jahanagahan

New Member
یخچال جز لوازم اصلی زندگی انسانها می باشد و در خانه ی هر شخصی وجود دارد . یک لحظه تصور کنید یخچال نباشد . افراد مجبور بودند از غذاهای کنسرو شده استفاده کنند دیگر قادر به نگهداری میوه و سبزیجات به صورت تازه نبودند و مجبور بودند مایحتاج خود را به اندازه ی مصرف روزانه ی خود تهیه می کردند زیرا مکانی برای نگهداری طولانی مدت آنها نداشتند . شما برای داشتن یخچالی سالم با کارکرد بالا باید در هنگام خرید آن دقت نمایید تا در طول دوران استفاده برای شما ایجاد مشکل نکند ویا در صورت بروز مشکل دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش باشد تا در کوتاهترین زمان مشکل یخچال را بر طرف کنند .
چرا برای تعمیر یخچال باید از نمایندگی یخچال جنرال الکتریک کمک گرفت :
اصلا مهم نمی باشد که یخچالتان را از کجا خریداری کرده اید ، در صورت بروزهر گونه مشکل شما می توانید با نمایندگی تعمیرات یخچال تماس بگیرید . شرکت قائم سرویس دارای نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک با داشتن شعب در سراسر تهران و اطراف آن می تواند خدمات مناسبی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد .این شرکت دارای تیمی قوی و متخصص در زمینه ی تعمیر یخچال می باشد که هر ساله با گذراندن دوره های تخصصی اطلاعات خود را درباره ی محصولات به روز می کنند تا از تکنولوژی های استفاده شده در این لوازم آگاه شوند . این شرکت با ارسال متخصصان خود درکوتاهترین زمان به محل ، ایراد یخچال را پیدا کرده زیرا این نیروها با تمام قسمتهای یخچال آشنا واز تمامی نقاط قوت و ضعف آن آگاه هستند ونسبت به تعمیر یا تعویض قطعه اقدام می کنند . پس از اینکه تعمیر یخچال به طور کامل انجام شد آن را آزمایش کرده تا مطمئن شود یخچال به خوبی کار می کند .
در صورت مشاهده چه مشکلاتی باید با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک تماس گرفت :
1-یخچال به طور صحیح کار نمی کند و کارکرد آن پایین باشد
2-در صورت اتصال دستگاه به برق ، فیوز بپرد
3-بدنه ی یخچال اتصالی داشته باشد
ایراداتی که امکان دارد در یخچال فریزر ساید بای ساید جنرال الکتریک بوجود آید :
1-یخچال روشن است اما نمیتواند سرما را نگه دارد
2-ارور HRS
3-در هنگام استفاده از آب یخچال صدای آب می آید اما آبی از یخچال خارج نمی شود
4-درجه یخچال خود تغییر کند
5-یخ ساز کار نمی کند
6-کم بودن سرما و برودت یخچال
7-ایجاد برفک در فریزر

4-داشتن شعب در تمامی نقاط تهران

5-ارسال کارشناس به محل در کوتاهترین زمان

6-تعمیر یخچال در محل مورد نظر بدون نیاز به انتقال به تعمیرگاه

7-استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده

در صورت نیاز به خدمات پس از فروش یخچال ، می توانید با شرکت قائم سرویس که دارای نمایندگی یخچال جنرال الکتریک میباشد تماس حاصل نمایید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا