کسانی که دوست دارند با سرعت به مسافرت بپردازند، اولین گزینه ای که به سمت آن حرکت میکنند، هواپیما است. سفر با هواپیما فقط بخاطر سرعت آن نیست. بسیاری از مسافران بلیط هواپیما را بخاطر امکانات بی نظیر این وسیله نقلیه انتخاب می کنند. دلیل سوم برای انتخاب هواپیما امنیت این وسیله نقلیه است. برعکس تصورات مردم هواپیما یکی از ایمن ترین وسیله نقلیه برای سفرهای دور و نزدیک است. همیشه انتخاب بلیط هواپیما نمی تواند به تنهایی شیرینی مسافرت با این وسیله نقلیه را به کام مسافران بنشاند. ما در این مطلب روش هایی را بیان می کنیم تا بتوانید به راحتی هرچه تمام تر با هواپیما به مسافرت خود بپردازید و شیرینی سفر با هواپیما را چندین برابر کنید.

۸ تکنیک برای افزایش لذت سفر با هواپیما


انتخاب نقطه مناسب برای پرواز

در هنگام خرید بلیط هواپیما مکان یابی صندلی ها برای شما نمایش داده می شود، شما می توانید با توجه به این مکان یابی یکی از صندلی ها را انتخاب کنید. در هنگام انتخاب صندلی به نوع سفر خود دقت کنید و سلیقه خود را در نظر بگیرید. بسیاری از افراد از پرواز ترس دارند و به همین دلیل از نشستن کنار پنجره خودداری می نمایند. اگر دوست دارید عکس های هوایی زیبایی را با خود به یادگار ببرید کنار پنجره را انتخاب کنید. آرامش در سفر را در هنگام رزرو بلیط هواپیما در نظر بگیرید. چنانچه دوست دارید در مکان پر رفت و آمد باشید، راهروها را انتخاب نمایید.

به امکانات هواپیما نگاه کنید
توصیه می کنیم در سفرهای هوایی طولانی کلاس های پروازی ارزان را انتخاب کنید. کلاس های پروازی ارزان در پروازهای طولانی امکانات بسیار اندکی داشته و موجب اذیت شدن شما در طول سفر می شود. مسافران کلاس های ارزان پرواز را به خاطر قیمت بلیط هواپیما انتخاب می نمایند. این در حالی است که سفرهای ارزان لذت سفر را از بین می برد.

وسایلی که احتیاج دارید را به همراه داشته باشید

به همراه داشتن وسایل ضروری می تواند شیرینی سفر شما را چندین برابر کند. نگران به همراه داشتن وسایل ضروری خود نباشید در این مواقع می توانید از کیف دستی کوچکی کمک بگیرید. کرم مرطوب کننده یا ضد آفتاب، عینک آفتابی، داروهای مورد نیاز، آب معدنی، تنقلات، کتاب و روزنامه از جمله مواردی است که در هنگام سفر به کمک شما خواهد آمد.

وسایل سرگرمی به همراه داشته باشید
همانطور که در مطلب بالا به ان اشاره کردیم سعی کنید از وسایل سرگرم کننده مانند کتاب و روزنامه در هنگام سفر استفاده کنید. استفاده از کتاب، مجله، روزنامه، موزیک و فیلم کلافگی شما را در هنگام سفر از بین می برد.

در طول پرواز به جای این که دائما مضطرب باشید و ساعت خود را چک کنید، بهتر است از برنامه های سرگرم کننده ای که برای شما در نظر گرفته شده است، استفاده کنید. می توانید به تماشای فیلم بنشینید و یا با هدفون اختصاصی موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهید. یا به مطالعه کتاب و مجله مشغول شوید. اگر مایل به انجام هیچ کدام از این کارها نبودید، بهتر است ساعتی را بخوابید و استراحت کنید."(منبع)

۸ تکنیک برای افزایش لذت سفر با هواپیما


سیگار کشیدن را فراموش کنید

سیگار کشیدن را در سفرهای هوایی فراموش کنید.سیگار کشیدن نه تنها در سفرهای هوایی بلکه در هر جای بسته ای موجب آزار و اذیت سایرین خواهد شد.

نظافت را رعایت کنید

در سفرهای هوایی حتما نظافت را رعایت کنید. رعایت نکردن موارد بهداشتی برای سایر مسافران ایجاد مزاحمت خواهد کرد. رعایت نکردن موارد بهداشتی می تواند برای خود فرد نیز دردسر ساز شود و از شیرینی های سفر کم کند. با توجه به شیوع کرونا هرچه موارد بهداشتی را بیشتر رعایت کنید، کمتر در معرض خطر قرار خواهید داشت. حتی الامکان با ماسک و دستکش سفر کنید.

سیستم تهویه هوا در بالای صندلی خود را خاموش نکنید

در سفرهای هوایی با خود لباس گرم به همراه داشته باشید تا مجبور به خاموش کردن سیستم تهویه هوا در بالای صندلی خود نشوید. با توجه به اوضاع نابسامان مسافرت ها با وجود کرونا تهویه هوا می تواند تصفیه هوای اطراف شما را انجام دهد. با استفاده از این تهویه ها با خیالی آسوده تر می توانید به پرواز خود بپردازید.

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر می تواند شیرینی سفر شما را چندین برابر کند. این سایت های برای جلب رضایت متقاضیان خود تخفیفات شگفت انگیزی را ارائه می دهند. چه بسیارند مسافرانی که بلیط هواپیما را خریداری کرده اند و در پای پرواز متوجه شده اند سایتی که از آن بلیط را تهیه کرده اند، جعلی است. سایت تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط جز معتبرترین سایت های بلیط هواپیما در کشور عزیز ایران هستند که به مسافران خدمت رسانی می کنند. در بین سایت های گفته شده این تیک بان است که توانسته با ارائه خدماتی نوین و هوشمند از سایر رقبا پیشه بگیرد.

تیک بانبه عنوان سایت معتبر خرید بلیط هواپیمابا بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. سایت تیک بان از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. برای خرید بلیط هواپیما از سایت تیک بان کافی است، کلمه تیک بان یا عبارت tikban را جستجو نمایید. منبع : نو اندیش
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا