سلام.
ببین الان یو وی هایی سایه دارن که تو محیط 3دی هم سایه دارن .... شکل رو بچرخون یا یه نور از پشت بهش بده ببین حل میشه !!!
البته من خیلی وقته با مکس کار نمیکنم ... ولی یه تست بکن....
مرسی ازت همومن جان
اما ....
هومن جان قرار نیست من واسه یو وی گرفتن یه آبجکتی هی اون رو بچرخونم و هی رندر بگیرم تا نور ها خوب تقسیم بشن
تازه اصلا من نوری تو صحنه ندادم که سایه ایجاد شده روی یو وی تاثیر بزاره و اون رو سیاه کنه
ببین نمیدونم میشه یا نه ، اما بهش متریالی بده از جنس نور ، بعد نورهای محیط رو حذف کن و رندر بگیر
ممنون
علی جان من نمیتونم این کاری که گفتی رو انجام بدم
برات مثال میزنم
من یه دیوار دارم که خیلی قدیمیه
من میخوام یه تکسچر دیوار قدیمی بهش بدم و سطح پایینی دیوار رو توی فتوشاپ اصلاح کنم اصلا یه تکسچر دیگه بزارم
خوب برای این کار من نیاز دارم بدونم که کجای دیوار همون جایی هست که من میخوام اون رو توی فتوشاپ تغییر بدم
درسته یا نه؟
خوب برای همین من باید ازش یه یو وی بگیرم تا موقعیت اون نقطه رو برام دربیاره تا بتونم تغییری روش بدم
واسه همین من نمیتونم از متریالی استفاده کنم که نورانی باشه ... یعنی امکان نداره....
برای اینکه Light map رندر میکنی . از Complete map یا Full Map استفاده کن .
ممنونم مهدی جان
کی گفته من از light map استفاده میکنم
من از همون complete map دارم استفاده میکنم
عکس رو نگاه نکردی؟؟