۴ راهبرد مهم در طراحی سایت مناسب و ساده

sitecup

New Member
۴ راهبرد مهم در طراحی سایت مناسب و ساده
۴ راهبرد مهم در طراحی سایت مناسب و ساده ، موضوعی است که تصمیم گرفتیم در مقاله امروز طراحی سایت کاپ به آن بپردازیم . ممکن است اطلاعات زیادی در خصوص طراحی قالب وب سایت نداشته باشید ، اما این پروسه بیش از آن چه می پندارید در طراحی سایت حائذ اهمیت می باشد . در ادامه به بررسی ۴۴ نکته مهم در این راستا می پردازیم .
تاثیر حذف المان ها غیر ضروری در طراحی سایت ساده :

طراحی سایت ساده به معنای کم کردن کاراکتر های موجود در وب سایت نمی باشد بلکه منظور از این عبارت افزایش بهره وری کلی طراحی سایت می باشد . هدف از طراحی سایت ساده ، حذف عناصر غیر ضروری وب سایت و ساخت وضیعتی خالص برای وب سایت می باشد . هدف طراحان سایت ساده ، طراحی سایتی با فضای سفید مطلق نمی باشد . این نکته را به یاد داشته باشید هنگامی که وجود یکی از کاراکتر های وب سایت ضروری است اما باعث ناهنجاری در سایت می شود ، به عنوان یک طراح وب سایت حرفه ای نباید آن را از سایت حذف نمایید بلکه می بایست راهی برای هنجار کردن آن کاراکتر بیابید .

برقراری ارتباط صحیح :

به طور کلی تمامی عناصر یک وب سایت از جمله رنگ ها ، عکس ها ، گرافیک و… می بایست به گونه ای بهینه شوند که طراحی سایت تان به بهترین شکل با کاربران ارتباط برقرار نماید . اگر بازدیدکنندگان وب سایت ایده ای به غیر از آن چه که شما قصد داشتید آن را بیان نمایید داشته باشند ، در این زمینه به درستی عمل نکرده اید .
سهولت در دسترسی به محتوا :

اگر می خواهید کاربران بیشتری داشته باشید می بایست فرآیند طراحی سایت تان را به صورتی انجام دهید کاربران سایت به آسان ترین روش ممکن به محتوای سایت دسترسی پیدا کنند . این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که هدف اصلی در طراحی سایت ساده ، ارائه صحیح محتوای مورد نیاز کاربران وب سایت می باشد .

طراحی :

واژه ی طراحی دارای تعاریف مختلفی می باشد از این رو اگر از آن در حوزه ی اشتباهی استفاده نمایید ممکن است در ذهن برخی افراد یک طرح پیچیده ، تصور شود. این نتیجه هدف اصلی یک طراح نمی باشد و می بایست تمام تلاش خود را برای ارائه ی محتوای مفید و مورد نیاز کاربر معطوف نماید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا