یه هاست خوب چه مزیت هایی باید داشته باشه

وضعیت
موضوع بسته شده است.

1240

Banned
با تشکر از ehsanch به نکته ی بسیار خوبی اشاره کرد.
از کجا بفهمیم که این چیر هایی که می گند انجام میشه؟
من بار ها بوده زنگ زدم اقا بک اپ ما رو ریستور کن خوب بک اپ نداشتن و دروغ بوده که بک آپ می گیریم.
به نظر من :
1-شرکت باشه و پول ریخته بشه به شماره حساب شرکت.
2-اخلاق خوب
3-اطلاعات مشتریان فاش نشه
4-امنیت
5-آپتایم
6-سرعت(برای آپگرید سرور بهانه های مختلف نیارن)
7-بک آپ حداقل هفتگی و ماهیانه(در سرور های مختلف)
8-پشتیبانی تلفنی
9-به دلایل بی مورد ساسپند نکنند.
10-بستن قرار داد.
11-سابقه
با سپاس از همه
 

ali-msh

Member
يك مسئله مهم
هر چقدر پول بديد آش ميخورين

الان يوزر ها دنبال جاي ارزون هستن يعني فقط پول هاست رو ميدن نه پشتيباني يا سرويس هاي ديگه
 
  • Like
Reactions: SME

1240

Banned
خوب دوست عزیز
ملت بابت این پولی که میدن حالا بستگی داره چه قدر آش بهشون بدن.
واسه همین میرن یه جای ارزون که اگه مشکلی پیش امد کم تر ضرر بدن.
اما با حرف شما هم موافقم کاملا.
چون رسیدم به حرف شما البته یه بار نه چندین بار.
 

Sepidhost

Member
يك مسئله مهم
هر چقدر پول بديد آش ميخورين

الان يوزر ها دنبال جاي ارزون هستن يعني فقط پول هاست رو ميدن نه پشتيباني يا سرويس هاي ديگه


چندان با این حرف موافق نیستم
رقابت و ورود سایتهای تازه کاری که برای جلب مشتری با قیمت بسیار پایین گهگاه سرویسهای خوبی هم ارائه میدن باعث شده قیمتها به شدت افت کنه.
پیشنهاد من آشنایی کامل با پارامترهای سرور و انتخاب سرویسی هست که گارانتی بازپرداخت پول داشته باشه.
 

ali-msh

Member
چندان با این حرف موافق نیستم
رقابت و ورود سایتهای تازه کاری که برای جلب مشتری با قیمت بسیار پایین گهگاه سرویسهای خوبی هم ارائه میدن باعث شده قیمتها به شدت افت کنه.
پیشنهاد من آشنایی کامل با پارامترهای سرور و انتخاب سرویسی هست که گارانتی بازپرداخت پول داشته باشه.

ببينيد تنها در 1 حالت حرف شما درسته ، اونم اينه كه مديريت خودش از جيبش پول سرور و . . . رو بده و فقط قصدش شهرت يا هر چيز ديگه باشه غير از كاسبي

ببينيد من الان ارزون ترين قيسمت هاست رو براي شما ميگم يك سرور با 250 گيگ هارد و به قيمت ماهانه 200 دلار
خوب شما بيايد هر گيگ رو 15 هزار تومن بفروشيد قطعا سود هم ميكنيد ولي منطقيه ؟؟؟
الان كسايي كه با قيمت پايين شروع به فروش هاست ميكنن اينطوري براي خودشون برنامه ريزي كردن همونطوري هم كه ميبينيد اكثرا ديده ميشه هاستينگ ها با مشكل كم اومدن منابع سرور مواجه ميشن

بله هر كسي اول كارش كيفيت خوبي ميده اما به همينصورت ادامه پيدا نميكنه
 
بله هر كسي اول كارش كيفيت خوبي ميده اما به همينصورت ادامه پيدا نميكنه

بله! وقتی زیاد هاست کنید منابع سخت افزاری کم میارین! چه زمانی یه منیجر زیاد هاست میکنه ؟ وقتی پولی که داره میگیره براش صرف نکنه ( همون مسئله ارزون فروختن و بدون فکر و اندیشه قبلی )
 

mohammad40

New Member
اجازه هست منم نظرم رو بگم؟
به نظر من در درجه اول پشتیبانی مهمه
در درجه دوم نظر مشتریان دیگه
و بعد از اون آپ تایم
امکانات سرور
به روز بودن سرور
امنیت
وارز نبودن
و ...
 

jomeha

Member
من که هاست خوبی که ارزان باشه ندیدم (یعنی از نظر عقلی هم وجود نداره)

همه دنبال کاسبی هستند و کسی به بحث توجه نمی کنه!:neutral:
 

morya

New Member
پشتيباني قوي

به نظر بنده جدا از بحث امنيت ، سرعت و آپ تايم سرور ها كه مقوله هاي بسيار مهم هستند پشتيباني شركت ها و طرز برخورد با مشتري هم بسيار مهم و حياتي ست.

www.smlhost.com
 

khz-web1

Active Member
به نظر من پشتیبانی قوی و همچنین بک آپ خیلی خوب و عالی ....

من Asp.net کار می کنم قدیما که خودم مشترک دیگران بودم خیلی اذیت می شدم تا منو واسه انتقال فایل های .net راهنمایی کنند ، چون زیاد سر در نمیوردن .... خوب فنی بودن پشتیبانی هم خیلی مهم هستش
 

ehsanch

Active Member
حالا حساب کن کسی که دو روزه یه ریسلر یا وی پی اس یا حتی سرور گرفته و چیزی سرش نمیشه غیر از زبون بازی چطور میخواد میزبانی کنه
 

rasoooli

Member
همه دوستان نظرات خوبي ارائه كردند.

بنده حقير هم جسارت مي كنم در بين اساتيد و پيشكسوتان جمله اي عرض مي كنم


هاستينگ( علاوه بر نكاتي كه دوستان عرض كردند ) بايد :
1- قانوني باشه ( قابل پيگيري حقوقي )
2- تلفن ثابت
3- آدرس شركت
4- شماره ثبت رسمي
5- بتونه خواسته هاي طيف وسيعي از مشتريان رو پوشش بده ( از لحاظ كيفيت - قيمت - نوع ) تنوع
6- قابليت خريد آن لاين داشته باشه ( مشتري رو به صف هاي بانك نبره )
7- لحن صحبت و مكالمه اش با مشتري قبل و بعد از خريد تفاوت نكنه ( چون سالهاي بعد هم هست )

بقيه نكات رو هم كه دوستان قبلا اشاره كردند ( امنيت - كيفيت - پشتيباني و ... )

---------------------------------------------------------------------------
- ( اينها فقط معيارهاي يك مدير سايت براي انتخاب هاست بود )
- باز هم از اينكه در بين اساتيد فن ارائه نظر كردم عذرخواهي مي كنم
 
به نظر من که چندين سال است که توي زمينه شبکه و اينترنت هستم ، ميزبان خوب مهم نيست شرکت باشه يا سرور.:)

هاستينگ خوب:cool::

اولين چيز خوده ديتاسنتر است.هرچي ديتاسنتر معتبرتر باشد ، خوب خيال شما راحت تر است چون اونها مسئوليت سرشون ميشه.

براي مثال ميتونيد پارس آنلاين را با Iweb مقايسه کنيد.

امکانات ديتاسنتر هم مهمه.چون هرچي ديتاسنتر امکانات بيشتري داشته باشه ، خدمت رسانيش بهتره از جمله پهناي باند و تعداد ip و ...

تجهيزات سخت افزاري و نرم افزاري مناسب.اگه از سرورهاي ويندوز استفاده ميکنيد خوب مسلما بايد از لحاظ سخت افزاري ، قوي تر باشند چون ويندوز نسبت به لينوکس از منابع بيشتر استفاده ميکنه.درحال حاضر پرفروش ترين ، سرورهاي دل است.چون سخت افزار بسيار مناسب داره.کاري است و از همه مهمتر(البته به نظر من)خوشگل هستند:neutral:.من که هروقت يک سرور دل ميبينم ازش نگامو نميتونم بردارم چون ميدونم چي داخلشه:lol:

خوب حالا بريم سر قيمت.مهمترين چيز براي يک مدير سرور ، هزينه هاي يک سرور است. به خاطر همين هم همه از جمله شخص بنده دنبال چيز ارزون و خوب هستيم.درضمن يادتون نره که ما توي ايران هستيم و سطح درآمد خيلي پايين تر از تورم است.پس ايراني ها حق دارند اول به پول نگاه کنند بعد به امکانات.


خوب بريم سر هاستينگ.

بايد سايت خوبي داشته باشه و اطلاعات را کامل در اختيار مشتري و بازديدکننده بزاره.

شماره تلفن مخصوصا موبايل داشته باشه که هميشه در دسترس باشه.

از سيستم پرداخت اينترنتي هم استفاده کنه.

قيمت هاش رو نسبت به پول تو جيبي جوانان و نوجوانان تعيين کنه.

مسئوليت پذير باشه.

با مشتري به خوبي برخورد کنه.از قديم گفتن حق هميشه با مشتري است.

سرويس پشتيباني داشته باشه.

سفارش آنلاين داشته .

اطلاعاتش بروز باشه.مثله پارس آنلايني ها نباشد که هنوز نميدونند نال چيه و ما رو 2 ساعت سر کار بزارند.


فعلا اينها باشه.در اولين فرصت مطالب بهش اضافه ميکنم.

مثله من قبل از راه اندازي هاستينگ ، چند سالي سايت داشته باشه و بدونه که يک کاربر چه نيازهايي داره.

++++++++++

راستيتش من قبل از اينکه توي کار شبکه و هاستينگ بيام ، خودم طراح سايت بودم و خودمم کاربر يک هاستينگ ديگر.

ولي کلاه برداري که شايد 200 تا 300 هزار تومان بود ، بلاش سر من اومد ، تصميم گرفتم بيام توي کار شبکه و هاستينگ تا جلوي اونها را بگيرم.

من الان به عنوان يک هاستينگ(بدور از تبليغات) درک ميکنم که کاربرهام چي ميخواهند.براي همين هميشه بهشون چيز نامحدود

ميدم تا بلايي که سر من اومد ، سر آونها نياد . هاستينگ بايد طوري باشه که مشتري قبل از اتمام خدمات خودش درخواست تمديد کنه.
 

mryroot

Member
به نظر من سایت هرچی داشته باشه چه خوب چه بد زیاد مهم نیست باید پشتیبانی توپ و خوبی داشته باشه اگه نداشته باشه خداوکیلی اصلا بدرد نمی خوره!!!!!
تجربه 3 ساله کار هاستینگ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

nimam

New Member
قبل از مراجعه و خريد تلفني با فروشنذه حرف بزنيد

قبل از مراجعه و خريد تلفني با فروشنذه حرف بزنيد و بخصوص ببينيد كه بخش پشتيباني چند مرده حلاجه و آيا كسي هست كه بتونه مشكلات را حل كنه يا فقط آدم خوبيه و يا اينكه نه آدم خوبيه و نه بارشه!
 
به نظر من تنها ویژگی که باید داشته باشه اینه که صاحب شرکت یا فروشنده یعنی کسی که با شما طرفه یکی داریا اطلاعات برنامه نویسی و فنی باشه دوم اینکه داریا شعور بالا و رفتار و مرام بالا باشه و کارتون را در هر زمانی راه بندازه نه اینکه بندازه به بعد و کلاس بذاره و مثلا بگه وقت کاری شرکت نیست و از این حرفها
 

arman92

Member
يه هاستينگ خوب بايد مثل ما :
امكاناتش نامحدود باشه :
ايميل نامحدود
پهناي باند نامحدود !!
اف تي پي اكانت نامحدود
وب يوزر نامحدود
ديتا بيس نامحدود
ترجيحا پلتفرمش ويندوز باشه چون بيشتر به كار مياد
كنترل پنلش پلسك 8.4 باشه
بك آپ ماهيانه و در صورت نياز هفتگي و در صورت نياز شديدتر روزانه داشته باشه...
سرور هاي (يكي و دو تا نه... 10 - 20 تا) قدرمتند ( آپ تايم 99 درصد باشه و ترجيحاً توي ديتا سنتر هاي كانادا باشه) "اين يكي خيلي مهمه"
و يك فاكتوري كه خيلي اهميت مي ديم بهش :
قيمت استثنائي داشته باشه.
يعني مثل ما همه‌ي اين امكانات رو براي همه پلن ها آزاد گذاشته باشه و 250 مگ رو فقط بده 15 تومن
500 مگ رو بده 22 تومن
و 1 گيگ رو بده 35 تومن.

به نظر شما اين هاستينگ خوبي نيست؟؟

پشتیبانی 24 ساعته واقعی رو هم یادم رفت!

برخورد درست و خوب با مشتری
 
آخرین ویرایش:

sabasoft

Member
به نظر من هاستینگی رو میشه خوب دونست که:
0- پشتیبانی خوب باشه
1- روش تماس با اون آسان باشه
2- ترجیحا ، مشتری را از همه قشر نخواهد جذب کند
3- احترام به مشتری بگذاره
4- مدیرانش ، متخصص باشند
5- ارزان باشه
6- به روز باشه
و...

---

امیدوارم ، روزی همچنین شرکتهایی با دیتاسنتر ایرانی بتونند خدمات بدند!

موفق باشید
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا