شال مزونی چیست و خرید شال مزونی مجلسی

شال مزونی چیست​

شال مزونی یکی از انواع مدل شال است که در طرح و سبک های خاص و جدید تولید می شود. شال مزونی از ملزومات هر استایل شیک و منحصر بفرد است. شال مزونی را در دسته شال مجلسی نیز می توان قرار داد. در واقع شال مزونی را نمی توان در هر فروشگاهی یافت. زیرا مشخصه این شال ها این است که در طرح خاص تولید شده و معمولا در مزون ها یا سایت های اینترنتی نظیر سایت پرند به فروش می رسند.

خرید شال مجلسی زنانه شیک و خاص

شال مجلسی زنانه یکی از انواع شال زنانه است که برای مجالس، دورهمی و عروسی استفاده می شود. شال مجلس جدید و شیک تکمیل کننده استایل مهمانی شماست. خرید اینترنتی شال مجلسی به شما این امکان را می دهد که انواع طرح های شال مجلسی جدید مشکی، شال مجلسی رنگی، شال مجلسی ساده و پلنگی، شال مجلسی حاشیه دار و شال مجلسی نگین دار را ببینید و متناسب با استایل خود یکی از آن را انتخاب کنید.

انواع شال مزونی سایت پرند

انواع مدل شال مزونی ژاکارد، شال مزونی حاشیه دار، شال مزونی تک رنگ ساده، شال مزونی جواهر دوزی، شال مزونی نگین دار و شال مزونی مشکی از پرطرفدارترین انواع شال مزونی هستند. برای خرید جدیدترین مدل های شال مزونی می توانید از طریق همین صفحه در سایت پرند اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی شال و روسری پرند گرگان در زمینه فروش انواع شال فعالیت می کند و با تمرکز بر کیفیت بالای شال، قیمت مناسب خود را حفظ کرده است.

شال های مزونی یا شال های مجلسی به دلیل این که برای موارد خاصی مانند مهمانی ها و مجالس استفاده می شوند پس به صورت عمده و انبوه در بازار یافت نمی شوند. شما برای خرید شال مزونی اگر به فروشگاهی مراجعه نمایید شاید تنها چند مدل یا رنگ شال مزونی داشته باشد. این در حالیست که شال های دیگر را با تنوع بسیار بالایی به فروش می رساند. دلیل دیگر تعداد محدود این مدل شال ها را هم می توان قیمت بالای آن دانست. قطعاً فروشندگان اجناسی را در ویترین خود قرار می دهند که فروش زیادی داشته باشد و در نهایت سود بیشتری نصیب فروشنده کند. شال های مزونی این ویژگی را ندارند. درست است که انواع شال های مزونی با تعداد محدود تولید می شوند ولی دلیل بر این نیست که تنوع در آن ها صفر باشد. تولیدکنندگان برای سلیقه های مختلف انواع شال مزونی را طراحی و عرضه نموده اند و در دو دسته طرح دار و ساده به فروش می رسند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

- شال های مزونی ساده

شال مزونی ساده به شالی گفته می شود که بدون طرح و تزئینات و به صورت تک رنگ تولید می شوند. این مدل شال ها برای کسانی که ساده پوش هستند و از تجملات و زرق و برق ها فراری هستند بسیار مناسب می باشد. این شال ها اغلب در قواره های استاندارد، سه متری و دو متری تولید می شوند و با تنوع جنس حریر، ساتن، ابریشم، نخی می باشند. شال مزونی ساده یکی از پرفروش ترین انواع شال مزونی به شمار می رود. چرا که به دلیل سادگی که دارد مورد مصرف آن بسیار زیاد است. یعنی شما برای یک مهمانی دورهمی نیز می توانید از این مدل شال استفاده نمایید.

- شال مزونی طرح دار

شال مزونی به دلیل این که در مجالس و مهمانی ها استفاده می شود این اجازه را دارد که با تزئیناتی آراسته شود. به همین علت تولیدکنندگان برای آن که به محصولات خود تنوع بیشتری بخشند، انواع شال مزونی گیپوردار، منگوله دار، نگین دوزی، شماره دوزی، سنگ دوزی، مروارید دوزی و پولک دوزی شده را تولید و عرضه می نمایند. این شال ها به دلیل این که نیاز به زحمت و وقت بسیار بیشتری نسبت به سایر شال ها برای تولید دارند، قاعدتاً از قیمت بیشتری نیز برخوردار می باشند.

- شال مزونی تک رنگ

یکی از انواع شال مزونی که مانند شال مزونی ساده بسیار پرطرفدار است، شال مزونی تک رنگ می باشد. این شال ها با توجه به تک رنگ بودن آن ها برای بسیاری از لباس ها قابل استفاده هستند. خصوصاً شال های مزونی مشکی که شاید به جرأت می توان گفت تمامی بانوان حداقل یک شال مزونی مشکی داخل کمد لباس های خود دارند. اصولاً شال های تک رنگ دست شما را برای انتخاب طرح و مدل لباس کاملاً باز می گذارند. حال اگر شال مزونی مشکی را انتخاب کنید که با خیال راحت می توانید تنوع بیشتری را به لباس خود بدهید. چرا که رنگ مشکی جزو رنگ های خنثی بوده و تقریباً با تمامی رنگ ها قابل هماهنگ و ست شدن می باشد.

خرید اینترنتی شال مزونی مجلسی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا