یه طناب میخوام

mjan53

Member
من میخوام طرز ساخت طناب یه سیم آویزون ویه همچین چیزی رو مثل همون سیمهای بالا ی صفحه majidonline ,
رو یکی یادم بده کسی هست؟
 

پیوست ها

  • aaaa.jpg
    aaaa.jpg
    3.9 کیلوبایت · بازدیدها: 8

Mandana

Active Member
خوب عزیز شما می تونی باابزار pen tool اونو بکشی در یک لایه ی جدید و بهش shadow و inner shadow بدی.اگه هم کار با این ابزار رو بلد نیستی با یه سرچ سر انگشتی خیلی راحت میتونی پیدا کنی آموزش استفاده از پن تول رو..موفق باشی
 
بالا