گوشی های موبایل اقتصادی را با کد تخفیف تکنولایف بخرید

digikala2023

New Member
در دنیای فعلی تکنولوژی، خرید گوشی با قیمت مناسب می‌تواند یک چالش و همزمان پر از انتخاب‌ها باشد. با وجود تنوع بسیار گوشی‌ها در بازار، پیدا کردن یک گوشی موبایل با کیفیت و عملکرد مناسب در محدوده قیمتی خاص می‌تواند سخت باشد. در فروشگاه‌های الکترونیک یا حتی آنلاین، شما ممکن است با مجموعه‌ای از گوشی ‌های برند و مدل‌ های مختلف روبرو شوید که به نظر می‌رسد همه آنها قابلیت‌ها و ویژگی‌های خوبی دارند. برای خرید گوشی با قیمت مناسب، می‌توانید از بررسی مشخصات فنی، خصوصیات دوربین، عمر باتری، حافظه داخلی، شتاب‌سنج و سایر امکانات مهم استفاده کنید. همچنین، بررسی نظرات و بازخوردهای کاربران درباره گوشی‌های مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب صحیحی را برای خرید گوشی با قیمت مناسب انجام دهید. اگر به دنبال گزینه های اقتصادی می گردید این راهنمای خرید بهترین گوشی از تکنولایف به شما کمک می کند خریدی بهتر از یک فروشگاه معتبر داشته باشید.
1_5y3h.jpg

ارزان ترین گوشی ها در سال 1402​

امروزه همه افراد با هر شغل و سنی به یک تلفن هوشمند نیاز دارد. از دانش آموزان گرفته تا مالکان بزرگ ترین شرکت ها، همه درعصر پیشرفت تکنولوژی برای پیشبرد کار های خود به گوشی های هوشمند نیاز دارند. با یک جستجو کوچک متوجه می شوید که در زمینه تلفن های همراه به میزان تنوع وجود دارد. آنقدر که نمی توان به سادگی از میان آن ها انتخاب کرد.

همچنین، لیست های بلند بالایی از بهترین تلفن های همراه و مزیت های آن ها به سادگی در همه جا در دسترس شما خواهد بود. اما نکته ای که وجود دارد قیمت بالای این محصولات است. حالا اگر فردی به یک تلفن همراه کاربردی نیاز داشته باشد ولی توان پرداخت این مبالغ را نداشته باشد تکلیف چیست؟ ما در این مقاله فهرستی از گوشی های هوشمند با قیمت های مناسب را برای شما آماده کرده ایم. همه این تلفن های همراه مقرون به صرفه را می توانید به سادگی از طریق فروشگاه اینترنتی تکنولایف تهیه کنید. این سایت علاوه بر قیمت های مناسب خود این امکان را هم فراهم کرده است که با کد تخفیف تکنولایف بتوانید موبایل مورد نظرتان را ارزان بخرید.

گوشی Galaxy A03 Core از ارزانترین گوشی های بازار​

دوربین اصلی گوشی سامسونگ Galaxy A03 Core دارای رزولوشن ۸ مگاپیکسل و قابلیت فوکوس خودکار است. همچنین، این موبایل دارای یک دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل است که در بالای صفحه ‌نمایش قرار دارد Galaxy A03 Core . با سیستم عامل اندروید ۱۱ )نسخه( Go عرضه شده است و دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین، این گوشی قابلیت ارتقا حافظه را از طریق کارت‌های microSDXC نیز دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در Galaxy A03 Core استفاده شده است. در کل، Galaxy A03 Core جزء دسته‌ی گوشی‌های ارزان قیمت بازار قرار می‌گیرد. هم اکنون قیمت این محصول نزدیک به 3.5 میلیون می باشد.
color_image_TLP-3658_8ffcbb_e0240c4f-f390-4ba1-90df-f19605207eef.png

نوکیا G10 بهترین گوشی ارزان تکنولایف​

گوشی هوشمند نوکیا G10 یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی در بازار است که توسط نوکیا در سال 2021 معرفی شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش IPS LCD به اندازه 6.52 اینچ و وضوح 720 در 1600 پیکسل است. با استفاده از تراشه Helio G25 از مدیاتک و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320، عملکرد قابل قبولی ارائه می‌دهد. نوکیا G10 با 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم عرضه شده است و موجود در نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی حافظه داخلی بوده و می‌توان از طریق کارت microSDXC حافظه آن را ارتقا داد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 11 اجرا می‌شود و دوربین پشتی چهارگانه از جمله یک لنز عریض 13 مگاپیکسل، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسل و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسل را دارا می‌باشد. حافظه رم این محصول 3 یا 4 گیگابایت است. در ساخت این موبایل از باتری با ظرفیت 5050 میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ 10 وات استفاده شده است. قیمت این مدل نزدیک به 4 میلیون است که با توجه به کارایی آن مناسب به نظر می رسد.
color_image_TLP-3142_b030b0_841795f4-eade-4cb1-8051-701e4d2b6c97.png

گوشی ارزان بازار Samsung Galaxy A04e​

گوشی هوشمند Samsung Galaxy A04e یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی و با قیمت مناسب در بازار است که توسط سامسونگ ارائه شده است. این گوشی دارای طراحی ساده‌ای است که بسیار خوش دست است. دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسل و فوکوس خودکار، و دوربین سلفی با سنسور 2 مگاپیکسل مجهز شده است. در جلو، یک صفحه نمایش PLS LCD به اندازه 6.5 اینچ با وضوح 720 در 1600 پیکسل و 270 PPI و نرخ تازه ‌سازی 60 هرتز وجود دارد. Samsung Galaxy A04e با استفاده از تراشه Helio P35 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 کار می‌ کند که عملکرد مناسبی برای استفاده روزانه ارائه می‌ دهد. این گوشی دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت microSDXC قابل ارتقا است Galaxy A04e . با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI Core 4.1 عرضه شده است. باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت و پشتیبانی هم زمان از دو سیم کارت از مزایای این تلفن هوشمند است. این محصول با قیمت حدود 3.5 میلیون در تکنولایف موجود است و می توانید به راحتی آن را خریداری کنید.
color_image_TLP-10523_e0ffff_824f063b-22a2-4eb1-8b5a-ff7e2166d083.png

ردمی A2+ از بهترین و ارزانترین گوشی های تکنولایف​

گوشی Xiaomi A2 معمولا به عنوان یک گوشی ارزان قیمت شناخته می‌شود که هدف آن ارائه مشخصات مناسب با قیمت پایین است. این گوشی دارای صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.52 اینچ و وضوح HD+ است که کیفیت قابل قبولی را به ارمغان می‌آورد. سیستم عامل این گوشی اندروید 12 (نسخه GO) است که به منظور بهبود عملکرد بهینه شده است. همچنین، Redmi A2 Plus یکی از بهترین و ارزانترین گوشی های موجود در بازار است. این دستگاه همچنین دارای تراشه MediaTek Helio G36 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 است که برای استفاده در کارهای روزمره مناسب است. این گوشی دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از کارت حافظه microSDXC قابل ارتقا می باشد. در قسمت دوربین، Xiaomi A2 Plus دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و یک سنسور عمق 0.8 مگاپیکسل در پشت دستگاه است که با یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسل برای عکس ‌برداری سلفی همراه می شود. این گوشی به عنوان یکی از گوشی‌های ارزان قیمت موجود در بازار ایران شناخته می‌شود. علاوه بر این، برخی از امکانات این گوشی عبارتند از: چیپست MediaTek Helio G36، پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320، سیستم عامل اندروید 12، ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، و حسگر اثر انگشت. قیمت این گوشی با کمتر از 3 میلیون است که نسبت به امکانات آن از نظر اقتصادی بسیار ارزشمند به نظر می رسد.

ردمی 12C شیائومی​

گوشی جدید "Redmi 12C" از جمله محصولات اقتصادی شیائومی است که با قیمت مناسب خود، امکانات خوبی را برای کاربران فراهم می‌کند. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ با اندازه 6.71 اینچ است و تصاویر را با وضوح HD و نرخ نوسازی حداکثر 60 هرتز نمایش می ‌دهد. مرکز عملکرد این دستگاه تراشه MediaTek Helio G85 است که در مقایسه با محصولات هم رده خود، تقریباً دو برابرعملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. ماژول دوربین پشتی این گوشی از ظاهر دوگانه برخوردار است؛ اما عکس‌ها فقط از طریق دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ثبت می ‌شوند و دوربین دوم یک حسگر تشخیص عمق است که کاربردهای چندانی ندارد. باتری این گوشی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت، قابلیت شارژ مجدد از طریق آداپتور 10 وات و پورت microUSB 2.0 را داراست. گوشی ارزان قیمت شیائومی به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید 12 عرضه می‌شود و در دو نسخه با ظرفیت‌های 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دو نسخه با رم 4 و 6 گیگابایتی در بازار قرار دارد. مدل با رم 4 گیگابایت و حافظه‌ی 64 گیگابایتی گوشی Redmi 12C می‌تواند با قیمت حدود 4.5 میلیون تومان خریداری شود. و مدل با رم 6 قیمتی حدود 5 میلیون دارد. البته با کد تخفیف تکنولایف هر دو مدل را می توانید با قیمت کمتری تهیه کنید.

پوکو M5 شیائومی گوشی محبوب 1402​

در محدوده قیمت تا 6 میلیون تومان، گوشی "Poco M5" از شیائومی را می‌توان انتخاب کرد. این گوشی با استفاده از تراشه بسیار قدرتمند Helio G99 از MediaTek، به طور قابل توجهی از مدل‌ های معرفی شده تا به حال و حتی مدل‌های گران ‌تر، عملکرد بهتری دارد. یک تفاوت بزرگ دیگر این گوشی در صفحه نمایش FHD با نرخ نوسازی 90 هرتز آن است. خوشبختانه، این گوشی به عنوان یکی از محصولات جدید محسوب می‌شود و با سیستم عامل اندروید 12 عرضه می‌شود. دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 50 مگاپیکسل است و باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت دارد. همین حالا این گوشی جذاب را با کد تخفیف تکنو لایف با قیمت کم تر خریداری کنید.

ردمی نوت 10 پرو شیائومی بهترین موبایل ارزان تکنولایف

"گوشی موبایل Redmi Note 10 Pro از شرکت شیائومی، که یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های میان‌رده بازار است، یک محصول سال ۲۰۲۱ از شیائومی می‌باشد. این گوشی دارای تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 732G، صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با شارژر ۳۳ وات است. بدنه‌ای از شیشه و اسپیکرهای استریو نیز دارد. این گوشی به‌طور همزمان تمامی این ویژگی‌ها را در خود جای داده است و به همین دلیل یکی از پرامکانات‌ترین گوشی‌های میان‌رده به حساب می‌آید. همچنین، هنوز هم یکی از بهترین گزینه‌های قابل دسترس برای خرید است و می‌توان نسخه‌ی با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت آن را با پرداخت ۸ میلیون تومان تهیه کرد. یکی از دیگر نقاط قوت این گوشی که در تقریبا هیچ مدل جدیدتری پس از آن دیده نمی‌شود، دوربین تله‌فوتو ماکرو ۵ مگاپیکسلی آن است. این دوربین امکان فوکوس دستی و خودکار را دارد و تصاویر ماکرو با کیفیت و جزئیات بالا را ثبت می‌کند. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه شده است. اما در حال حاضر امکان به‌روزرسانی به اندروید ۱۳ و MIUI 14 وجود دارد. با این حال، به احتمال زیاد آپدیت‌های بعدی برای این گوشی ارائه نخواهند شد."
 

جدیدترین ارسال ها

بالا