یک میلیون جستجو در پارسیک

Salar

Active Member
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، جستجوگر فارسی پارسیک در ماه گذشته بیش از یک میلیون درخواست جستجو را تجربه کرد.
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، عليرضا شيرازي مدير سايت در اداماه افزود: وب سایت پارسیک (parseek.com) در اوایل سال 1381 و با هدف ایجاد امکان دسترسی به منابع اطلاعاتی در محیطی فارسی تاسیس شد و از همان آغاز مورد توجه کاربران فارسی زبان قرار گرفت.امکانات پارسیک با توجه به نیاز فارسی زبان در نظر گرفته شده و برخی از امکانات پارسیک هنوز بی رقیب و منحصر بفرد است.
با افزایش امکانات سایت پارسیک در ماههای اخیر استقبال کاربران نیز از آن افزایش یافته است.بطوریکه در ماههای اخیر سایت پارسیک روزانه بیش از سی هزار درخواست جستجو را پاسخ گفته است.به نظر میرسد با ادامه استقبال از بخشهای جستجوی پارسیک که در روزهای اخیر به بیش از چهل و پنج هزار درخواست در روز نیز رسیده است پارسیک در ماههای آتی نیز بیش از یک میلیون درخواست را تجربه کند.گفتنی است که این آمار تنها شامل بخشهای جستجو در وب و بخشهای تازه تاسیس جستجو در منابع علمی و تصویر میباشد و بخش جستجوگر اخبار فارسی که نیز شامل سرخط دهها سایت خبری فارسی است نیز روزانه هزاران بازدیدکننده دارد .
اکثر کاربران پارسیک در ایران میباشند و در ساعتهای اداری از امکانات سایت استفاده میکنند و هزاران درخواست جستجو نیز از سایتها و لابراتورهای دانشگاه های کشور به پارسیک ارسال میشود.
سایت پارسیک در تهران و توسط علیرضا شیرازی تاسیس شده است و سایتی مستقل و بدون وابستگی به شرکت یا سازمانی است. پارسیک همچنین منتخب بخش مسابقه نخستین جشنواره وب ، وپ و نشریات الکترونیک به عنوان بهترین سایت اطلاع رسانی و همچنین بهترین سایت جستجوگر در بخش مسابقه ذره بین طلایی سایت IRANSEO میباشد.

وب سایت پارسیک در آدرس http://www.parseek.com در دسترس میباشد.
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
اينم از اپن جمله خبرهايي هست كه من خيلي با اون حال ميكنم

قربانه شما

علي
 

blacklife1

Member
كسي نتايج جستجوش رو ديده؟
اصلا فيلتر ميلتر رو بي خياله
مثلا كلمه پورشه رو سرچ كنيد ببينيد
يا ...
خيلي باحاله كه اصلا فيلتر رو بي خياله اين موتور
 

جدیدترین ارسال ها

بالا