یه مشکل با مودیفایر Cloth !!

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام

دارم روی یه کاراکتر ؛ لباس (دامن) میزارم

میخوام دامن همراه حرکت کاراکتر هم بهش بچسبه

برای این کار یه گروه از ورتکست ها رو به کاراکتر به وسیله دستور Node میچسبونم

دامن تا این جا خوب حرکت میکنه

اما دامن توی بدن کاراکتر نفوذ میکنه

برای اینکار باید به مودیفایر قسمت بدن رو هم تعرییف کنیم و نوع اون رو Inactive کنیم.... تا به عنوان یه Deflector عمل کنه

برای این کار وقتی انتخابش میکنم یه پیغامی میاد

توی عکسی که پیوست کردم میتونید ببینید...

ممنون از همه
 

پیوست ها

  • scr.jpg
    scr.jpg
    185.9 کیلوبایت · بازدیدها: 17

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
دوست عزیز شما باید این کار ها رو که میگم انجام بدی

fase های دامن نسبت بدن کاراکتر خیلی کمتر هست از tourbosmoth فبل از cloth استفاده کن
یه colition برای دامن درست کن که فقط محدوده بر خورد با کاراکتر رو در بر بگیره
احتیاج به inactive نیست
اگر بعد از simulate برخورد زیاد بود که یه جا اشتباه کردی اگر نبود یا مقدار اون خیلی کم بود
بعد از simulate یه save as بزن و از modifier pointcash استفاده کن بعد همه modifier ها رو پاک کن cashرو لود کن اینجوری میشه یه objectکه انیمیشن داره .خوب حالا از مدیفایر های editpoly push relax استفاده کن جا هایی که تو بدن میره رو درست کن
نا مفهوم بود بگو بیشتر توضیح بدم
موفق باشی
 

Hi MAJID

کاربر VIP
سلام دوست عزیز شما باید حالت Callision رو برای بدن انتخاب کنید
 

پیوست ها

  • scr.jpg
    scr.jpg
    252.5 کیلوبایت · بازدیدها: 5
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا