cs_mohsen
Member
اول خلاصه لپ مطلب رو میگم :
ممنون میشم اگه کامل بخونید چون به طور خلاصه خیلی ساده به نظر میاد
این که :
من میخوام آبجکتم رو انیمیت کنم (بچرخونم) در راستای یک محور ولی در انیمیت در راستای تمام محور ها می چرخه و اینکه پیووت من در راستای آبجکت نیست.
توضیح :
آبجکت زیر رو ببینید :
یک پره است برای انیمیتش مشکل پیش میاد
اصلا در راستای خودش (جهتی که باید بچرخه ) انیمییت نمیشه.
در حالت عادی مثل زیر درست عمل میشه :
اگر rotate X,Z مقدار داشته باشه اونوقت به هم میریزه
اگر هم پیوتم تنظیم باشه هنگامی که انیمیت میشه باز به هم میریزه و در تمام جهات می چرخه
همچنان که فقط rotate Y متغیره :
به ترتیب زیر :
در کل چطور اون پره رو در جهت خودش انیمیت کنم ؟
ولی نمی خوام از dinamic با استفاده از hing و vortex یا ... استفاده کنم
خیلی متشکرم
ممنون میشم اگه کامل بخونید چون به طور خلاصه خیلی ساده به نظر میاد
این که :
من میخوام آبجکتم رو انیمیت کنم (بچرخونم) در راستای یک محور ولی در انیمیت در راستای تمام محور ها می چرخه و اینکه پیووت من در راستای آبجکت نیست.
توضیح :
آبجکت زیر رو ببینید :

یک پره است برای انیمیتش مشکل پیش میاد
اصلا در راستای خودش (جهتی که باید بچرخه ) انیمییت نمیشه.
در حالت عادی مثل زیر درست عمل میشه :
اگر rotate X,Z مقدار داشته باشه اونوقت به هم میریزه
اگر هم پیوتم تنظیم باشه هنگامی که انیمیت میشه باز به هم میریزه و در تمام جهات می چرخه
همچنان که فقط rotate Y متغیره :
به ترتیب زیر :

در کل چطور اون پره رو در جهت خودش انیمیت کنم ؟
ولی نمی خوام از dinamic با استفاده از hing و vortex یا ... استفاده کنم
خیلی متشکرم