جلوه های ویژه گوله خوردن لیوان ( Slow Motion ) !

وضعیت
موضوع بسته شده است.

امین تری دی

Active Member
گلوله خوردن به لیوان ( Slow Motion ) !

سلام خدمت همه :rose:
این کار رو با TP زدم امیدوارم خوب شده باشه
به زودی یک رندرخیلی خوب با VRAY از این کار آماده میکنم

تعداد ذرات : 27 هزار قطعه ( که اکثرشو ذرات بسیار ریزی تشکیل داده )
زمان سیمولیت : 1 ساعت
حجم فایل : 1 گیگ و 200 مگ

[video]http://s1.picofile.com/file/7775594187/Shattered_Glass.wmv.html[/video]

موفق وموید باشید :rose:
 

پیوست ها

  • Shattered Glass.jpg
    Shattered Glass.jpg
    48.3 کیلوبایت · بازدیدها: 21

Shahryar Mirbozorgi

Well-Known Member
سلام امین جان کار قشنگی شده ولی یه نکته ای که هست اگه شما فیلم های واقعی شکستن شیشه رو دیده باشی جایی که برخورد صورت

میگیره تیکه های خیلی کوچکتی به وجود میاد و در بخشهای دیگه به نسبت دوری از محل برخورد تیکه های بزرگتری به وجود میاد به همین خاطر این

کار همونطور که arminAnim بیشتر شبیه شکستن تخم مرغ شده.
 

arminAnim

کاربر متخصص
Optimize یا ساده سازی یکی از اصول و مهارت های هرکسیه که سروکار با گرافیک کامپیوتری داره - خصوصا کسانی که جلوه های ویژه کار می کنند. شما می تونید تعداد پارتیکل هایی که دیده نمیشن رو کلی کمتر کنید که پروسس اون سریع تر بشه بعد برای اینکه حسی هم از ذره های خورده ریز داشته باشه ، اونها رو با پارتیکل معمولی و غیر داینامیک ایجاد کنید. فقط یک لحظه تصور کنید اگر کاری مثل Transformers یا 2012 بخواد با این دقت و جزئیات همه چیز رو پیاده کنه، چه مصیبتی می شدو احتمالا پروژه هاشون هیچوقت به ثمر نمی رسید! این جمله ی معروف حبیب زرگرپور هست: هیچ چیزی به اون پیچیدگی که به نظر میاد نیست... . اما ظاهرا شما در این شات کار برعکس رو کردین، خیلی پیچیده تر از اون چیزی که به نظر میاد انجامش دادین... البته نظر شخصیه من بود این جمله ی آخر
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا