گوگل چگونه میان اجزای لینک ها ارتباط برقرار می کند

behi16

Member
قبل از آن که ما اهمیت عنوان لینک را نتیجه گیری کنیم اجازه دهید نگاهی به نحوه برقراری ارتباط میان اجزای لینک توسط گوگل هنگام خرید بک لینک ارزان بکنیم.اساسا سه راه عمده وجود دارد:
انکر تکست یا متن لنگر
انکر تکست دقیقا همان چیزی هست که ما به عنوان ابزار نیاز داریم.انکر تکست معمولا با رنگ آبی در متن ظاهر می شود و می توان روی آن کلیک کرده و به یک صفحه دیگر منتقل شد.
اخیرا گوگل اعلام کرده است که وابستگی خود را به انکر تکست کاهش خواهد داد تا زمانی که تاثیر آن به حداقل برسد.بسیاری از منابع اطلاعاتی در مورد آینده فاکتور سئو تصویری ارائه داده اند که در آن به وضوح نشان
داده می شود که انکر تکست بسرعت درحال از دست دادن تاثیر خود هست.
انکر تایتل یا عنوان لنگر
عنوان لنگر متن نوشتاری است که هر بار که ماوس را روی یک لینک قرار می دهید، ظاهر می شود. اهمیت و وزن عنوان لنگر واقعا به اندازه متن لنگر نیست - اما این یکی از عوامل قابل توجه ترین توصیف لینک و آنچه به آن اشاره دارد.
من شخصا فکر می کنم که گوگل یک پیوند را از یک عنوان لنگر دریافت می کند، البته اهمین آن خیلی زیاد نیست
محتوای موجود در اطراف پیوند
محتوایی که لینک را احاطه کرده نیز برای پیوند و آنچه به آن اشاره دارد، استفاده می شود. اساسا، ما به دو عامل اصلی که محتوا را تشکیل می دهند نگاه می کنیم:
1-عنوان صفحه
عنوان صفحه چیزی است که شما در قسمت بالای سمت چپ مرورگر خود می بینید. این به شما یک ایده فوری از آنچه که در مورد وب سایت است، می دهد.
.عنوان صفحه روی لینک به صفحه به طور کلی تاثیر می گذارد. یک پیوند از یک صفحه با یک تگ عنوان بسیار مرتبط ، تاثیر زیادی بر کیفیت لینک دارد.
2-بدنه محتوا
بدنه محتوا تمام مقاله ای است که در صفحه وب نوشته شده است - جایی که لینک تقریبا همیشه قرار دارد.
بخش فوقانی محتوا، مسلما بهترین مکان برای جایگذاری لینک است و باید به راحتی توضیحات مربوط به لینک را ارائه دهد. این تکنیک توسط گوگل برای استخراج رابطه میان لینک و هدف که به آن اشاره دارد، استفاده می شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا