یک سوال مهم

toofaan

Member
با سلام.
دوستان من هست لینوکس دارم که بر روی هاستم پوشه ای وجود داره که در آن پوشه تعدادی فایل zip و rar وجود داره حال من ی خوام که کاربر فقط به یک روش بتونه فایل ها رو دانلود کنه:
لینک این فایل ها بالفرض درون صفحات سایتم به ادرس asdf.com وجود داره یعنی کاربر فقط با این لینک ها بتونه فایل ها رو دانلود کنه و اگر یکی لینک دانلود رو کپی کرد و در سایت خودش کذاشت با کلیک بر روی لینک فقط به سایتم ریدایرکت بشه و نتونه فایل رو بصورت مستقیم دانلود کنه آیا همچنین کاری ممکنه؟
من از وردپرس استفاده می کنم.
با سپاس
 

abizaki

Member
در این جا شما خودتون باید کدی بنویسین. من ورد پرس رو اصلا هنوز ندیدمش. اما شما باید این کارو به وسیله ی کوکی ها وفرستادن بایت به بایت فایل به صورت مدیریت شده انجام بدین. به این صورت که شما اول به طرف یه کوکی می دین و اون کوکی رو تو بانک سایت ثبت می کنید. حالا فایل رو برای طرف می فرستین. اگه طرف دانلود رو قطع کرد و خواست ادامه بده، اون وقت شما کوکی طرف رو اعتبار سنجی می کنید که آیا با این کوکی قبلا تا نصفه دانلود شده بود یا نه. اگه شده بود که یه صفحه بر می گردونین مبنی بر این که شما اجازه ی دانلود ندارین. وگرنه فایل رو برای طرف می فرستین. این رو می تونین اعمال کنین. اگه برنامه نویسیشو بلد نیستین، برین تو سایت barnamenevis.org و اون جا حرفتون رو مطرح کنین تا کد آماده بهتون بدن. اما در مورد سوال شما:
شما می تونید صفحه ای رو که از اون لینک داده شد به سایت شما و فایل شما رو به دست بیارین. اگه اون صفحه تو سایتتون بود، بذارین دانلود شه و گرنه بگین EERROORR !!!!
کد این رو هم برین تو سایت ذکر شده بگین و بگیرین. من اصلا حال برنامه نویسی ندارم. خصوصا php که زیاد ازش سر در نمیارم.
 

farik

Well-Known Member
با سلام...من پيشنهاد ميكنم با استفاده از $_server['http_referer'] چك كنيد كه آيا يارو از سايت شما مياد يا نه...
البته بايد بگم كه هر دو روشي كه گفته شده ميشه دور زد ولي يارو بايد يكم برنامه نويسي و كار با سوكت و اريال داده و كار با پروتكل ها رو بلد باشه همين..
 

جدیدترین ارسال ها

بالا