یک سوال دارم در مورد ساخت محیط های گسترده؟

tarfand2006

New Member
برای ساخت محیط های گسترده مثل یه شهر باید به چه صورت عمل کنم چون با طراحی یک محدوده ی کوچکتر از یک شهر هم رم کم می یاره و دیگه نمیشه طراحی رو ادامه داد.
من اطلاعات کمی در مورد این مشکلم دارم فقط همین رو می دونم که از ابزار
Xref Object , Xref Scene باید استفاده کنم و فرق این دو تا ابزار رو نمی دونم
اگر تنها راه برای ساخت محیط های بزرگ همین ابزار هست در مورداین ابزار و تنظیمات پنجرها ی اون یه آموزشی به ما بدید. لطفا هر اطلااتی دارید برایم پست کنید.

((آموخته ام که فرصتها هیچگاه از دست نمی روند بلکه شخص دیگری فرصت از دست داده ما را تصاحب خواهد کرد.)) :arrow:
 

tarfand2006

New Member
سوال بی ربطی کردم یا کسی جوابش رو بلد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

hosienmax100

3D Artist
سوال بی ربطی کردم یا کسی جوابش رو بلد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه اصلا اینجوری نیست اگه تو یه سرچ میکردی حتمآ به جواب میرسیدی

اما Xref Object , Xref Scene اولی برای لود کردن یه صحنه ی کامله دومی برای لود کردن یه ابجکت

با اینا میتونی فایل ها یا ابجکت هاتو بیاری توی یه فایل و ترکیب کنی

در مورد ساخت یه شهر :

فقط تکسچرینگ میتونه کمکت بکنه
 

DIMO

Active Member
آقا یرنامه های composit هم کار سازه ها البته اگر پیداشون کردی boujou -after effects- combustion-flint - infirno-fire-smoke-toxik-shake- اینا هستن که آقا بسام گل که پیداش نیست این ها رو معرفی کرد به ما من هم معرفی میکنم به شما.
 
آخرین ویرایش:

roohollah

Banned
تجربه من كه ميگه:
1.لايه اي رندر كن...:)
2.از عكس واقعي (كه تو فتوشاپ رنگهاش مچ شده) استفاده كن...:)
3.سيتمتو عوض كن!!!!:wink:
 

ghaffardorostan

Active Member
دوست عزیز برای ساخت محطهای کسترده چند نکته قابل توجه هست
1- چون معمولا دوربین از نقطه دور به منظر نگاه می کند پس زیاد روی Detail آبجکتها توجه نکن وتا آنجا که میتوانی کارت رو کم حجم و خلاصه کن چون جزییات به هیچوجه دیده نمی شوند
2- از متریالهای معمولی و ساده استفاده کن و در صورت امکان رفلکت و Raytrace استفاده نکن
3- در نور پردازی از هم اگر کار شما بسیار سنگین هست از سایه استفاده نکن و نور معمولی کار کن
4- آبجکتایی نظیر ساختمانها و غیره را به صورت جداگانه و ساده طراحی کن سپس در سایت و محیط مورد نظرت Merge و جاگذاری کن
5- در حین کار در سایت و محیط مورد نظرت آبجکتهایی را که کار نداری را Hidden کن و فقط در مواقع لزوم Clear کن تا سرعت کار کم نشه
6-در انتها فقط صفحه دوربین رو بیار و آبجکتهای آماده را Merge و یا از حالت Hidden خارج کن و یه Render معمولی بگیر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا