یخچال پرده هوا اورانوس برودت

solmazsk

Member

نکاتی که برای خرید یخچال فروشگاهی باید بدانید​

یخچال بدون درب فروشگاهی


  • برچسب انرژی گزینه‌ای است که شما را برای مصرف برق و بهینه‌سازی مصرف انرژی بسیار راهنمایی می‌کند.
  • اندازه یخچال که بر حسب فوت تعیین می‌شود، یکی از معیارهای اصلی انتخاب یخچال است. شما باید بسته فضایی که در اختیار دارید و حجم موادی که قرار است در یخچال جای دهید، بهترین یخچال را انتخاب کنید.
  • جابجایی یخچال یکی از معضلات مهم مخصوصاً برای یخچال های بزرگ می‌باشد. داشتن چرخ می‌تواند یک برتری برجسته برای یخچال محسوب شود.
  • بررسی نوع روشنایی سیستم و عمر مفید آن ها که اکثرا از نوع SMD می باشد.
  • بررسی برند قطعات مصرفی
  • بررسی شکل ظاهری مانند رنگ محصول که مطابق به چیدمان فروشگاه باشد.

مشخصات فنی یخچال پرده صنایع اورانوس برودت​

مشخصات فنی یخچال پرده هوا


مشخصات فنی یخچال پرده هوا​

سیستم سرمایشیچرخشی
بدنهاستیل استنلس
عایقتزریق فوم پلی یورتان
پوشیده شده بارنگ پودری الکترو استاتیک
LED در طبقه بالایی یخچالدارد
مبردR290
یخچال فروشگاهی با بدنه تمام استیل نگیر استنلس و یا گالوانیزه تولید می شود. یخچال پرده هوای مجموعه ما دارای کاور شب برقی به همراه ریموت کنترل و یا کاور دستی است. همچنین این محصول دارای عایق بندی فوم پلی یورتان می باشد و بغل بدنه این محصول از پانلهای PVC تولید می شود. و دارای ضربه گیر از جنس PVC برروی بدنه نیز هست.یخچال جلوباز دارای 5 طبقه است و برای نگه داری مواد پروتئینی،انواع نوشیدنی ها،مواد لبنی نیز به راحتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.یخچال ایستاده فروشگاهی به دلیل داشتن فن در یخچال و عبور هوا از اواپراتور دمای یخچال را کاملا سرد نگه می دارد به همین دلیل به پرفروش ترین و محبوب ترین نوع تجهیزات برای فروشگاه ها و هایپرمارکت ها تبدیل شده است.

نحوه کارکرد یخچال پرده هوا​

یخچال بدون درب


یخچال ایستاده پرده هوا که به یخچال بدون درب معروف هستند.دارای مکانیزم متفاوتی به نسبت یخچال های بدون درب هستندیخچال های پرده هوا از طریق منافذ زیر طبقات، در فضای بیرونی لایه ای از هوا ایجاد می کنند و دمای داخل یخچال را تا میزان استانداردی حفظ می کنند تا محصولات در بهترین شرایط دمایی خود قرار گیرند.یکی از دلایل محبوبیت این یخچال ایستاده این ست که نیازی به درب ندارند و لازم نیست مشتریان هر بار درب یخچال را باز و بسته کنند.
منبع:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا