۱۰ روش کاربردی در فیسبوک برای حرفه‌ای تر شدن شما

perfectlearn

New Member
فکر نمی‌کنم بتوان این روزها کسی را پیدا کرد که اهل فن‌آوری باشد و در شبکه‌های اجتماعی عضو نباشد. حتی آن‌هایی هم که علاقه‌ای به فن‌آوری ندارند، دستی در شبکه‌های اجتماعی دارند. شاید با آمدن شبکه‌هایی چون تلگرام و غیره، فیس‌بوک دیگر حال و هوای قبل را نداشته باشد، اما هنوز هم می‌توان آن را کامل‌ترین شبکه اجتماعی موجود نامید. جایی که تقریبا می‌توان هر محتوایی را با دیگر دوستان به اشتراک گذاشت.


البته هر چقدر هم که در زمینه استفاده از فیس‌بوک مهارت داشته باشیم، هنوز هم ویژگی‌ها و ترفندهای نهفته‌ای هستند که با دانستن‌شان می‌توانیم بهره بیشتری از این شبکه اجتماعی ببریم. با ما همراه باشید تا با هم به اعماق فیس‌بوک سفر کنیم و به قول معروف ته و توی این شبکه اجتماعی را در بی‌آوریم.



۱-قرار دادن دوستان در گروه‌های مشخص
جدا کردن دوستان شاید کار جالبی نباشد، اما خب برای مواقع خاصی بکار می‌آید. برای قرار دادن دوستان در گروه‌های مختلف، روی Friends در نوار سمت چپ نیوزفید کلیک کنید و از صفحه باز شده Create List را انتخاب کنید. با اینکار می‌توانید از این پس با باز کردن منوی قرار گرفته زیر باکس وضعیت، افرادی را که دوست دارید پست به اشتراک گذاشته شده را ببینند، برگزینید.

۲-دریافت نوتیفیکیشن از افراد خاص
مشخصا همه ما در فیس‌بوک افرادی را در لیست دوستان داریم که برایمان اهمیت بیشتری دارند، پس ترجیح می‌دهیم اگر قرار است نوتیفیکیشنی دریافت کنیم از این افراد باشد. برای این‌کار به تایم لاین کسی که دوست دارید بروید، روی منوی قرار گرفته در سمت راست تصویر کاور کلیک کنید و گزینه Get Notifications را برگزینید. از این پس هر کاری که این فرد خاص در فیس‌بوک انجام دهد، نوتیفیکیشنش را دریافت خواهید کرد.

۳- چک کردن فیس‌بوک بدون باز کردن صفحه این شبکه
گاهی وقت‌ها می‌شود که اصلا حوصله چک کردن تایم لاین و نوتیفیکیشن‌هایی را که برایمان آمده است، نداریم و می‌خواهیم فقط آنهایی را که به ما مربوط می‌شود، ببینیم. برای این‌کار به بخش تنظیمات فیس‌بوک بروید و بخش Notifications را انتخاب کنید. از این قسمت می‌توانید انواع نوتیفیکیشن‌هایی را که می‌خواهید دریافت کنید، انتخاب کرده و آن‌ها را از طریق ایمیل‌تان ببینید.
ادامه در لینک زیر
منبع: سایت آموزشی پرفکت لرن
 

جدیدترین ارسال ها

بالا