع پست دادن حرف نمیزنم.:D
به دور از شوخی اگه پستام اضافه اس بگو دیگه اونجور پستی نمیدم. خیر سرم میخواستم به بقیه حال بدم:sad:

1. جناب 3D ART از مدل آماده قوری مکس استفاده نکردند آیا پذیرفته هست یا نه؟
خب شرط اول مسابقه استفاده از قوری خود مکس بوده

2. جناب geo_vahid دوتا طرح دارن هر دو قبوله یا نه؟
به نظر من...:cool: (حالا انگار کی هس!!) هر کی یه طرح بده، اگرم تا آخر زمان مسابقه هر کی خواست، میتونه طرحشو اصلاح یا عوض کنه.

1. مسابقه رو به بخش مسابقات کوچک منتقل کنیم... (به محض اینکه تعداد شرکت کننده ها به 12 رسید اینکار انجام میشه) اگر هم دوست دارید همینجا ادامه پیدا کنه و ختم بشه که هیچی...
من موافقم، تا نظر موافق بقیه چی باشه :D

2. بجای یک نفر سه نفر رو انتخاب میکنیم و مرحله دوم همون قوری رو دوباره بین سه نفر مسابقه میذاریم یعنی فینال...!
خوبه، ولی فک میکنم اینجوری دیگه برای دیگران که حذف شدن یا شرکت نکردن هیجان نداره (نه که حالا همه دارن از هیجان میمیرن! :lol:)

3. هر کسی داستان اینکه چجوری و چرا این قوری وارد آبجکتهای اولیه ی مکس شده رو پیدا کرد 1 امتیاز اضافه میگیره! سخت هم نیست! من خودم دو تا داستان مختلف از ورود این آبجکت به مکس بلدم!! هر داستان 1 امتیاز...!
سیستم رای گیری هم به این صورته که همه طرحها رو میذاریم و دوستان از یک تا 10 به هر رندر رای میدن و بعد امتیازها جمع زده میشه..

من میدونم، ولی فعلا باشه برا وقت امتیاز دادن... :wink: :)
 

Dr.xyz

Well-Known Member
سلام به همگی
در مورد نوشته های شرلوک جان اینکه ممنون که وقت گذاشت
شکل قوری فقط منحصر به قوری مکس هست یعنی اگه غیر از این باشه دیگه که نشد
ولی هر نفر می تونه هر چندتا طرح که داره پیاده کنه
فکر کنم که مسابقه بهتره همین جا تموم بشه
بقیه هم همونایی که شرلوک هلم. گفتن
__________________________________________________
در مورد قوری میدونم که در کار گرافیک کامپیوتری جایگاه مخصوصی داره در آزمایشگاه های اولیه توسته گرافیک کامپیوتری از قوری آزمون بسیاری از الگوریتمهای اولیه استفاده می شد و حتی هنوز هم که هنوز است از الگوریتم آن برای آزمون برخی از مزایای جدید استفاده می کنند
این هم یک داستان با زبان اصلی
This teapot derives from the original data developed by Martin Newell in 1975. Beginning with a graph-paper sketch of a teapot that he kept on his desk, Newell calculated cubic Bezier splines to create a wireframe model. James Blinn, also at the University of Utah during this period, produced early renderings of exceptional quality using this model.

The teapot has since become a classic in computer graphics. Its complexly curved and intersecting surfaces are well suited to testing different kinds of material mappings and rendering settings on a real-world object.

ببخشید که وقت و حوصله ترجمه رو نداشتم
این هم منبع اصلی
http://en.wikipedia.org/wiki/Utah_teapot
 
آخرین ویرایش:

Sherlock_Holmes

Active Member
دستت درد نکنه...! یعنی این همه مطلب اسپمه؟!
حالا که اینطور شد من از الان روزه سکوت میگیرم...
ولی فک نکنین دیگه پست نمیدما، اون سرجای خودشه. موقع پست دادن حرف نمیزنم.
به دور از شوخی اگه پستام اضافه اس بگو دیگه اونجور پستی نمیدم. خیر سرم میخواستم به بقیه حال بدم
نظر من همونیه که گفتم...!
فکر کنم که مسابقه بهتره همین جا تموم بشه
بقیه هم همونایی که شرلوک هلم. گفتن
ok
پس من تا فردا رندرهای بچه ها رو توی صفحه اول میذارم... (البته دوستان هم نظری دارن بگن)
در مورد تعداد طرح هم به نظرم تجدید نظر کنید چون نمیشه به دوتا طرح از یه نفر امتیاز داد...

داستانتون هم یکی از همون دوتایی بود که من بلد بودم... اون یکیش خیلی مزحکه...!
.
همگی موفق باشید..
 

Dr.xyz

Well-Known Member
در مورد تعداد طرحها من به نوبه خودم تجديد نظر مى كنم
هر كس يك طرح
 

Sherlock_Holmes

Active Member
رندرهای دوستان به صفحه اول افزوده شد...

بقیه اگه میخوان رندرهاشون رو بذارن زود اقدام کنن...
 

Sherlock_Holmes

Active Member
سلام عزیز...
آره خب...
قرار شد یک کار انتخاب بشه منم گفتم کار نهاییشون رو انتخاب کنند بگن تا بذاریم...
توضیح دادم صفحه اول...
30upn9j.gif
 

AVGHH

Member
قوری یوتا (Utah teapot)

اینم تاریخچه قوری من:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این قوری که به قوری یوتا (Utah Teapot) یا قوری نیوول (Newell Teapot) معروفه یه قوری با سابقه 38 ساله هست که متعلق به شخصی به نام مارتین نیوول (Martin E. Newell) و همسرش سندرا (Sandra) هس.

Newell_teapot.png


اوایل دهه 70 میلادی تحقیقات گسترده ای در مورد الگوریتمهای رندرینگ در دانشگاه یوتا در حال انجام بود. بیشتر این تحقیقات در مورد پیشرفت الگوریتمهای رندرینگ و الگوریتمهای رایانه ای بود که تصاویر دیجیتالی رو از اجسام سه بعدی میساختند.
در اون زمان اسکنرهای سه بعدی یا نرم افزارهای سه بعدی سازی موجود نبود بنابراین اونا مجبور بودند برای وارد کردن مدلهای خود به رایانه از طریق دادن مختصات شکل به وسیله تایپ در برنامه هایی مثل Text editor ها انجام بدن.
مارتین نیوول انگلیسی هم یکی از دانشمندانی بود که در اون زمان در دانشگاه یوتا در حال تحقیقات دکترای خودش بود.
داستان از اونجایی شروع میشه که مارتین با همسرش در حال خوردن چای بود، و اون از اینکه مدل درست و حسابی ای برای امتحان کردن الگوریتمهاش نداره گله میکرد. همسرش بهش پیشنهاد داد تا یه مدل از بین سرویس چای خوری و امتحان کنه. بعد از این پیشنهاد مارتین شروع به طرح زدن از قوری، فنجون، نعلبکی و قاشق چای خوری با مدادش روی چنتا کاغذ گراف کرد.

NewellTeaset.jpg


NewellTeasetWireframe.jpg


NewellCup.jpg


NewellSpoon.jpg


بعدا در سال 1975 و در آزمایشگاه، نیوول اطلاعات رو به شکل یه مدل سه بعدی وارد رایانه کرد.
دلیل مقبولیت این مدل، به خاطر ویژگی پیچیده بودن این جسمه، در حالیکه فضای کمی (در رایانه) برای نگهداری میخواست. این جسم توپولوژی خاصی داره، لبه های تیز و سطوح صاف، سطوح محدبی ومقعری، نقاط زینی شکل، سایه انداختن روی خود جسم و سطوح مخفی. در عین حال این جسم جسمی آشنا وقابل درک برای همه بود که پیدا کردن اشکالات در زمان رندر رو راحت میکرد.
قوری واقعی، بعدا (1984) برای نمایش به موزه رایانه بوستون اهدا شد، و بعد از اون در سال 1990 به موزه تاریخ رایانه کالیفورنیا برده شد.

Utah_teapot.jpg


مدل اولیه، در ابتدا ته نداشت که بعدا اضافه شد، در عین حال 30% از مدلی که الان همه از اون استفاده میکنن درازتر بوده.

Exhibit.png



چند نکته جالب در مورد قوری یوتا:
قوری اصلی و واقعی، که به نام ملیتا (Melitta) هست و توسط شرکتی به همین (Melitta Group) نام تولید میشده، توسط همسر مارتین یعنی سندرا، در سال 1974 از فروشگاهی زنجیره ای در یوتا خریده شده بود.
حتما شماهم اسکرین سیور مایکروسافت رو دیدید که تعداد زیادی لوله رو نشون میده. در نسخه های قبل از XP، هرچند وقت یه بار یه دونه از زانویی های اون لوله ها تبدیل به یه قوری میشه. همون قوری یوتا!
در انیمیشن داستان اسباب بازی، در صحنه کوتاهی که کاراکترهارو در حال چای خوردن نشون میده، شما میتونید قوری یوتا رو ببینید.
در انیمیشن خانواده سیمپسون، در داستان Tree House of Horror VI شما میتونید این قوری رو ببینید.
در بازی Serious Sam هم، برای تست انجین از این قوری استفاده شده.
نسخه هایی از این قوری بعدها برای امتحان رندر، وارد نرم افزارهایی مثل 3ds Max، Auto CAD،
Houdini
، Lightwave 3D، modo وارد شد.

Pot2.png



اینم کدهایی که نیوول برای ساخت قوری وارد رایانه کرد:

Rim:
{ 102, 103, 104, 105, 4, 5, 6, 7,
8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 }
Body:
{ 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19,
20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 }
{ 24, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 32,
33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 }
Lid:
{ 96, 96, 96, 96, 97, 98, 99, 100,
101, 101, 101, 101, 0, 1, 2, 3 }
{ 0, 1, 2, 3, 106, 107, 108, 109,
110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 }
Handle:
{ 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48,
49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 }
{ 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60,
61, 62, 63, 64, 28, 65, 66, 67 }
Spout:
{ 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75,
76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 }
{ 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87,
88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 }

Vertices:

{ 0.2000, 0.0000, 2.70000 }, { 0.2000, -0.1120, 2.70000 },
{ 0.1120, -0.2000, 2.70000 }, { 0.0000, -0.2000, 2.70000 },
{ 1.3375, 0.0000, 2.53125 }, { 1.3375, -0.7490, 2.53125 },
{ 0.7490, -1.3375, 2.53125 }, { 0.0000, -1.3375, 2.53125 },
{ 1.4375, 0.0000, 2.53125 }, { 1.4375, -0.8050, 2.53125 },
{ 0.8050, -1.4375, 2.53125 }, { 0.0000, -1.4375, 2.53125 },
{ 1.5000, 0.0000, 2.40000 }, { 1.5000, -0.8400, 2.40000 },
{ 0.8400, -1.5000, 2.40000 }, { 0.0000, -1.5000, 2.40000 },
{ 1.7500, 0.0000, 1.87500 }, { 1.7500, -0.9800, 1.87500 },
{ 0.9800, -1.7500, 1.87500 }, { 0.0000, -1.7500, 1.87500 },
{ 2.0000, 0.0000, 1.35000 }, { 2.0000, -1.1200, 1.35000 },
{ 1.1200, -2.0000, 1.35000 }, { 0.0000, -2.0000, 1.35000 },
{ 2.0000, 0.0000, 0.90000 }, { 2.0000, -1.1200, 0.90000 },
{ 1.1200, -2.0000, 0.90000 }, { 0.0000, -2.0000, 0.90000 },
{ -2.0000, 0.0000, 0.90000 }, { 2.0000, 0.0000, 0.45000 },
{ 2.0000, -1.1200, 0.45000 }, { 1.1200, -2.0000, 0.45000 },
{ 0.0000, -2.0000, 0.45000 }, { 1.5000, 0.0000, 0.22500 },
{ 1.5000, -0.8400, 0.22500 }, { 0.8400, -1.5000, 0.22500 },
{ 0.0000, -1.5000, 0.22500 }, { 1.5000, 0.0000, 0.15000 },
{ 1.5000, -0.8400, 0.15000 }, { 0.8400, -1.5000, 0.15000 },
{ 0.0000, -1.5000, 0.15000 }, { -1.6000, 0.0000, 2.02500 },
{ -1.6000, -0.3000, 2.02500 }, { -1.5000, -0.3000, 2.25000 },
{ -1.5000, 0.0000, 2.25000 }, { -2.3000, 0.0000, 2.02500 },
{ -2.3000, -0.3000, 2.02500 }, { -2.5000, -0.3000, 2.25000 },
{ -2.5000, 0.0000, 2.25000 }, { -2.7000, 0.0000, 2.02500 },
{ -2.7000, -0.3000, 2.02500 }, { -3.0000, -0.3000, 2.25000 },
{ -3.0000, 0.0000, 2.25000 }, { -2.7000, 0.0000, 1.80000 },
{ -2.7000, -0.3000, 1.80000 }, { -3.0000, -0.3000, 1.80000 },
{ -3.0000, 0.0000, 1.80000 }, { -2.7000, 0.0000, 1.57500 },
{ -2.7000, -0.3000, 1.57500 }, { -3.0000, -0.3000, 1.35000 },
{ -3.0000, 0.0000, 1.35000 }, { -2.5000, 0.0000, 1.12500 },
{ -2.5000, -0.3000, 1.12500 }, { -2.6500, -0.3000, 0.93750 },
{ -2.6500, 0.0000, 0.93750 }, { -2.0000, -0.3000, 0.90000 },
{ -1.9000, -0.3000, 0.60000 }, { -1.9000, 0.0000, 0.60000 },
{ 1.7000, 0.0000, 1.42500 }, { 1.7000, -0.6600, 1.42500 },
{ 1.7000, -0.6600, 0.60000 }, { 1.7000, 0.0000, 0.60000 },
{ 2.6000, 0.0000, 1.42500 }, { 2.6000, -0.6600, 1.42500 },
{ 3.1000, -0.6600, 0.82500 }, { 3.1000, 0.0000, 0.82500 },
{ 2.3000, 0.0000, 2.10000 }, { 2.3000, -0.2500, 2.10000 },
{ 2.4000, -0.2500, 2.02500 }, { 2.4000, 0.0000, 2.02500 },
{ 2.7000, 0.0000, 2.40000 }, { 2.7000, -0.2500, 2.40000 },
{ 3.3000, -0.2500, 2.40000 }, { 3.3000, 0.0000, 2.40000 },
{ 2.8000, 0.0000, 2.47500 }, { 2.8000, -0.2500, 2.47500 },
{ 3.5250, -0.2500, 2.49375 }, { 3.5250, 0.0000, 2.49375 },
{ 2.9000, 0.0000, 2.47500 }, { 2.9000, -0.1500, 2.47500 },
{ 3.4500, -0.1500, 2.51250 }, { 3.4500, 0.0000, 2.51250 },
{ 2.8000, 0.0000, 2.40000 }, { 2.8000, -0.1500, 2.40000 },
{ 3.2000, -0.1500, 2.40000 }, { 3.2000, 0.0000, 2.40000 },
{ 0.0000, 0.0000, 3.15000 }, { 0.8000, 0.0000, 3.15000 },
{ 0.8000, -0.4500, 3.15000 }, { 0.4500, -0.8000, 3.15000 },
{ 0.0000, -0.8000, 3.15000 }, { 0.0000, 0.0000, 2.85000 },
{ 1.4000, 0.0000, 2.40000 }, { 1.4000, -0.7840, 2.40000 },
{ 0.7840, -1.4000, 2.40000 }, { 0.0000, -1.4000, 2.40000 },
{ 0.4000, 0.0000, 2.55000 }, { 0.4000, -0.2240, 2.55000 },
{ 0.2240, -0.4000, 2.55000 }, { 0.0000, -0.4000, 2.55000 },
{ 1.3000, 0.0000, 2.55000 }, { 1.3000, -0.7280, 2.55000 },
{ 0.7280, -1.3000, 2.55000 }, { 0.0000, -1.3000, 2.55000 },
{ 1.3000, 0.0000, 2.40000 }, { 1.3000, -0.7280, 2.40000 },
{ 0.7280, -1.3000, 2.40000 }, { 0.0000, -1.3000, 2.40000 },

کد قسمت ته قوری که بعدا اضافه شد:

Bottom:
{ 118, 118, 118, 118, 124, 122, 119, 121,
123, 126, 125, 120, 40, 39, 38, 37 }

Vertices 118..126:
{ 0.0000, 0.0000, 0.00000 }, { 1.4250, -0.7980, 0.00000 },
{ 1.5000, 0.0000, 0.07500 }, { 1.4250, 0.0000, 0.00000 },
{ 0.7980, -1.4250, 0.00000 }, { 0.0000, -1.5000, 0.07500 },
{ 0.0000, -1.4250, 0.00000 }, { 1.5000, -0.8400, 0.07500 },
{ 0.8400, -1.5000, 0.07500 }



منبع:
 
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
اين قووووري چه داستاني داشت.دمت گرم.من هر وقت ميخواستم يه شاگردام درس بدم تو هر موضوعي بكار ميبردم منو مسخره ميكردن ميگفتن چرا همش قوري!:-? الان يه دليل محكم دارم.الان درسم زياده منم دارم با 3 تا انجين منتال وي ري و فاينال يه دستي به اين قوري ميكشم. آماده شد ميگمتون
 

AVGHH

Member
ضمنا وقت مسابقه هم برای اینکه همه زودتر شرکت کنند تا رسیدن شرکت کننده ها به 15 نفر باشه به نظرم خوبه...! تا الآن 9 نفر شرکت کردن...
همگی موفق باشین...


اومدیم و به 15 نفر نرسید!! :-?
همون طوری که کلی وقته نرسیده و رو همین 9 نفر مونده.
فک میکنم دیگه هر کی میخواست شرکت کنه، اومده چون یه قوری اینقدام وقت نمیگیره.
شروع این مسابقه یه ماه و یه هفته پیشه، بابا ملت مسابقه Speed Modeling میذارن تو دو ساعت اونم مدلینگ نه رندرینگ...!!
 
آخرین ویرایش:

Sherlock_Holmes

Active Member
اومدیم و به 15 نفر نرسید!!
بعد از پست شما یه نفر به جمع اضافه شد... زیاد سخت نگیرید...
اگه همه مایل باشند رای رو شروع کنیم وگرنه بذارید بازم بچه ها بیان...
تصمیم با خودتونه...
 

AVGHH

Member
بعد از پست شما یه نفر به جمع اضافه شد... زیاد سخت نگیرید...
اگه همه مایل باشند رای رو شروع کنیم وگرنه بذارید بازم بچه ها بیان...
تصمیم با خودتونه...



من مخالف شرکت اعضا نیستم. میگم چون وقفه میافته و طول میکشه خیلیا سرد یا شایدم بیخیال میشن
خب اگه دوستان میخوان شرکت کنن منتظریم
 

max123

Member
سلام اینم کار نهایی من
که با رندر دیفالت مکسه البته اصلا رو متریال کار نکردم ولی نورپردازیش بد نیس .
چرا دروغ بگم نه نورپردازی داره نه متریال اصلا هیچی نیس و ارزس دیدن نداره:lol:
 

پیوست ها

  • assssss.jpg
    assssss.jpg
    177.2 کیلوبایت · بازدیدها: 31

Sherlock_Holmes

Active Member
سلام اینم کار نهایی من
که با رندر دیفالت مکسه البته اصلا رو متریال کار نکردم ولی نورپردازیش بد نیس .
چرا دروغ بگم نه نورپردازی داره نه متریال اصلا هیچی نیس و ارزس دیدن نداره
شما یه طرح شرکت داده بودی... کدوم نهایی هست؟
.
اگر مایل باشید بچه ها رو برای رای گیری دعوت کنیم دیگه...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا