غیره یه کار از من

سلام . این کارو امروز برای یه شرکت ساختمانی زدم
خود ساختمان و نما های دیگه رو به زودی آپلود میکنم
 

پیوست ها

  • 2.jpg
    2.jpg
    324.8 کیلوبایت · بازدیدها: 66
  • 10.jpg
    10.jpg
    340 کیلوبایت · بازدیدها: 19
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
کار خوبیه
من یه نقد به آسمونش دارم...
ابرها در نزدیکی افق باید به همدیگه نزدیکتر بشن!
عکسی که برای بکگراند این کار باید استفاده کنید عکسیه که از افق گرفته شده ...
عکس بکگراند کارتون عکس افقی نیست ... عکاس دوربین رو چرخونده و با زاویه از گنبد آسمان عکاسی کرده

در واقع باید ابرها در نزدیکی افق به همدیگه نزدیکتر بشن

لینک امضای دوستان رو هم چک کن ... خوشحال میشم اگه شرکت کنین.
 
دستتون درد نکنه . منم همین رو به صاحب کارم گفتم ولی خب چون کاری قبلیش که از این بگ گراند استفاده کرده مشتری خوبی داشه اسرار (اجبار ) داشت از همین بک گراند استفاده کنم (روشن بودن چراغ ها هم از طرف مشتری بوده :دی)
اینم دوتا شات دیگه :
 

پیوست ها

  • 3.jpg
    3.jpg
    419.5 کیلوبایت · بازدیدها: 10
  • 5.jpg
    5.jpg
    238.7 کیلوبایت · بازدیدها: 10

milad_r

Member
سلام کارتون خیلی قشنگه.اما اگه ایراد نداره من مبتدی هم یه نظر بدم.
من حس میکنم شما از یک نقش(map) برای تکسچر و بامپ سنگهای دیوارتون استفاده و اونو تکرار کردین که از امتیاز تکسچرینگ شما کم میکنه. ولی باقی کار عالیه. برای آسمون از dramscape یا برای ابرها از after burn استفاده کنی خیلی بیست میشه.
ارادتمندم.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.
قانون گالری سه بعدی
بند 8 _ انتخاب نام مناسب و مرتبط با موضوع اثر برای تاپیک الزامیست . نامهایی همچون آخرین کار من ، به من کمک کنید ، خواهش می کنم ایراد های کارمو بهم بگید باعث سردر گمی کاربران می شود و تاپیک آنها حذف خواهد شد .

بند 6 _ ...................................... بهترین گزینه برای نمایش بهتر کارتان در انجمن اتچ کردن آن در پست اول است ، این کار باعث می شود تصاویر ارسالی شما برای همیشه برای کاربران قابل دسترسی باشند و هرگز پاک نشوند

کار خوبی شده.
1- تنظیمات آنتی الیاسینگ کار پائین هست.ترجیحا برای بهتر شدن کار از فیلتر Catmul-Rom یا Michel با تنظیمات 0.3 , 0.3 استفاده کنید.
2-یه مقداری قرمز توی فضا زیاد شده و این بخاطر اینه که رنگ شدید کف انتقال پیدا کرده بالا
برای رفع نقض میتونین عدد Satirationرو به 0.5 یا 0.3 برسونید.
3- آسمون خوب نشده.ببین دوست من بهترین راه برای واقعی شدن رندر اینه که بحث پرسپکتیو رو بشناسین.یعنی باید نقطه گریز آسمون با نقطه گریز صحنه تطبیق داشته باشه.
درسته ابر توی آسمونه.اما چشم انسان نا خودآگاه پرسپکتیو رو شناسایی میکنه و چون تناقص میبینه میگه کار خوب نشده.
4-طراحی بالکون خوب شده اما این رنگ قرمز توی واقعیت هم آزار دهنده هست.هیچ وقت یه رنگ ثابت رو برای سطح بزرگ در نظر نگیرین.
5- بامپ و شیدر ها خوب شده.
موفق باشین.
 
آخرین ویرایش:
عذر میخوام بابت اسم و موضوع کار چون راستش یه جورایی روم نشد اسم این کار به این ضعیفی رو بزارم شبیه سازی معماری
بابت نظراتتون ممنونم و آخر کاربرد Satiration رو هم به کمک شما یاد گرفتم . آنتی آلیانس هم mitchel هست و همینطور هم از تنظیمات 3.3 استفاده کردم (در کار بعدیم از catmul rom استفاده میکنم). فکر میکنم مشکل بیشتر از کالر مپینگ هست که روی rainhard با تنظیمات 1.0 0.3 1.0 گزاشتم .
- یه عکس دیگه هم توی پست اول گزاشتم
 

gezler

Member
خسته نباشی دوستم . اما بنظرم یه جوری شده کارت .. انگاری یه شهریه توی ارتفاع 100 متر از روی زمین . بویژه اون قسمت از حیاط که توی پست اول هست .. احساس میکنم از انتهای کار اگه بپرم عین بازیهای قدیمی تو فضای لایتنهایی گم و گور میشم هی میچرخم میچرخم میچرخم آخرشم به هیچ حا نمیرسم :)

بقیه مسائل هم که اساتید به خوبی اشاره کردن
 

جدیدترین ارسال ها

بالا