یک سایت ارائه دهنده دومین رایگان دات کام

با سلام مدتی من در اینترنت دنبال یه هاست میگشتم چشمم به یه سایتی افتاد که چنتا مدیر ایرانی و مقیم تهیه شده . این سایت دومین دات کام را به کاربران هدیه میده ، این سایت عنوانش هست آدمین هاست . پس دیگه نرید هاست و دومین بخرید به آدرس زیر برید .
adminhost.gigfa.com‏
در ضمن حتمأ نظرتونو بگین . یادم رفت بگم که هنگام وارد کردن سایت در آدرس بار خود www ‎ را وارد نکنید زیرا در این صورت سایت باز نمیشه ، پس به صورت زیر وارد کنید و به سایت برید
http://adminhost.gigfa.com
 
آخرین ویرایش:

NikanHost

Member
سلام

والا من اطلاع زیادی از این سایت ندارم ولی فکر می کنم تا الان خیلی ها در همین فروم در ارتباط با اینکه جایی که از آن هاست می گرفتند ظرف چند روز تعطیل کرده و رفته و دیگر هیچ خبری از آنها نیست و حتی بکاپ اطلاعات را هم ندارند تاپیک زده اند.

امیدوارم چند وقت بعد در مورد این سایت که شما معرفی کرده اید همچنین موضوعی پیش نیاد

با تشکر
 
اگه دومین رایگان میداد که یکی واسه خودش میگرفت!:دی

دوست عزیز من نه تبلیغات میکنم نه دنبال رتبه خودم هستم . هاست این سایت با امکانات عالی هست و به زودی بر روی آدرس adminhost.ir ‎ راهندازی خواهد شد . چون مدیرش در کانادا هست به دنبال دومین دات آی آر هست . به دوستم گفته بخره حالا نمیدونم چی شده که هنوز نخریده . بنابر این به صورت آزمایشی بر هاست گیگفا قرارش دادن . در هنگام وارد کردن آدرس لطفأ WWW را وارد نکنید .
 

maysam.m

Well-Known Member
آخه ارزششو داره؟
دامین دات کام با پنل مدیریت فقط 8 هزار تومنه و اون وقت به خاطر 8 تومن بیاییم وقت خودمونو بگیریم؟
به فرض که دامین را هم گرفتیم فردا که کمی معروف شد برای خودشون ثبت میکنند! حتی اگر این کارو نکنند ممکنه شما دامین خوبی انتخاب کنید و اون ها بعدا اون را با قیمتهای بالاتر به شما بدند یا اصلا ندند

این روزها کسی بوس مجانی هم نمیدهد شما چطور؟ (شوخی)
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا