۴ پلاگین رایگان وردپرس برای وبلاگ نویسان

avestakarami

New Member
شمارشی که اخیرا انجام شده تقریبا حدود ۴۰۰۰۰ پلاگین ارائه شده است ، که بسیاری از آنها رایگان هستند . این یک موقعیت حیرت انگیز برای کاربران وردپرس که به راحتی می توانند با سرور مجازی ، خرید هاست و پلاگین ها وب سایت خود را بر روی انگشتان خود بچرخانند . اما همه ی پلاگین ها یکسان نیستند ، برخی از آنها بیشترین ارزش جهانی را نسبت به دیگر پلاگین ها دارند. در این مقاله ۴ پلاگین را معرفی خواهیم کرد و توضیح مختصری برای هر یک ارائه میدهیم:

Pretty link

Pretty link کمک می کند تا شما فشرده کنید ، زیبا کنید ، مسیر بدهید و به اشتراک بگذارید هر url روشن یا خاموشی که در سایت وردپرسی شما است. این یک روش زیبا از هدایت کردن ترافیک به سایت های دیگر در حد مطلوب یا به دیگر صفحات در سایت شما است . هر دو نسخه ی رایگان و نسخه ی خریدنی از پلاگین Pretty link در دسترس است.

Google Analytics

Google Analytic یک ابزار ارزشمند رایگان برای اندازه گیری ، ردیابی و افزایش سرعت عملکرد وب سایت شما است و یک افزونه ی گزارشگر و آنالیز حرفه ای میباشد . این پلاگین توسط yoast براحتی بر روی سایت وردپرس نصب میشود . این پلاگین گزارشی از تعداد پست ها و نویسنده ها ، تعداد بازدید کنندگان هر پست ، نظرات و … را تهیه میکند . این پلاگین در بیش از یک میلیون وب سایت نصب شده است . یکی از مهمترین ویژگی های این افزونه دقیق بودن گزارشهای آن می باشد که به شما کمک می کند تا از وضعیت سایت خود مطلع شوید

WordPress SEO by Yoast

وردپرس یک پلت فرم مدیریت محتوای عالی برای بهینه سازی موتور های جستجو می باشد . اما این افزونه yoast برای بهینه سازی بر روی وردپرس ساخته شده است.از بهترین و استانداردترین افزونه در امر بهینه سازی و سئوی سایت های وردپرس به شمار می رود و بروزرسانی های منظمی دارد . seo یک هدف دائما در حال حرکت میباشد و توقف در یک حات خوب از موتور های جستجو نیاز به تخصص های بزرگ یا پلاگین yoast دارد. این افزونه معمولا چند بار در سال آپدیت می شود برای اینکه به روز بمونه و در بهترین شیوه بهینه سازی کند.

sumome

این خبر خوبی نیست برای یک وب سایت کسب و کار زمانی که بسیاری از بازدید کنندگان نگاهی به سایت بیاندازند و توقف کوتاهی در وب سایت داشته باشند و برای همیشه بروند . اما هر بازدید کننده که به وب سایت شما می رسد نشان دهنده ی یک فرصت برای ترویج یک رابطه است و در نهایت یک مشتری . پلاگین sumome برای انجام این کار می تواند به شما کمک کند. Sumome ارزش بزرگ و عالی را برای سایت های تجارت الکترونیک و برای وبلاگ نویسان ارائه میدهد. sumome یک جعبه ابزار رایگان برای بالابردن بازدید کننده ی سایت است.

به وسیله ی Sumome از ظرفیت شبکه های اجتماعی تویتر و فیس بوک، برای افزایش بازدید سایت وردپرسی خودتان استفاده کنید.


در حالی که پلاگین های ذکر شده در بالا بیشتر در وب سایت های کسب و کار در نظر گرفته میشود. آنها فقط یک بخش کوچکی از یک گروه عظیم از پلاگین های زیبا و مفید هستند . همه ی پلاگین ها عالی و مهم هستند البته بسیاری از آنها را هم اگر از دست بدهید و استفاده نکنید ارزش چندانی ندارند اما برای مدیریت یک سایت وردپرسی می توانید تمام پلاگین های در دسترس را مرور کنید.


منبع: وبلاگ پویاسازان
 

جدیدترین ارسال ها

بالا