یک انیمیشن با حال و خنده دار که جدیدا ساختم ( توصیه میکنم حتما دانلود کنید )

soheilweb

Active Member
من دانلودش کردم، چه طوری نگاش کنم ؟
با چه برنامه ای باز میشه ؟
مرسی .. سهیل.
 

ea_utopia

Active Member
سلام امین جان
اگه قراره بی پرده بگم باید بگم از شما بیشتر از اینا توقع دارم.من خلاقیت در کار ندیدم و با وجودد توانایی هایی که در شما سراغ دارم این کار جزو کار های نه چندان قوی شما بود.
خلاقیت رو (که مطمئن هستم که دارید )اگه به کارتون اضافه کنید کارتون خیلی قویتر میشه
امیدوارم از نقد بی پرده ی من دلخور نشید
 

hamed-ddd

Well-Known Member
امینم
خیلی با حال بود
راستی شما با cloth مشکل نداری
اون شاخهایی که بعضی وقتها موقع شبیه سازی بیرون میزنن چیه (چاره ش چیه)
 

امین تری دی

Active Member
سلام امین جان
اگه قراره بی پرده بگم باید بگم از شما بیشتر از اینا توقع دارم.من خلاقیت در کار ندیدم و با وجودد توانایی هایی که در شما سراغ دارم این کار جزو کار های نه چندان قوی شما بود.
خلاقیت رو (که مطمئن هستم که دارید )اگه به کارتون اضافه کنید کارتون خیلی قویتر میشه
امیدوارم از نقد بی پرده ی من دلخور نشید
نه دوست عزیز برای چی باید ناراحت بشم کاملا حق با شماست خب ولی از یک کار 6 ساعته بیشتر از این انتظار

نمیره درست میگم من فقط 6 ساعت وقت برای ساختش گذاشتم که البته 3 ساعت برای Simulat لباس کاراکتر

گذشت و دیگه اینکه رندر هم یک چند ساعتی وقت گرفت این کار اول قرار بود که تمرین مرفر باشه خب ولی دیدم

که بد نیست یک چیز ساده یک روزه ازش در بیارم

به هر حال مرسی
 

soheilweb

Active Member
امین جان بازم درس کن بزارش تو همین تاپیک.
لطف کن تو همین تاپیک بزار که همه با خبر بشیم.
 

bastani_yakhee

New Member
سلام
خیلی با حال بود
میگم من واسه پروژه گرافیکم یه کاری اینطوری میخوام
میتونی برام میلش کنی ...البته فایل اصلی اش را MAXرو میگم
[email protected]
 

امین تری دی

Active Member
سلام
خیلی با حال بود
میگم من واسه پروژه گرافیکم یه کاری اینطوری میخوام
میتونی برام میلش کنی ...البته فایل اصلی اش را MAXرو میگم
[email protected]
ببخشید واسای چی باید همچین کاری بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این کار غیر ممکنه
 

hamed-ddd

Well-Known Member
امین جان حتما برای منهم بفرست البته با نوشابه و سالاد !!!!....
در مورد لباس خواستم بپرسم
مراحل کار رو من اینطوری دنبال میکنم:
1.اول مدل لباس رو با اسپلاین میکشم(البته یادم نمیره که گوشه و بخشهایی که دوخته میشه رو بریک کنم)
2. بعد که گارمنت میکر و جابجای پانلهای لباس در جلو وعقب کارکتر
3. مدیفایر کلوز (کارکتر به عنوان collision و لباس همک به عنوان cloth مثلا جنس silk (
4.تنظیمات کلوز:
*جاذبه خاموش
و بعد simulate local .....اون یکی چیه simulate local dammped
اینجاست که وقتی بعضی وقتها لبه های لباس به هم میرسه یه دفعه چند تا از ورتکسهای لباس میزنه بیرن و به اصلاح شاخ میشه
و بعد
*جاذبه روشن
و use seewing spring غیر فعال
و در اینجا در نهایت simulate رو میزنم و به قول شما بیشین تا کار شبیه سازی تموم شه....

در ضمن یه سوال داشتم در مورد محل دوختها که چطور میشه اونها رو صاف کرد (که مثل خط اتو نشه)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا