یکی از امکانات جدید گوگل

webroamer

Member
اقا یه سوال
چند روز پیش اومدم نمی دونم توی کدوم انجمن بود یکی از امکانات جدید گوگل رو گذاشته بود که می شد باهاش سرچ خیلی سریع انجام داد که این وسیله جدید برای استفاده کردن از اون باید ایدی گوگل داشته باشی اگه ممکنه یه نفر کمک کنه بگه اون چی بود خیلی بهش احتیاج دارم
 

Parham

Well-Known Member
گوگل سرویس جدیدی را راه اندازی کرده است که در واقع یک خواننده RSSمی باشد. این سرویس به شما اجازه می دهد تا در اینترنت به جستجوی لینک RSS Feed مطالب مورد نظرتان بپردازید و آنها را به صفحه مخصوص Reader اضافه کنید و یا لینک Feed ها را از دیگر سرویسها و توسط سرویس OPML وارد کنید. Google Reader از تکنولوژی AJAX بهره می برد بنابراین شما به آسانی قادر خواهید بود تا به پشتوانه این فناوری بین Tab ها(خانه, اشتراکها, آیتمهای خوانده شده و ستاره دارها) بدون نیاز به Refresh شدن صفحه سوئیچ کنید.
Google Reader همچنین شما را قادر می سازد تا به Feed های اضافه شده برچسب دلخواهتان را اضافه کنید. جستجوی feed های جدید بسیار سریع و آسان می باشد و شما با فشار یک دکمه نتایج حاصله را مشاهده می کنید و feed مورد نظر خود را از میان نتایج حاصله, تنها با فشار کلید Subscribe به صفحه اول Google Reader خود اضافه کنید. برای استفاده از این سرویس تنها نیاز بهک اکانت از گوگل دارید.همچنین می توانید از اکانتهای Gmail, Google Alerts, Personal Homepage یا هر سرویس دیگر گوگل که احتیاج به Login کردن دارد نیز برای استفاده از این سرویس استفاده کنید.(به غیر از Adsense و Adwords)

مشاهده : Google Reader | تصاویری از این سرویس
 

rudehen

Member
امکان وب مسترینگ جدیدی هم داره

sitemap یه وب سایت ها می ده
خیلی توووپه
 

Parham

Well-Known Member
اون که جدید نیست دوست عزیز 2 سال هستش که ایجاد شده !
 

dark-man

Member
بله پرهام جان درست می فرمایند ..این امکان نزدیک یکی دو سالی هستش که وجود داره
 

rudehen

Member
آقا دیگه بسه
حسابی سوتی خفن دادم انگار
خودمونیما عجب گافی دادما!!!!
 

mohsenshahbazi

Active Member
می بینم که اینجا مگه مدیر انجمن نداره ...!

این اف پست ها روپاک کنه ..!

محسن!
 

webroamer

Member
با سلام خدمت دوستان عزیز
جناب پرهام خان از زحمت و توضیحات شما ممنون و سپاسگذارم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا