یک انیمیشن با حال و خنده دار که جدیدا ساختم ( توصیه میکنم حتما دانلود کنید )

امین تری دی

Active Member
امین جان حتما برای منهم بفرست البته با نوشابه و سالاد !!!!....
در مورد لباس خواستم بپرسم
مراحل کار رو من اینطوری دنبال میکنم:
1.اول مدل لباس رو با اسپلاین میکشم(البته یادم نمیره که گوشه و بخشهایی که دوخته میشه رو بریک کنم)
2. بعد که گارمنت میکر و جابجای پانلهای لباس در جلو وعقب کارکتر
3. مدیفایر کلوز (کارکتر به عنوان collision و لباس همک به عنوان cloth مثلا جنس silk (
4.تنظیمات کلوز:
*جاذبه خاموش
و بعد simulate local .....اون یکی چیه simulate local dammped
اینجاست که وقتی بعضی وقتها لبه های لباس به هم میرسه یه دفعه چند تا از ورتکسهای لباس میزنه بیرن و به اصلاح شاخ میشه
و بعد
*جاذبه روشن
و use seewing spring غیر فعال
و در اینجا در نهایت simulate رو میزنم و به قول شما بیشین تا کار شبیه سازی تموم شه....

در ضمن یه سوال داشتم در مورد محل دوختها که چطور میشه اونها رو صاف کرد (که مثل خط اتو نشه)
خب برای این کار باید یک Edit mesh بعد از کلود بدی و به کل لباس یک Wide بدی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا