گوگل دیسکاوری چیست؟ موضوعی جدید در بهینه سازی سایت در سال 2019

wikidemy

New Member
سلام عرض می‌کنم خدمت شما دوستان عزیز. در ادامه پست های آموزش سئو و همچنین بهینه سازی سایت آکادمی مهارت آموزی آنلاین ویکی دمی در انجمن مجید آنلاین. امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با یک موضوع جدید در بهینه سازی سایت و آن موضوع گوگل دیسکاوری است که قطعا روند روبه رشدی در آینده هم خواهد داشت.
google discover یکی از جدیدترین بخش هایی است که توسط گوگل راه اندازی شده است و مشاهده ی آن فقط در موبایل و در مرورگر گوگل کرم امکان پذیر است و مدیریت و تحلیل اصلی رو با گوگل سرچ کنسول انجام میدیدم.google discover چیست؟

قبل از اینکه به معرفی خود google discover یا گوگل دیسکاور بپردازیم مقداری در مورد علت ایجاد این بخش جدید صحبت می کنیم.
در سال های اخیر و طبق گفته های رسمی خود گوگل شاهد این قضیه بودیم که گوگل تمام تلاش خودش رو معطوف به ارائه بهترین نتیجه برای کاربران کرده است و طی این سالها هوش مصنوعی موتور جستجوی گوگل هم به شدت قویی شده و به یه درک نسبی رسیده است و امروزه تقریبا شما هر مدلی سرچ کنید گوگل با تحلیل کلمات سرچ شده و فهمیدن نیاز شما بهترین سایت ها رو برای شما نمایش میده و بهترین اطلاعاتو به کاربران عرضه می کنه. حالا google discover دقیقا برای کاربران و درک علایق کاربران راه اندازی شده است.google discover در واقعیت جایگزین google feed شده اما با یه تفاوت هایی که در این مقاله قصد داریم به شما بگیم که چجوری میشه گوگل دیسکاور رو واسه سایتتون راه اندازی کنید.راه اندازی گوگل دیسکاور

برای اینکه برای سایت خودتون بتونید گوگل دیسکاور راه اندازی کنید الگوی خاص و قطعی وجود نداره و اینکه شما بعد از انجام یه سری از کارا تصور کنید که از فردا باید برای سایت شما google discover راه اندازی شده باشه. خود گوگل هم با صراحت اعلام کرده که الگوریتمی که سایت ها و مقالات را برای گوگل دیسکاور انتخاب میکنه صرفا به کیفیت محتوا اهمیت میده و کمک به کاربران برای رسیدن به علایقشون.برای سایت هایی که عمومی هستند و موضوع خاصی ندارن باید برن به سمت موضوعات خیلی جذاب و چیزایی که میدونن مردم دوست دارند. اصلا نباید به این موضوع فک کنید که موضوعات از نظر کلمه های کلیدی سختن یا آسونن و یا اینکه شما نمی تونید همچین موضوعاتی رو سئو کنید چون گوگل دیسکاور هیچ ربطی به سئو و نتایج صفحه اول گوگل نداره و هر محتوایی از سایت شما رو که حس کنه واسه مخاطبش خوبه رو نمایش میده بدون اینکه در نظر بگیره که اون مقاله در نتایج جستجو چه جایگاهی داره.
2-10.png

واسه همین باید سعی کنید برید به سمت محتوا های جذاب. یه راهکاری که ما خودمون در ویکی دمی روی یکی از پروژه هامون تست کردیم و نتیجه گرفتیم اینه که با یه تحقیق جامع کلمات کلیدی وارد موضوعاتی شدیم که یا کسی واردش نشده بود و محتوا راجبش وجود نداشت و یا سایت های خیلی کمی واردش شدن و محتوا های خیلی کم و ناقصی تولید کرده بودن.شما هم اگر بتونید در حوزه خودتون این کلمات رو پیدا کنید قدم بزرگی برداشتید برای ایجاد google discover واسه سایتتون. حتی اگر موضوعات شما خیلی پر رقابت هستند باز هم خیلی موضوعات و کلمات وجود دارند که تاحالا کسی به اونا اهمیت جدی نداده و اونا می تونن برگ برنده شما باشن پس به تحقیق کلمات کلیدی دقت کنید.به شما پیشنهاد میکنم دانش خود را در حوزه‌ی سئو افزایش دهید تا دید قوی و کاملی در موردفاکتور های سئوبه دست بیارید و بعد با تسلط بیشتری موضوع دیسکاور رو درک می کنید.مورد دیگه ای برای اینکه گوگل مقالات و صفحه های شما را لایق بودن در discover بدونه اینه که سعی کنید سایت خودتون رو در موضوعات تخصصی به یه سایت جامع و مرجع تبدیل کنید. یعنی یک سایت تخصصی که تمامی نیاز های کاربران را توی اون حوزه مورد نظر در نظر گرفته و راجبش صحبت کرده.یکی دیگه از کارهایی که تاثیر بالایی داره اینه که یه کاری کنید مخاطب های شما با مقاله شما درگیر بشن و محتوای شما را منتشر کنن و یا به بحث راجب اون محتوا بپردازن و مشارکت کنن مثل نظر دادن. کانتنت مارکتینک و اشتراک محتوا یکی از راه های معتبر سازی یه صفحه و مقالس پس اگه شما بتونید بازاریابی محتوایی درستی داشته باشید باز هم یک قدم مثبت در این مسیر برداشته اید.

برای درک بیشتر شما از گوگل دیسکاوری، ما این موضوع را بر روی یکی از حرفه‌ای ترین پروژه‌های سئو گروه ویکی دمی تست کردیم و نتیجه‌ی آن را برای شما در لینک زیر قرار دادیم. این نتیجه، یک مطالعه موردی واقعی از بهینه سازی سایت یکی از بهترین سایت‌های اینترنتی است. پس به حرفه‌ای بودن و تأثیر این نتیجه شک نکنید زیرا شما نیز می‌توانید از آن برای کسب و کار خودتان استفاده کنید. درصورتی که میخواهید تأثیر گوگل دیسکاوری را در محیط واقعی بدانید میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.
گوگل دیسکاور چیست؟ آموزش کامل discover در سرچ کنسول | ویکی دمی
بعد از خواندن این مقاله اگر سؤالی داشتید میتوانید بپرسید، با افتخار در خدمت شما عزیزان هستیم.
 

behzadamin12

New Member
گوگل دیسکاور دقیقا با تفاسیر مختلفی ارائه شده
اگر دقت کنید هر محتوایی وارد دیسکاور نمیشه
در اینجا 12 نکته برای رسیدن به دیسکاور گفته شد : گوگل دیسکاور چیست؟
امیدوارم مطالعه مقاله به شما کمک کنه تا بهترین نتیجه را خصوصا برای سایت های خبری بگیرید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا