..:::یا علی مدد:::..

Erfan

Well-Known Member
سلام مرتضی جان ....

منم پیشاپیش تبریک میگم .. کار قشنگی شده ... حالا چرا یه خورده تاریک کار کردی ؟


منم اگه وقت اجازه بده یه چیزی طراحی میکنم و میذارم .



موفق باشید.
عرفان
 

EMIRATES

Active Member
با سلام

به به!

طرح زیبایی شده ! تبریـــــــــــــــــــــــــک!

بابا دوستان عزیز گول خوردید.

روی عکس کلیک کنید تا ببینید جقدر روشنه!

با تشکر.
 
آخرین ویرایش:

omid_p30

Member
سلام مرتضي جان. خسته نباشي پسر.
كار خيلي خوبي شده . فقط با رنگ بكگراند كار موافق نيستم به نظرم اگه يه طيف ميدادي يا يه كم كمرنگتر ميكردي بهتر بود.
كلا اون ديفس فونت خيلي خوب شده.
موفق باشي.
 
بالا