یه حرفه ای کمک کنه !

سلام
من یه کاراکتر درست کردم و میخوام سره جای خودش بمونه و همونجا به صورت درجا راه بره (یعنی به سمت جلو حرکت نکنه،چون میخوام توی Instancer از اون استفاده کنم.) . برای این کار یک سیکل حرکت رو از فریم 1 تا 30 خودم انیمیشن کردم و میخوام این سیکل مثلا تا فریم 1000 ادامه داشته باشه .همونطور که خودتون میدونین برای اجرای این روش از Graph Editor و
Curves---->Post Infinity---->Cycle باید استفاده کرد.اما وقتی من* بعد از انتخواب قسمتهایی که اونها رو Animation کردم* ، این گزینه رو انتخواب میکنم ، یه مشکل پیش میاد. به این صورت که :
حرکات تا فریم 30 معمولی و صحیح هستن اما از فریم 30 به بعد، در هم و پیچیده میشن ،یعنی حرکات اون سیکل ،
به صورت نامنظم در میاد.(من از مایا 7 استفاده میکنم).
به نظر شما مشکل از کجاست ؟
متشکرم.
 

pixolator

Member
من فکر می کنم اشکال از انیمیت شماست...چون انیمیت شما باید متقارن و حساب شده باشه...یعنی مثلا یه قدمش 5 فرم نباشه یه دونه اش 4 فریم و اینکه مثلا تو یه قدم 4 واحد حرکت نکنه و تو قدم دیگه 3 واحد...همه اجزا باید روی حساب کتاب حرکت کنن...
 
pixolator درست میفرماین. اولا نباید وقتی انیمشن شروع میشه دوتا پاها کنار هم باشن.(جفت پا ) باید یکی عقب و دیگری جلو باشه. بعد به همون تعداد فریم و translate و ... باید پای دیگه رو انیمیت کنی.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا