یک تروجان خطرناک و جدید، دوستان حتمآ بخوانند

arjafari2004

New Member
سلام
چند روز قبل به یکباره با یک پیام پاپ آپ جدید در کامپیوترم برخورد کردم. این پیام در هنگام باز کردن صفحات اینترنت اکسپلورر و .... ظاهر میشود

این پاپ آپ از یک تروجان خطرناک خبر میدهد و به دانلود یک آنتی تروجان ترغیب مینماید که آنطور که من فهمیدم خود این پیام یک تله است و دکمه ok نباید اصلآ زده شود و باید همیشه دکمه cancel را زد. با نفوذ این تروجان به کامپیوتر شما در هر بار جستجو در سایتهای گوگل و یاهو یک تصویر ولینک پ و ر ن و از سایت یوتیوب در بالای لیست یافته ها ظاهر میشود.

برای از بین بردن این تروجان که آنطور که فهمیده ام خطر زیادی دارد جستجوی زیادی در گوگل کردم. در سایتهای غیر فارسی مطالب زیادی درباره آن بود. اما ظاهرآ هنوز برای ایرانی ها خیلی مشکل ساز نشده است و مطلبی در سایتهای فارسی در زمینه آن پیدا نکردم . (برای نتایج جستجو در این زمینه به طور مثال به این لینک مراجعه نمایید).
نرم افزارهای ضد تروجان زیادی را هم در این یکی دو روزه دانلود و نصب کرده ام اما هیچ کدام موفق به از بین بردن این ویروس نشده اند. به همین جهت تصمیم گرفتم که این موضوع را در اینجا مطرح نمایم که هم یک هشدار به دوستان داده باشم و هم اینکه اگر کسی راه حلی میشناسد و با این موضوع قبلآ برخورد کرده است راهنمایی نماید. البته به علت اطلاعاتی که بر روی سیستمم دارم نمیتوانم سیستم را اف دیسک کنم و لطفآ دوستان راههایی که غیر از این مساله است را ارایه نمایند.

دوستان لطفآ موضوع را جدی بگیرند چون احتمالآ این ویروس به زودی همه گیر خواهد شد

این پاپ آپ حاوی پیام زیر است:

<EM>System Error!
Your system was infected by dangerous Trojan.
Note: Your critical files can be lost!
Click OK to download antimalware application to clean your system! (Recommended)
اطلاعات بیشتر در زمینه این تروجان در لینک زیر میباشد:
http://www.pcthreat.com/parasitebyid-6787en.html
 
آخرین ویرایش:

arjafari2004

New Member
dangerous%20trojan.png

این هم تصویر این پاپ آپ
 

جدیدترین ارسال ها

بالا