یه پورتال جدید رایگان، آماده دانلود!!!

parsfono

New Member
سلام
دوستان شرکت ما (پارس فنون سپاهان) یه پورتال ارائه داده که میتونید رایگان در یافتش کنید
این پورتال با زبان PHP و بانک MySQL نوشته شده. در برنامه نویسی این پورتال از آخرین فناوری روز استفاده شده که از جمله آن میتوان به تکنولوژی آژاکس(AJAX) نام برد. در طراحی این پورتال از امکانات غیر ضرور که باعث پیچیده شدن سایت که نتیجه آن عدم توانایی استفاده برای همه می باشد، پرهیز شده. پارس فنون تا حد امکان تلاش کرده که کار با این پورتال برای هرکس با هر سطح اطلاعات کامپیوتری قابل استفاده باشد. تا همه بتوانند لذت مدیریت یک سایت حرفه ای را تجربه کنند. این صفحه را کامل مطالعه کنید و اگر در حین نصب سوالی داشتید و یا نظری راجع به بهتر شدن این پورتال داشتید و اگر با مشکلی در امکانات سایت برخوردید حتما از طریق سایت پارس فنون به ما اطلاع دهید.
نرم افزار مورد نیاز:
از آن جایی که این پورتال با زبان PHP نوشته شده است که یک زبان تحت لینوکس می باشد در حالت عادی ویندوز نمی تواند آن را اجرا کند. WAMP برنامه ای است که شامل نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای فایلهای PHP می باشد که عبارتند از:
  • Apache
  • mysql
  • phpmyadmin
  • ...
در نصب این نرم افزار باید دقت شود که سرویس IIS ویندوز(که مفسر فایلهای ASP می باشد) فعال نباشد. زیرا با apache که مفسر PHP است تناقض دارد. البته در حالت پیشفرض ویندوز این سرویس فعال نیست. ما ورژن 1.6.1 Wamp را در سایت قرار دادیم که از طریق لینک زیر آن را دانلود کنید.
http://internap.dl.sourceforge.net/sourceforge/wampserver/wamp5_1.6.1.exe
بعد از دانلود با قبول همه پیش فرض ها برنامه را نصب کنید. پس از نصب آیکن کوچکی کنار ساعت سیستم نمایش داده میشود که با کلیک بر روی آن صفحه زیر ظاهر میشود(دقت شود که مثله عکس، آیکن باید کامل سفید به نمایش در آید):
wamp.JPG

حالا پوشه ParsFonoon7.0 را در گزینه انتخابی یعنی پوشه www directory که واقع در (C:\wamp\www) میباشد، کپی کنید. بعد به وسیله wamp وارد phphmyadmin شوید.
phpmyadmin.JPG

بعد از ساختن پایگاه داده ای بانام dbparsfonoon در صفحه ظاهر شده روی گزینه Import کلیک کرده.
export.JPG

در صفحه ظاهر شده آدرس فایل DBparsfonoon.sql را بدهید. کمی منتظر بمانید تا Import finished شود. حالا بانک dbparsfonoon در لیست پایگاههای داده به نمایش در می آید. آن را انتخاب کنید. حالا شما میتوانید از امکانات phpmyadmin برای مدیریت بانک سایت استفاده کنید. که این قسمت را به خودتان وا می گذاریم. البته ما برای سهولت مدیریت سایت برای شما بخش admin را طراحی کرده ایم که جلوتر به آن می رسیم.
آخرین کاری که باید انجام دهید این است که از طریق wamp گزینه توسعه پی اچ پی(PHP extensions) روی PHP_gd2 کلیک کنید تا نصب شود. این قسمت برای کار با تصاویر میباشد زیرا پورتال پارس فنون این قابلیت را دارد که شما هر عکس و یا تصویری را که با فرمت JPG باشد ارسال کنید به صورت خودکار آن را به اندازه مورد نیاز در می آورد و ذخیره میکند تا از سنگین شدن صفحهات سایت جلوگیری کند.
حالا از طریق wamp گزینه بالا یعنی localhost را انتخاب کنید تا وارد آدرس http://localhost شوید. در صفحه ظاهر شده در قسمتYour projects روی ParsFonoon7.0 کلیک کنید. اگر همه چیز درست پیش رفته باشد وارد صفحه نصب نرم افزار میشوید(یعنی فایل setup.php). صفحه نصب سایت را پیگیری کنید...



حالا میتوانید پورتال سایت و صفحه مدیریت سایت را مشاهده کنید. از این به بعد هروقت روی ParsFonoon7.0 در قسمت Your projects واقع در http://localhost کلیک کنید، مستقیما وارد صفحه اصلی سایت میشوید. و برای وارد شدن به صفحه مدیریت سایت باید کلمه admin را به آخر ParsFonoon7.0 اضافه کنید(http://localhost/ParsFonoon7.0/admin) در اینترنت باید admin را آخر دامنه یتان اضافه کنید(http://Your-Domain.com/admin).
توجه کنید که چون در حالت localhost هستید و نیازی به امنیت نیست پایگاه داده بدونه کلمه عبور میباشد. با این حال اگر در حالت localhost مایل به درج کلمه عبور بودید، لازمهء تعقییر در 3 محل میباشد:
  • قسمت امتیازات phpmyadmin
  • فایل config.inc.php واقع در C:\wamp\phpmyadmin\config.inc.php
  • فایل inc.php واقع در C:\wamp\www\ParsFonoon7.0\inc.php
اما در اینترنت لازم است برای پایگاه داده کلمه عبور تعیین کنید(دقت کنید که این متفاوت از کلمه عبور و نام کاربریست که هنگام نصب پورتال وارد کردید). در اینترنت انجام مراحل قسمت 1 و 2 وجود ندارد و هاستینگ شما در هنگام ساخت پایگاه داده کلمه عبور را از شما میگیرد و فقط کافیست فایل DBparsfonoon.sql را از طریق phpmyadmin Import کنید. ولی به یاد داشته باشید مقادیر فایل inc.php همیشه باید مطابق با کلمه عبور و نام کاربری و نام پایگاه داده ای که ساختید باشد.

امیدواریم از این پورتال لذت ببرید.
و اما در اینترنت...

اگر موفق به نصب پورتال شدید بعد از پر کردن اطلاعات لازمهء سایت می توانید پورتال نصب شده سایت را به اینترنت ارسال کنید.برای این کار اول باید از پایگاه داده یک پشتیبان دیگر تهیه کنید مانند DBparsfonoon.sql با این تفاوت که این پشتیبان حاوی اطلاعات شما می باشد مثله (مشخصات شما، محصولات یا خدمات، مطالب صفحه اصلی و...). ولی پشتیبانی که ما به شما داده ایم خالیست.
export.JPG

در برنامه phpmyadmin پایگاه داده dbparsfonoon را انتخاب کرده سپس روی دکمه صدور کلیک کنید و در پایین صفحه ظاهر شده تیک ذخیره به صورت پرونده را بزنید بعد از زدن دکمه تایید یک فایل با نام (dbparsfonoon.sql) ساخته میشود که حاوی اطلاعات شماست و آماده ارسال به اینترنت است. (فقط در هنگاه آپلود فایلها پوشه Setup را آپلود نکنید).
لازم به ذکر است اگر شما هر زمان مایل به خرید پورتالهای بدونه تبلیغات ما شدید دیگر نیازی به نصب دوباره سایت و تعقییرات در بانک(پایگاه داده) ندارید. شما با پرداخت فقط 8000 تومان میتوانید از شر این تبلیغات خلاص شوید.
 

irlogo

Active Member
مرسی
حالا چه ویژگی های منحصر به فردی داره؟
دموشو می زاشتین بد نبود !!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا