یا میشه به کمک یه صفحه Asp یا Php یه پروکسی سرور رو شبیه سازی کرد ؟

mehrdad201

Member
سلام. من امروز میخوام یه معمای جالب رو مطرح کنم.
قبل از هر چیز خدمت دوستان اعلام کنم که اگه میبینید من و چند تا از بجه های دیگه در مورد این قضیه زیاد حرف می زنیم. به خاطر این نیست که لنگ چند تا سایت فیلتر شده باشیم. ( سوء تفاهم نشه )
هدف ما عوض کردن آی پیه !!! دوستان در مورد ccproxy خیلی مطلب گفتن. برنامه جالبیه اما بازم آی پی اصلی ما رو در خودش نگه می داره. اگه بدونید X_FORWARDED_FOR چیه می فهمید که ccproxy فقط میاد یه پروکسی برای ما تعیین می کنه. اما چون آی پی اصلی ما رو نگهداری می کنه بازم امکانش هست که آی پی اصلی ما لو بره.
اما این مساله کجا مشکل ساز میشه ؟!؟!؟!؟! در سایتهایی که به ایرانیها اجازه خرید و یا ثبت نام رو نمیدن. مثل سایت paypal.
هدف من اینه که ما بتونیم یه پروکسی سرور خودمون درست کنیم و اونو بذاریم روی یه هاست. حالا به نظر شما میشه به کمک یه صفحه ASP یا PHP این کار رو کرد یا نه !

این برنامه باید قابلیت این رو داشته باشه که در کنار عوض کردن آی پی ما ، تمامی آبجکتهایی که در یه صفحه HTML هست رو ساپورت کنه. سشن ، کوکی و خلاصه هر چیز دیگه ای.
لطفا خواهش می کنم asp proxy یا phpproxy های قدیمی رو معرفی نکنید چون من همشون رو تست کردم. هر کدوم از اونها نقطه ضعف هایی دارن. مثلا وقتی با php proxy داری یه سایتی رو میبینی اگه بخوای روش فایل آپلود کنی اب مشکل مواجه میشه. در مورد asp proxy هم مشکلات دیگه ای وجود داره.
حالا هر کی میله میتونه اطلاعات خودش رو در این تاپیک مطرح کنه.
با تشکر
 

amirlol

Well-Known Member
مهرداد جان چنین کاری رو قبلآ انجام دادم !
اگه کمکی خواستی باهام تماس بگیر هرکاری بتونم انجام می دم
 

mehrdad201

Member
ممنونم امیر جان
واقعا به کمک و راهنماییت نیاز دارم.
آخه تصمیم دارم که با سایت paypal کار کنم و از طرفی میدونم که این سایت ابا ایرانی جماعت مشکل داره.
حتی اجازه نمیده که از ip های ایرانی تشو ثبت نام کنی و بلافاصله میفهمه.

ما چاره ای نداریم جز اینکه همه مشخصاتمون رو عوض کنیم. و برای این کار باید از یه پروکسی استفاده کنیم. البته پروکسی ای که خودمون نوشته باشیمش چون خودت قبول داری نمیشه به برنامه های مجانی اطمینان کامل داشت.

حالا شما بگو که باید چیکار کرد ؟ شما میگی که میشه. لطفا بگو با چه زبونی سیستمت رو طراحی کردی و ما باید از کجا شروع کنیم ؟؟
هدف من اینه که ما بتونیم به سیستمی طراحی کنیم که کلیه آبجکتهایی که در یه صفحه HTML هست رو ( مثل سشن ، کوکی و ... ) انتقال بده. باهاش بشه دانلود کرد. فایل آپلود کرد ( خیلی از این پروکسی ها رو دیدم که باهاشون نمیشه فایل آپلود کرد ) و خلاصه ...

منتظر جوابت هستم.
موفق باشی.
 

amirlol

Well-Known Member
مهرداد جان ما داریم فکر کنم به صورت خصوصی به هم پیغام می دیم !!!!
سوالی بود به ایمیل ام بفرست زودتر جواد می دم
 

mehrdad201

Member
سرور واسطه

یه سرور واسطه که همه درخواست ها به اون بره
در حقیقت واسه تعویض آی پی میخوام از این سرور واسطه استفاده کنم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا