امین جان حتما برای منهم بفرست البته با نوشابه و سالاد !!!!....
در مورد لباس خواستم بپرسم
مراحل کار رو من اینطوری دنبال میکنم:
1.اول مدل لباس رو با اسپلاین میکشم(البته یادم نمیره که گوشه و بخشهایی که دوخته میشه رو بریک کنم)
2. بعد که گارمنت میکر و جابجای پانلهای لباس در جلو وعقب کارکتر
3. مدیفایر کلوز (کارکتر به عنوان collision و لباس همک به عنوان cloth مثلا جنس silk (
4.تنظیمات کلوز:
*جاذبه خاموش
و بعد simulate local .....اون یکی چیه simulate local dammped
اینجاست که وقتی بعضی وقتها لبه های لباس به هم میرسه یه دفعه چند تا از ورتکسهای لباس میزنه بیرن و به اصلاح شاخ میشه
و بعد
*جاذبه روشن
و use seewing spring غیر فعال
و در اینجا در نهایت simulate رو میزنم و به قول شما بیشین تا کار شبیه سازی تموم شه....
در ضمن یه سوال داشتم در مورد محل دوختها که چطور میشه اونها رو صاف کرد (که مثل خط اتو نشه)