بی بی کد یه روز زمستونی

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.آفرین کار خوبی شده.یه خرده پست پروداکشن میتونست بهترش کنه
برای متریال برف روی زمین میتونی از vray car paint استفاده بکنی.من توی vis corble دیدم اونجور درست میکرد
شیدرها میتونست بهتر باشه.الان فقط تکسچر هست.
در کل خوبه
 

mahdi.b

Member
کلا طرح خوبیه .. ولی محیط و بیشتر زمین یه حالت گیم گونه به خودش گرفته حس اینکه برف رو زمین هست منتقل نمیکنه چون زمین صاف هست به برف واقعی که رو زمین نشسته نگاه کنید .. متریال برف حتما translucency داره و متریال تقریبا پیچیده ای هست(اگه بخواین طبیعی درش بیارین) مورد پله رو هم دوست بالایی گفتن .. موفق باشی
 
سلام.خوب شده.یکم پست پرو میخواد.برا متریال برف و کلا متریالا برو تو cgtexture.com
خیلی عالیه تکسچراش.
در کل به قول سینا دمت غیژ
 

samantaheri

Active Member
(متریال برف حتما translucency داره)بیشتر برام بگو دوست عزیز.ممنونت میشم
 

mahdi.b

Member
سلام.چطو باید ازش استفاده کرد.ممنون میشم برام توضیح بدی.

ببینین مثلا میخواین خوشه های انگور ، برگ یا یه شمع درست کنین یا شیر درون یک لیوان و ... .. به عکس نگاه کنین The-basics_html_m339520d2.jpg
اینجاست که پای translucency و تکنیک sss(sub surface scattering میاد وسط .. نور از سطح اولیه ی جسم عبور میکنه و پرتو ها در داخل جسم پخش میشه و شی رو از داخل روشن میکنه!
به این عکس نگاه کنین .. The-basics_html_m25c84114.jpg
نکته یبعدی اینه که شیدر سازی به این طریق بسته به نوع آبجکت شما کار همچین آسونی نیست .. بهترین راهش در vray استفاده از vrayfastsss2 هست .. شما اونجا چند بخش داری .. بخش scatter بخش پخش نور در جسم شماست .. اینکه چه نوری با چه شدتی در جسم پخش بشه .. البته این محدود به فقط یه رنگ نیست و میشه براش یه map هم تعیین کرد .. باید کمی باهاش کار کنید و اصل مطلب دستتون بیاد
 

webxyz

Member
خسته نباشی خوب شده . فقط درختچه یه جوری وا رفته رویش کار بکنی طبیعی تر میشه.:paint:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا