۳۰٪مشترکان همراه اول قبوض خود را به صورت غیرحضوری پرداخت میکنند

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
ICTna.ir - بیش از 39 درصد از مشترکان همراه اول، قبوض خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کردند.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، مهندس وحید صدوقی در مراسم قرعه کشی طرح ثامن ، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:بانک های ملت، صادرات و ملی به ترتیب بانک هایی هستند که بیشترین پرداخت غیر حضوری را از این طریق داشتند به گونه ای که 80 درصد از قبوض پرداخت شده از طریق بانک ملت به صورت غیر حضوری بوده است.
وی افزود: استان های خراسان شمالی ، تهران و خراسان رضوی نیز به ترتیب رتبه های نخست تا سوم را در زمینه پرداخت غیر حضوری به خود اختصاص داده اند. وی خاطر نشان کرد: از نظر بیشترین در صد وصولی ها ، استان های خراسان جنوبی ، زنجان و کرمانشاه به ترتیب رتبه های نخست تا سوم را به خود اختصاص داده اند.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در خصوص آخرین وضعیت شبکه همراه اول تصریح کرد: در حال حاضر تعداد کل سایت های تلفن همراه ، BTSبه 18 هزار عدد رسیده است و حدود 40 هزار کیلومتر از جاده های کشور تحت پوشش این شبکه قرار دارند.
وی با بیان این مطلب که تمامی شهرهای کشور تحت پوشش این شبکه قرار دارند ، گفت: در هر ثانیه توان ارسال 11 هزار پیام کوتاه از سوی مشترکات همراه اول وجود دارد.
وحید صدوقی تعداد مشترکان این اپراتور این اپراتور را 35 میلیون نفر اعلام کرد و تاکید کرد: در حال حاضر 36 هزار روستا تحت پوشش شبکه همراه اول قرار دارد.
وی با بیان این مطلب که همراه اول در میان 705 اپراتور در حوزه مشترکان دائمی 11 است اظهار داشت: از نظر رشد تعداد مشترکان در سال 2002 رتبه 104 را داشتیم در حالی که با تلاش های صورت گرفته طی سه سال گذشته هم اکنون میان 15 اپراتور اول دنیا قرار داریم.




منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا